Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-09, 16:25   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Cum deschizi ochii, este imposibil sa nu vezi cel putin un BMW ursulet pe strazile de la noi. Fie ca il vezi la curse, facand cerculete, sau pe strada, venind de la piata, ursul E30 este o masina comuna dupa care nu mai intoarce nimeni capul. Insa ...

Tocmai de aceea, Andu a vrut sa faca ceva in aceasta privinta. A reusit sa dea nastere unei masini unice, mai exact un BMW ursulet modificat, dupa care intoarce capul si cel mai pretentios iubitor de tuning.

Masina este un E30 cu motor 2,5 de 174cp. Mai rar vezi un urs 325 cu tractiune integrala permanenta. Si mai rar vezi unul modificat asa de frumos la exterior si interior. Andu, membru 4Speed Squad, a vrut sa-si faca o masina pe placul sau, care sa imbine utilitatea cu tuningul si stylingul. Intamplator, a reusit o combinatie de succes. Sunt multi ursuleti in libertate, dar pe cei modificati cu succes ii numeri pe degetele de la un picior de gaina. Am reusit sa fotografiem unul din ei.





In primul rand, masina iti atrage privirea prin vopseaua cameleon albastru-violet. Abia dupa aia observi si body-kitul Seidl format din bara fata, bara spate si pragurile laterale. Tot de la Seidl sunt si eleronul de pe luneta si pleoapa din fata. La un asa body-kit se cer niste jante pe masura. Adio celor pe 15'' din fabrica bavareza, bun venit celor de la Azev pe 17'', incaltate cu anvelope Good Year Eagle f1 215/45 pe fata si 245/40 pe spate.

Farurile In Pro cu angel eyes transforma acest urs intr-un BMW adevarat. Asa zice lumea prin targ - "daca nu ai angel-eyes, nu ai BMW". Stopurile spate sunt custom made, iar oglinzile laterale sunt de la FK, model Carbon Look. Pentru a termina exteriorul, doua tobe de esapament din carbon de la Simoni Racing tresar din spoilerul spate, gata de atac.

In materie de tuning, prima modificare a fost CIP-ul de la Rieger. Evacuarea este completa din inox, Borla, cu galeria de evacuare individuala Super Sprint. Filtrul de aer este unul conic, BMW Carbon. Pentru o mai buna stabilitate si cresterea vitezei in viraje au fost montate doua bare anti-apropiere intre amortizoarele fata si cele spate. Suspensia este complet sport, reglabila - arcurile sunt HR, iar amortizoarele sunt Koni. Pana acum, toate bune ... Avem suspensie sport, rigida si avem si motor modificat. Ce mai lipseste? Frane pe masura ... Discurile de frana sunt ventilate si perforate pentru o mai buna aerisire si racire, de la Zimmermann.

Cu asta am incheiat capitolul tuning si modificari mecanice. Nu ne dam seama ce ar mai putea lipsi de la un astfel de tuning ... Poate la motor, pe viitor, se gaseste loc pentru un compresor sau o turbina, sa treaca masina de 250 de cp. Sau, de ce nu, pur si simplu un motor M de la Motorsport. Andu ne-a mai facut surprize, ne asteptam la orice .

In interior, pasagerii sunt imbratisati de doua scaune sport Simoni Racing. Nu numai ca esti in siguranta, ai suport lateral si centuri in 4 puncte. Dar mai si arata bine si ai impresia ca esti intr-un bolid de la WRC. Aceeasi senzatie ti-o dau si ceasurile cu lumina albastra ce arata temperatura apei si presiunea uleiului. La viteze mari si turatii inalte este bine de stiut parametrii motorului. Husa schimbatorului de viteze si tapiseria plafonului sunt de la Simoni Racing, volanul Sparco si pedalierul de aluminiu.

Bancheta spate este de la un BMW E46, cu cotiera, doua generatii mai nou. Dar se pare ca s-a potrivit si pe "nepot". Sistemul audio este Kenwood, incepand cu unitatea centrala, motorizata, cu DVD Player, 4 boxe Kenwood si 3 subwoofere de cate 400 W rms, amplificate de statii Kenwood.

Cam asta a fost povestea ursului din 4Speed Squad. Multe modificari la exterior, interior si motor. Tocmai de aia ne-a si placut, tocmai de aia a si luat premiul pentru Best Exterior la "Cora 4Tuning Days". Un BMW frumos si reusit. Andu mai are un serie 3 din 2006, care deja a dobandit un bodykit Rieger si un sistem audio profesional. Deocamdata ne-am multumit cu ursul cameleon, dar abia asteptam sa vedem daca noua generatie va fi mai frumoasa decat BMW-ul "old-school" de aici.
sunblease7 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 08:49   #2
luci4n_vl

Stage 5
 
luci4n_vl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Quote:
Originally Posted by sunblease7 View Post
Cum deschizi ochii, este imposibil sa nu vezi cel putin un BMW ursulet pe strazile de la noi. Fie ca il vezi la curse, facand cerculete, sau pe strada, venind de la piata, ursul E30 este o masina comuna dupa care nu mai intoarce nimeni capul. Insa ...

Tocmai de aceea, Andu a vrut sa faca ceva in aceasta privinta. A reusit sa dea nastere unei masini unice, mai exact un BMW ursulet modificat, dupa care intoarce capul si cel mai pretentios iubitor de tuning.

Masina este un E30 cu motor 2,5 de 174cp. Mai rar vezi un urs 325 cu tractiune integrala permanenta. Si mai rar vezi unul modificat asa de frumos la exterior si interior. Andu, membru 4Speed Squad, a vrut sa-si faca o masina pe placul sau, care sa imbine utilitatea cu tuningul si stylingul. Intamplator, a reusit o combinatie de succes. Sunt multi ursuleti in libertate, dar pe cei modificati cu succes ii numeri pe degetele de la un picior de gaina. Am reusit sa fotografiem unul din ei.





In primul rand, masina iti atrage privirea prin vopseaua cameleon albastru-violet. Abia dupa aia observi si body-kitul Seidl format din bara fata, bara spate si pragurile laterale. Tot de la Seidl sunt si eleronul de pe luneta si pleoapa din fata. La un asa body-kit se cer niste jante pe masura. Adio celor pe 15'' din fabrica bavareza, bun venit celor de la Azev pe 17'', incaltate cu anvelope Good Year Eagle f1 215/45 pe fata si 245/40 pe spate.

Farurile In Pro cu angel eyes transforma acest urs intr-un BMW adevarat. Asa zice lumea prin targ - "daca nu ai angel-eyes, nu ai BMW". Stopurile spate sunt custom made, iar oglinzile laterale sunt de la FK, model Carbon Look. Pentru a termina exteriorul, doua tobe de esapament din carbon de la Simoni Racing tresar din spoilerul spate, gata de atac.

In materie de tuning, prima modificare a fost CIP-ul de la Rieger. Evacuarea este completa din inox, Borla, cu galeria de evacuare individuala Super Sprint. Filtrul de aer este unul conic, BMW Carbon. Pentru o mai buna stabilitate si cresterea vitezei in viraje au fost montate doua bare anti-apropiere intre amortizoarele fata si cele spate. Suspensia este complet sport, reglabila - arcurile sunt HR, iar amortizoarele sunt Koni. Pana acum, toate bune ... Avem suspensie sport, rigida si avem si motor modificat. Ce mai lipseste? Frane pe masura ... Discurile de frana sunt ventilate si perforate pentru o mai buna aerisire si racire, de la Zimmermann.

Cu asta am incheiat capitolul tuning si modificari mecanice. Nu ne dam seama ce ar mai putea lipsi de la un astfel de tuning ... Poate la motor, pe viitor, se gaseste loc pentru un compresor sau o turbina, sa treaca masina de 250 de cp. Sau, de ce nu, pur si simplu un motor M de la Motorsport. Andu ne-a mai facut surprize, ne asteptam la orice .

In interior, pasagerii sunt imbratisati de doua scaune sport Simoni Racing. Nu numai ca esti in siguranta, ai suport lateral si centuri in 4 puncte. Dar mai si arata bine si ai impresia ca esti intr-un bolid de la WRC. Aceeasi senzatie ti-o dau si ceasurile cu lumina albastra ce arata temperatura apei si presiunea uleiului. La viteze mari si turatii inalte este bine de stiut parametrii motorului. Husa schimbatorului de viteze si tapiseria plafonului sunt de la Simoni Racing, volanul Sparco si pedalierul de aluminiu.

Bancheta spate este de la un BMW E46, cu cotiera, doua generatii mai nou. Dar se pare ca s-a potrivit si pe "nepot". Sistemul audio este Kenwood, incepand cu unitatea centrala, motorizata, cu DVD Player, 4 boxe Kenwood si 3 subwoofere de cate 400 W rms, amplificate de statii Kenwood.

Cam asta a fost povestea ursului din 4Speed Squad. Multe modificari la exterior, interior si motor. Tocmai de aia ne-a si placut, tocmai de aia a si luat premiul pentru Best Exterior la "Cora 4Tuning Days". Un BMW frumos si reusit. Andu mai are un serie 3 din 2006, care deja a dobandit un bodykit Rieger si un sistem audio profesional. Deocamdata ne-am multumit cu ursul cameleon, dar abia asteptam sa vedem daca noua generatie va fi mai frumoasa decat BMW-ul "old-school" de aici.

resepct dargul meu pt tot proiectul.....lasa lumea sa zicea ce vrea....sunt invidiosi....se trag de par cand vine "ursul" si ii rupe....sunt fan....bmw....
luci4n_vl is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 09:19   #3
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

acu' d-abia ii astept sa intre p'aia care zic despre E30 ca e un cazan...ar trebui sa le luati taxa p prostie...
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 11:11   #4
Cristi01

Stage 5
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Smecher ursu!!!!
Cristi01 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 11:56   #5
luci4n_vl

Stage 5
 
luci4n_vl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

si eu am unu exact la fel....chestia este k eu il am la facut.....l`am lut varza.....tot c avea in plus p el...kit turbo....si daia l`am luat....asa k akm am si eu o rugaminte la toti fanii e30...c pot sa ii fac sa ii aduc bara fata la nivel cu bara spate?...eu optez pt o "buza"...dr nu stiu de unde sa o iau....si...ceva praguri mai lasate...cu toate respectele mele pt propietar.....si stima....am sa pun o poza aici...pt a ma putea ajuta si p mn...fanii cu niste idei...RESPECT MAXIM la propietar....si poate o sa ne vedem curand p strazi....eu find din valcea...ma pot deplasa oriunde....PS masina la vremea ei arata asa k in ultimele 2 poze
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0046.jpg
Views:	95
Size:	793.7 KB
ID:	1175152   Click image for larger version

Name:	IMAG0047.jpg
Views:	104
Size:	892.8 KB
ID:	1175153   Click image for larger version

Name:	IMAG0050.jpg
Views:	121
Size:	798.4 KB
ID:	1175154  

Click image for larger version

Name:	BDC2.jpg
Views:	120
Size:	532.8 KB
ID:	1175164   Click image for larger version

Name:	BDC3.jpg
Views:	107
Size:	522.8 KB
ID:	1175165  

Last edited by luci4n_vl; 14-11-09 at 11:58.
luci4n_vl is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 15:28   #6
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Ma-s bucura cīnd va prezentati masinile s-o faceti fara curvele alea cracanate īn botul masinii care n-au ce sa caute acolo sau va e frica ca nu se mai uita nimeni la masina?
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 15:32   #7
luci4n_vl

Stage 5
 
luci4n_vl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Ma-s bucura cīnd va prezentati masinile s-o faceti fara curvele alea cracanate īn botul masinii care n-au ce sa caute acolo sau va e frica ca nu se mai uita nimeni la masina?
poate este iubita omului boss....normal sa se simta bn langa un 325 ix........deci.......aici judecam valoarea masinii...nu ce`a a fetei....( propietare,sa te bucuri de`amandoua).....PS azi mi`au dat si mie cu furer..(sau cum s`o scrie),akm chiar nu mai pare bara fatza lunga....chestia este k la ce`i 300 d cai cre ii am,sa nu cumva sa se aplece rau pe spate si sa o sparg...sugesti cineva?...din nou respect la all...si mai ales propietarului!!!!!!!
luci4n_vl is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 17:53   #8
ZaNe94

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 725
Default Re: Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

frumos ursu, da frumoasa fata
ZaNe94 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -