Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > ASIATICE

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-10, 07:42   #16
mikafly

Stage 5
 
mikafly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
Default Re: GWM HOVER

Deci oameni buni.....eu am avut ca masina de servici un Hover timp de 1 an si 8 luni,masina o primisem la 38.000 km,cu un accident la activ(mutase o bordura mare de la un canal).La prima vedere am zis ca e cea mai mare prostie cu roti vazuta pana acum,dar pe masura ce am inceput sa o abuzez....devenea mai ....nu pot sa zic placuta.....eram de acord cu faptul ca e mai masina decat mi-am inchipuit.Au inceput abuzurile pe asfalt......te poti sinucide foarte usor......noroc ca e o masina lenta....pacat ca e inalta.....pe scurt mergi ca orice om normal fara pretentii de viteza sau viraje luate in forta.Franele sunt foarte ok....desi masina e grea.....isi fac treaba f bine.Pe urma au inceput abuzurile in off-road....extrem in limita posibilitatilor.......ehhh...de aici am ramas placut impresionat....chinezaria chiar se comporta bine,mult peste asteptari.......la capitolul etansietate masina sta foarte bine....am ramas intepenit cu ea in Dunare cu apa pana la faruri......si culmea......nu a intrat apa in interior......doar un val facut de un vapor mi-a intrat pe geamul lasat deschis.Dupa vreo 3 luni de exploatare.....incepusem sa prind ura pe masina asta.....probabil pt ca era de servici...si am inceput un fel de bataie de joc....sperand sa se strice......gen....gropi.....sarit borduri......cai ferate.....tot ce imi iesea in cale fara retinere sau mila pt suspensii.Aici vine partea enervanta.....masina a tinut .....parca se incapatana sa nu se strice.Mi-am zis ca un punc sensibil sigur are.....si m-am apucat de scos barci cu peridoc din apa de la Dunare.Cine cunoaste rampa de lansare de la Tulcea stie ca e cam abrupta si se urca mai greu...mai ales cand ai in spate o barca de 3,5 tone cu un peridoc de 600 kg.Culmea......transmisia nu a cedat......desi cand am scos barca cea mai mare(3,5 tone) am avut impresia ca o sa ma traga si pe mine in apa.Dupa multe alte abuzuri.....a cedat in fine bobina.....mergea in 3......tadaaaa!!!!.....si la 148.000 km.....a inceput sa patineze discul de ambreaj in sarcina mare.....Probabil o sa ganditi ca sunt tampit ca am chinuit biata masina,dar am vrut sa vad daca isi merita numele de chinezarie....si...nu prea il merita.Cam duce lipsa de putere...cum am mai zis.......consuma destul....dar e o masina cu care poti trai linistit fara sa ai complexe de inferioritate.Sper sa nu imi sariti in cap......nu fac reclama....e un feedback real din experienta proprie.
__________________
Dacia Nova 2.0 16v Turbo on gt28rs....Rats on Cocaine...E34 Turbo....Porumbar turbo fara blocant
Imi deschid bordel!!!
mikafly is offline   Reply With Quote
Old 08-07-10, 22:28   #17
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Talking Re: GWM HOVER

ce as putea spune despre consum ca ma tot intreaba baieti....in primul rand scuze ca va raspund asa tarziu...consumu meu oficial(experiment de 3 ori) se incadreaza undeva la 9.3%, 9.5%,9.4% in exterior...adik cu viteza cuprinsa intre 100-120 km pe ora...in oras imi ia intre 11 si 12% iar combinat imi ia undeva la 13 si un pik...frate e adevarat ca e cam martoaga ca sa zic asa...la putere ma refer..la un asa motor...2.4 benzina 16valve ar fii trebui sa aiba cel putin 180 CP...asta e...oricum ce as mai putea mentiona despre ea e ca am fost foarte satisfacut cand am fost la alba iulia si am prins o furtuna de o ora si ceva iar in alba iulia-cetate erau masini in parcarea unui market(pluteau)...nu vreau sa dau numele marketului...cateva exemple...masinile nu ca as face de ras firma dar erau masini romanesti si straine adik logan,audi si parca si un bmw ..asta e...acu nu te poti pune cu natura....in fine cum stateam la semafor in fata noastra erau niste prietenari cu o sckoda octavia care au facut cala intoarsa...in spatele meu era un mitsubishi oultlander....ce pot sa zic ca cel din spatele meu a trecut in fata mea si a intrat in apa....mentionez ca apa ajungea la o masina de teren pana in far....am vazut ca a trecut nenea ala am trecut si eu...sincer am ramas socat si pot sa zic ca eram si speriat sa nu imi intre apa in masina....nu mi-a intrat....inca ceva...pot sa va jur ca nu mi s-a inecat motoru...oricum la pretul masinii asteaia...e ok...pentru buzunarul nostru pe timp de criza si nu numai....astept alte intrebari.....STIMA.....[/B][/B]
valentin91 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-10, 22:36   #18
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by flexibal View Post
salut, mi-s nou p-aci, si de la inceput vreau sa subliniez faptul ca NU sint nici dealer si nici posesor de GWM/H.
in viitor am intentia de a-mi cumpara un suv, indiferent ca se va numi santa-fe, outlander sau touareg, toate acestea fiind pe la max 18ooo E,dar SH.la banii astia toate sint SH, pe cind gwm il iei de nou.vreu sa stiu pe bune, de la cei care au masina de vreo 3-4 ani cum se comporta, ce cade la ea, ce NU este acoperit de garantie, cum e postgarantiasi cum se sta cu stocul de piese.
ii rog pecei de genul" nu imi cumpar troaca d-aia", "nu ma sui in aia, mai bine .... la enspea mina" sa se abtina.
pe site-urile din italia am vazut hoveruri cu xenon, cu climatizare, cu tcs/abs/ebd, tempomat,diferential electronic, full electric, piele , navigatie mare si alte accesorii destul de "luxoase" pe cre le gasesti pe marci la care platesti si sigla de pe calandrul masinii.
daca sint si dealeri prin zona, dar seriosi- nu din aia cu reclama agresiva tip "ce masina tare am eu in fata ...." -ii rog sa vina cu argumente profesionale.
mentionez ca NU lucrez/locuiesc in italia/spania/etc , ci in romania si am un salariu cu mult mai mare decit au multi oameni.cu salariul pe care il am mi-as permite un leasing la un hyunday santa-fe sau o kia sorento de NOI nu sh, dar consider ca a da mai mult de 16-17000E pe o masina e prea mult.
pt cei care poseda un hover ii rog respectuos sa imi raspunda.
ce pot sa zic e ca are garantie 3 ani sau 100.000km....merita bani din toate punctele de vedere....deci eu spun sa iti iei ce vrei...dar parerea mea...decat sa dai 18 mi pe un santa fe sau mai stiu eu ce iti iei o masina k-lumea...cu optiune ful pe ea...si e ok...garantia e ok....ca sa beneficiezi de garantie trebuie sa le efectuezi numai la dealeru GWM
adik bucuresti,craiova,etc....pot sa zic ca pana acu nu mi-a cazut nimic la ea...in ciuda faptului ca abia are aproape 1 an si am abia 21 000 km....nu prea am mers cu ea......acu e alegerea ta....eu zic ca e ok....merita banu...bafta
valentin91 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-10, 22:39   #19
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by mikafly View Post
Deci oameni buni.....eu am avut ca masina de servici un Hover timp de 1 an si 8 luni,masina o primisem la 38.000 km,cu un accident la activ(mutase o bordura mare de la un canal).La prima vedere am zis ca e cea mai mare prostie cu roti vazuta pana acum,dar pe masura ce am inceput sa o abuzez....devenea mai ....nu pot sa zic placuta.....eram de acord cu faptul ca e mai masina decat mi-am inchipuit.Au inceput abuzurile pe asfalt......te poti sinucide foarte usor......noroc ca e o masina lenta....pacat ca e inalta.....pe scurt mergi ca orice om normal fara pretentii de viteza sau viraje luate in forta.Franele sunt foarte ok....desi masina e grea.....isi fac treaba f bine.Pe urma au inceput abuzurile in off-road....extrem in limita posibilitatilor.......ehhh...de aici am ramas placut impresionat....chinezaria chiar se comporta bine,mult peste asteptari.......la capitolul etansietate masina sta foarte bine....am ramas intepenit cu ea in Dunare cu apa pana la faruri......si culmea......nu a intrat apa in interior......doar un val facut de un vapor mi-a intrat pe geamul lasat deschis.Dupa vreo 3 luni de exploatare.....incepusem sa prind ura pe masina asta.....probabil pt ca era de servici...si am inceput un fel de bataie de joc....sperand sa se strice......gen....gropi.....sarit borduri......cai ferate.....tot ce imi iesea in cale fara retinere sau mila pt suspensii.Aici vine partea enervanta.....masina a tinut .....parca se incapatana sa nu se strice.Mi-am zis ca un punc sensibil sigur are.....si m-am apucat de scos barci cu peridoc din apa de la Dunare.Cine cunoaste rampa de lansare de la Tulcea stie ca e cam abrupta si se urca mai greu...mai ales cand ai in spate o barca de 3,5 tone cu un peridoc de 600 kg.Culmea......transmisia nu a cedat......desi cand am scos barca cea mai mare(3,5 tone) am avut impresia ca o sa ma traga si pe mine in apa.Dupa multe alte abuzuri.....a cedat in fine bobina.....mergea in 3......tadaaaa!!!!.....si la 148.000 km.....a inceput sa patineze discul de ambreaj in sarcina mare.....Probabil o sa ganditi ca sunt tampit ca am chinuit biata masina,dar am vrut sa vad daca isi merita numele de chinezarie....si...nu prea il merita.Cam duce lipsa de putere...cum am mai zis.......consuma destul....dar e o masina cu care poti trai linistit fara sa ai complexe de inferioritate.Sper sa nu imi sariti in cap......nu fac reclama....e un feedback real din experienta proprie.
masina e foarte ok...mi-e ciuda cand ii aud ca bah e chinezarie si nu stiu ce...la o adica dak stam sa ne gandim si peugeot 4007 suvul acela are motoru de mitsubishi pe el...asa si asta...e adevarat ca e copiat dupa isuzu axiom....si duce foarte bine copia dar asta e...deaia au si mentionat ca are caroserie isuzu....si motor de mitsubishi si alte accesorii de bosh parca si nu mai stiu ce...cum am spus...gen peugeot 4007....BAFTA
valentin91 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-10, 22:42   #20
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by Radu.Dobromirescu View Post
Salut,in primul rand felicitari pentru achizitie imi place foarte mult Hover-ul ce poti spune despre consum?cat iti consuma in oras dar exterior.Se poate achizitiona in rate?Se accepta vouchere REMAT pentru reducere?.In rest ce sa spun la cat mai multi km fara incidente...
da se accepta si voucere din cate am inteles...nu stiu ce sa iti spun sigur...intreaba la dealer...se poate achizitiona si leasing.....consumu e cuprins intre 9.3 si 9.5 exterior...in oras ia mai mult...cam 12
valentin91 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-10, 22:45   #21
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
Powered by Mitsubishi

Made in China.

Tu să ne spui acum daca merită...Din ce am văzut in poze, maşina este chilipir la banii ei având in vedere design-ul foarte plăcut.

Probleme ceva?
da e ok...chinezarie da cu cap...sa nu uitam ca si ei sunt buni mesteri in domeniu auto.....pot sa zic ca nu am probleme cu ea pana acu...singuru lucru am avut faru aburit si luciul acela de la proiector ars...da nu proiectoru...si mi-0au fost schimbate de service deoarece masina prezinta garantie....100,000km
valentin91 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-10, 06:53   #22
Radu.Dobromirescu
Ford Driver

Stage 5
 
Radu.Dobromirescu's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 561
Member of:
[Oltcit]
[FORD]
[4Tuning International]
Default Re: GWM HOVER

super masina imi place la nebunie.. sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km.
Radu.Dobromirescu is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 09:57   #23
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Pentru cei interesati de masina am sa dau cateva date / impresii despre aceasta.
Detin masina din dec. 2009, am depasit 14.000 km si pana acum se comporta impecabil.
Spunea cineva ca este cam lenta - depinde si cum o inveti. Pot spune ca nu ma face de ras la o plecare de pe loc la semafor...
Vin tot de pe un benzinar 1,6, 16V (ceva mai nervos) si acomodarea a fost destul de usoara.
I-am pus si gpl si nu se simte nici o diferenta la putere.

Masina este aceasta:

Hover Tractiune 4x4
Finisare Luxury / Super Luxury

GENERAL
Motorizare Mitsubishi 4 cilindrii in linie, SOHC, 16supape
Combustibil Benzina fara plumb minCO93
Capacitate cilindrica [cmc] 2351
Putere maxima / turatie [Kw(CP) / rot/min] 93 (126) / 5250
Cuplu maxim / turatie [Nm / rot/min] 190 / 2500
Consum urban ( l / 100 km ) 14.6
Consum extraurban ( l / 100 km ) 9.1
Consum mixt ( l / 100 km ) 11.1
Cutie de viteze manuala 5+1 trepte
Norma de poluare / Emisia de dioxid de carbon - grame CO2/km Euro IV - E4 / 234g CO2 (g/km)

ECHIPAMENTE DE SIGURANTA
Sistem ABS + EBD Bosch 8.0
Dublu air-bag (sofer si pasager)
Coloana de directie deformabila la impact
Inchidere centralizata cu actionare din telecomanda si sistem de identifi care in parcare
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
Siguranta manuala pentru copii la usile din spate
Sistem ISO FIX de fi xare a scaunului pentru copil
Imobilizator electronic pornire
Proiectoare ceata
Aparatoare noroi fata / spate
Reglaj electric faruri
Turometru

ECHIPAMENTE FUNCTIONALE
Senzor parcare
Actionare electrica a geamurilor, fata - spate (automat fata)
Coloana directie reglabila pe verticala
Servodirectie
Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric si incalzire
Oglinzi retrovizoare rabatabile
Degivrare luneta
Temporizator stergator parbriz, reglabil
Stergator / spalator luneta, temporizat
Husa acoperire compartiment bagaje
Sistem de franare cu discuri fata / spate

Anvelope 235 / 65 R17
Roata rezerva normala
Jante aliaj aluminiu

ECHIPAMENTE CONFORT
Radio CD -Magazie 6 CD-uri in cotiera centrala
Radio, DVD Player, SD Card - x
Scaune fata incalzite electric - x
Sistem aer conditionat automat
Senzor temperatura exterioara
Senzor de ploaie - x
Senzor de lumini - x
Parasolare cu oglinda de curtoazie, iluminate
Reglaj iluminare tablou bord
Oglinda interioara antirefl exie
Cotiera fata
Suport de pahare pentru locurile din spate
Suport pahare
Pachet fumatori
Display VFD integrat
Grila cromata
Finisare interioara velur (panouri interioare usi, scaune)
Finisare interioara piele (panouri interioare usi, scaune) - x
Volan imbracat in piele
Trapa pavilion cu actionare electrica (Webasto) - x
Geamuri spate cu tenta fumurie
Reglaj electric scaun sofer - x
Reglaj manual scaun sofer
Bancheta rabatabila 1/3 - 2/3
Fixare ISO FIX pentru scaun copil
Eleron spate
Priza 12V pentru accesorii, in consola fata si in portbagaj
Plafoniera centrala cu iluminare separata pentru sofer si pasager, cu suport pentru ochelari
Plafoniera spate
Lampa portbagaj
Lampi usi fata / spate
Bare suport portbagaj exterior
Lumini interioare cu temporizare
Trusa de prim ajutor, stingator, triunghi reflectorizant (+24 Euro)
Garanţie 3 ani sau 100.000 km
Preturile nu includ TVA, includ taxele vamale si sunt valabile incepind cu 15 Octombrie 2009. Rata de schimb este BNR + 1% din ziua platii.

Dimensiuni:
L - 4620
l - 1800
H - 1710

Masina e produsa in China cu componente originale (din vest) sau sub licenta.
De ex. caroseria a fost preluata de la Isuzu Axiom care s-a comercializat in SUA intre 2001-2005, dupa care s-a produs de GWM din 2006.
- injectie, abs, ebd - Bosh
- baterie Varta
- anvelope Goodyear
- electronica Siemens
- electric Phillips
- motor / transmisie Mitsubishi
etc.
Singurul aspect unde lasa de dorit - calitatea unor plastice din bord - de la aerisitoare. In rest, pana acum, chiar nu am ce sa-i reprosez.
Si oricum, la cat costa, nu am de ce sa fac mofturi...

A fost achizitionata pe 2 dec. si a costat in total 13500E cu tva si taxa de prima inmatriculare.

I-am luat si gume de iarna (Nokian), ca cele din dotare Goodyear Fortera M+S nu prea faceau fata pe zapada.
La consum ma incadrez intre 9 - 11 in exterior si aprox. 15 in oras (inclusiv pe GPL).

Ca viteza m-am dus pana in 170km/h si mai ducea...
Pe offroad su zapada e o placere sa o conduci - nu ai ce sa-i reprosezi.

S-a mai discutat mult de siguranta acestei masini.
Chiar daca are doar 2 airbag-uri (ca si Gusterul), caroseria este foarte bine ranforsata cu bare metalice si pe sasiu, fapt care ii confera o robustete marita.
la testele C-NCAP (China) si A-NCAP (Australia) a obtinut 4*, similar cu multe altele de aceiasi clasa.
De asemeni detine certificare CE, pentru comercializarea pe piata europeana - care include si normele de siguranta aferente.

De anul viitor se va produce si in Bulgaria (langa Sofia), in Italia se vinde foarte bine, iar utilitarea GWM Steed a fost locul 3 in vanzari pe 2009.
Pacat ca nu au venit la noi sa produca...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	22032010458.jpg
Views:	1231
Size:	871.6 KB
ID:	1667306   Click image for larger version

Name:	13012010388.jpg
Views:	745
Size:	915.2 KB
ID:	1667307   Click image for larger version

Name:	13012010382.jpg
Views:	762
Size:	854.9 KB
ID:	1667308  

Click image for larger version

Name:	14012010392.jpg
Views:	976
Size:	773.8 KB
ID:	1667309   Click image for larger version

Name:	14012010394.jpg
Views:	895
Size:	783.7 KB
ID:	1667310   Click image for larger version

Name:	13012010391.jpg
Views:	1598
Size:	835.9 KB
ID:	1667311  

Click image for larger version

Name:	14012010398.jpg
Views:	932
Size:	844.5 KB
ID:	1667312  
diadi is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 10:21   #24
Angel 5

Stage 5
 
Angel 5's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of:
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default Re: GWM HOVER

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!

Mie mi se pare chiar OK ca si masina, nu am mers niciodata cu una, dar imi place cel putin cum arata.
Angel 5 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 00:57   #25
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: GWM HOVER

daca consuma 11% gpl este bine tare. bucsaraia cum rezista?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 05-04-11, 10:12   #26
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Am doar 23.000km si pana acum se comporta f. bine si nu pot spune ca o menajez.
Au fost ceva probleme cu tremuratul la relanti si dat in nas la plecarea de pe loc si s-a rezolvat cu schimbarea fiselor de bujii. Am crezut ca e de la bujii si am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11. Cand le-am schimbat am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era intrerupta la prinderea de capul bujiei - cred ca tot la service, la revizie, au tras cam tare de fisa sa o scoata si s-a intrerupt.
Consumul de GPL am constatat ca variaza mult la alimentarea de la o statie sau alta si in functie de stilul de condus.
Am scos si 9% in exterior (mers relativ constant 100 - 120km/h) si ~ 12% mixt, condus tot batraneste.
In general scot 12 - 14% in exterior, datorita stilului de condus si vitezei.
diadi is offline   Reply With Quote
Old 17-04-11, 16:19   #27
iulian2526

Stock
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1
Default Re: GWM HOVER

Am cumparat primul hoover in 2007. l-am explatat la maxim 2 ani si nu am avut nici un fel de problema de functionare.Pot sa va spun ca am avut accident cu un hoover, am intrat frontal intr-un TIR.S-a comportat excelent, nu a intrat motorul in cabina, nu s-au deformat portierele, am scapat doar cu vreo citeva vinatai.La 1 luna l-am cumparat pe al 2-lea SH la 6500E. Merge FF bine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S6003863.JPG
Views:	676
Size:	2.83 MB
ID:	1969455   Click image for larger version

Name:	S6003864.JPG
Views:	396
Size:	2.74 MB
ID:	1969456   Click image for larger version

Name:	S6003865.JPG
Views:	312
Size:	2.86 MB
ID:	1969457  

Click image for larger version

Name:	S6003866.JPG
Views:	508
Size:	2.56 MB
ID:	1969458   Click image for larger version

Name:	S6003869.JPG
Views:	463
Size:	2.61 MB
ID:	1969459  

Last edited by iulian2526; 17-04-11 at 16:28.
iulian2526 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 10:23   #28
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Am constatat si eu cum se prezinta masina - la ultima ninsoare am avut un eveniment minor.
La o trecere de pietoni s-a proptit tipu' in bara mea din spate!
Cica nu i-a mai tinut frana (era si mazga pe jos) si a intrat cu partea dreapta putin oblic in bara spate, de la mijloc spre stanga.
A ratat la milimetru carligul - a lovit pe langa el, altfel cred ca scapam fara nimic!
Daune:
la mine - zgariat bara, crapat lampa de ceata staga din bara si stricat senzorii de parcare (2).
la el - pe partea dreapta: spart bara, farul + semnalizarea, infundat aripa si capota.
Nu sunt probleme mari - sper sa se rezolve mai repede - n-au acum pe stoc lampa spate, trebuie sa soseasca. Imi vor schimba senzorii si vopsit bara - si e ca noua! Click image for larger version

Name:	SNC00031.jpg
Views:	474
Size:	1.24 MB
ID:	1975561

Click image for larger version

Name:	Picture 001.jpg
Views:	204
Size:	501.8 KB
ID:	1975563

Click image for larger version

Name:	Picture 003.jpg
Views:	132
Size:	455.2 KB
ID:	1975564

Name:  SNC00033.jpg
Views: 11398
Size:  1.40 MB
diadi is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 12:09   #29
cotoc catalin

Stock
 
Join Date: May 2011
Posts: 1
Default Re: GWM HOVER

salut. am si eu nevoie de o pompa de servodirectie pentru un hover 2.4 benzina+ gpl
ma poate ajuta cineva? multumesc anticipat
cotoc catalin is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 08:38   #30
valentin91

Stage 1
 
valentin91's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 18
Default Re: GWM HOVER

salut...pompa o gasesti pe site-u asta http://ecoprices.bizoo.ro costa 655 de lei....
valentin91 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -