Re: Intrebari si raspunsuri !
Ce dimensiune aveai inainte pe masina? In primul rand trebuie sa vezi ce si unde loveste. Daca e prea lat cauciucul si loveste in aripa (fata la curbe cand iei si o groapa, sau spatele cand e prea incarcata) sau e prea inalt (cauciucul freaca cu partea de sus in contraaripa de tabla/plastic), sau poate, cum ziceai si tu freaca aparatorile de noroi de pamant.
In primul caz poti evaza aripile, in celelalte cazuri trebuie sa mergi la un service sa iti evalueze suspensiile. S-ar putea sa fie terminate si schimbarea lor cu unele noi sa rezolve problema.
Incearca sa schimbi cauciucurile cu unele cu talon mai mic (40 in loc de 55, sau poate chiar mai mic).
Bineinteles ca cel mai bine ar fi sa schimbi arc-amortizor cu unele sport, mai tari. Atentie insa sa nu iti coboare si garda la sol! Aceasta ultima varianta e de preferat tinand cont de la ce s-a plecat: schimbarea jantelor cu unele mai mari, care modifica aspectul masinii, prin umplerea mai bine a aripilor.
In cazul pe care il aminteai, cel cu inaltatoarele, ai ajunge de unde ai plecat, revenind la (stricand) aspectul masinii initial, caz in care poate e mai bine sa revii la jantele originale.
Si intrebarea cu care trebuia sa incep: ce masina ai?
Cele de mai sus sunt scrise pentru masini de strada. Daca cumva ai vre-un offroad/pickup, atunci treaba se schimba putin...
|