Ma mir ca nu a intrat un expert pe aici ca sa ne spune ce si cum!
Parera mea(electronist) este ca acel timp nu se resimte fizic decat in 2 cazuri per motorizare:
benzina:1 antidemaraj(re. cheii) /// 2 alimentare rampa injectie cu carburant
diesel : 1 antidemaraj(re. cheii) /// 2 preincalzirea camerei de ardere
restul de martorii sunt pur si simplu o serie de caderi de tensiune pe capete de conductor ce se termina intrun "senzor" iar reactia lor de intraziere la punerea contactului...respectiv alimentatul bordului este doar fenomenul de incarcare a datelor in EPROM ul masinii!
Ciineva ar trebui sa vina sa completeze ca nu se intampla nimic rau cu masina ta in niciunul dintre cazuri findca:
la benzina rampele au regulatoare de presiune...deci nu va ramane fara decat in cazul oringurilor defecte iar la diesel in functie de anotimp nu se intampla nimic daca nu astepti cele 3 secunde de preincalzire....va porni in urma mai multor cicluri!
Recomandarea mea (in urma a ceea ce am citit), IARNA, dupa ce-ti pornesti motorisca (indiferent ca astepti sau nu cele 3 secunde-irelevante) nu astepta mai mult de un minut ca sa pleci de pe loc si nu depasii o limita de turatii impusa de constiinta ta!
PS: eu astept alea 3 s cand am altele pe cap si nu le astept atunci cand imi mai moare motoru!!
)(nu sunt egoist sa raman in fata vreunuia sa astpt eu 3s ca fu* masina)
)