Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > EUROPENE

Reply
 
Thread Tools
Old 23-03-11, 17:29   #16
ady8

Stage 1
 
ady8's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 10
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by skype09 View Post
decat sa merg cu masinuta asta de jucarie mai bn astept 2 ani....ce treaba are orasul din care sunt ... dhaaaa desteptule
Pai tu mai asteapta 2 ani ca eu ma satur de condus pana atunci .
ady8 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 00:44   #17
dracushorul

Stage 4
 
dracushorul's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

ce urata e ... dar la 16 ani esti boss cu ea ... altu moare si asa n-are !!! mergi cu ea la scoala, bagi pustoaicele in boala ...bravo
dracushorul is offline   Reply With Quote
Old 21-06-11, 01:36   #18
Stefan205

Stage 3
 
Stefan205's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 97
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

e draguta la exterior si e intretinuta bine , eu as schinba jentile alea cu ceva mai sporty si as vopsi imitatia aia de lemn din interior. a si am o intrebare , si eu am 16 ani si vroiam sa stiu cat te-a costat scoala ...

Last edited by Stefan205; 21-06-11 at 01:39.
Stefan205 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-11, 19:38   #19
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Deci masina e geniala :X pacat ca nu erau cand aveam eu 16 ani ) . Banuiesc ca esti in febra tuningului "fast and furious" ) ,nu stiu cam ce distanta au gaurile pentru prezoane pentru ca ai putea pune niste jante de tico sau matiz dublate vopsite alb lucios,nu stiu ce suspensie are ca sa o poti cobora,parasolar mare pe parbriz si o folie mai slaba pe geamurile laterale,folie neagra pe stopuri,daca sti pe cineva care lucreaza cu fibra sa iti faca niste faruri custom cu lupe negre ca idee,fara accesorii din talcioc pe ea,ar fi bine si niste bari putin mai umflate sa o latesti putin,in rest la motor nu iti baga nasul ca niciodata nu o sa scoti putere din ea...doar daca iti permiti atunci da scaunu din drapta jos si pui un motor de hayabusa dar sa iti pupi parintii si sa iti iei adio de la viata ca la experienta care o ai in condus si la cati pomi si masini sunt pe marginea drumului nu te vad bine ).
Ca idee fa-ti un virtual tuning si incearca sa pastrezi idei cat mai simple si lini cat mai fine un contrast intre culoarea caroseriei si jante intre caroserie si faruri/stopuri si totul va fi ok si foarte placuta.
Scoate-ti din cap ideea cu turbina electrica aia la 500 ron e mai slaba ca un aspirator masina ta tre sa fie low and slow
__________________
REN-u' !
BlueAngel is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 23:37   #20
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by BlueAngel View Post
Deci masina e geniala :X pacat ca nu erau cand aveam eu 16 ani ) . Banuiesc ca esti in febra tuningului "fast and furious" ) ,nu stiu cam ce distanta au gaurile pentru prezoane pentru ca ai putea pune niste jante de tico sau matiz dublate vopsite alb lucios,nu stiu ce suspensie are ca sa o poti cobora,parasolar mare pe parbriz si o folie mai slaba pe geamurile laterale,folie neagra pe stopuri,daca sti pe cineva care lucreaza cu fibra sa iti faca niste faruri custom cu lupe negre ca idee,fara accesorii din talcioc pe ea,ar fi bine si niste bari putin mai umflate sa o latesti putin,in rest la motor nu iti baga nasul ca niciodata nu o sa scoti putere din ea...doar daca iti permiti atunci da scaunu din drapta jos si pui un motor de hayabusa dar sa iti pupi parintii si sa iti iei adio de la viata ca la experienta care o ai in condus si la cati pomi si masini sunt pe marginea drumului nu te vad bine ).
Ca idee fa-ti un virtual tuning si incearca sa pastrezi idei cat mai simple si lini cat mai fine un contrast intre culoarea caroseriei si jante intre caroserie si faruri/stopuri si totul va fi ok si foarte placuta.
Scoate-ti din cap ideea cu turbina electrica aia la 500 ron e mai slaba ca un aspirator masina ta tre sa fie low and slow
Subscriu...a zis tot ce trebuie......daca o faci cum a zis BlueAngel e belea
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 19-09-11, 19:05   #21
happkee

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by ady8 View Post
Am prins maxim 90km/h :d , i-am dat demult limitatorul jos... dar zic sa-i pun si o turbina electrica , am vazut la 500 si ceva de ron... cei care se pricep sa-mi zica si mie daca merge sa pun pe un motoras asa de mic si cam care ar fi noile performante.
Mersi !
sal man cum ai dat limitatorul jos unde se afla ca vreau si eu
happkee is offline   Reply With Quote
Old 10-10-11, 19:13   #22
alex.sparco

Stage 5
 
alex.sparco's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 352
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Ce motor ai pe ea?

Turbina electrica nu va fi de mare ajutor...o sa omori alternatorul(alternatorul de pe Kubota are 50A) si turbina electrica consuma 70 A....

Last edited by alex.sparco; 10-10-11 at 19:21.
alex.sparco is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 11:24   #23
skype09

Stage 5
 
skype09's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 713
Member of:
[Opel]
[Colectionar Machete]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by ady8 View Post
Pai tu mai asteapta 2 ani ca eu ma satur de condus pana atunci .
in momentul in care am scris comentul aveam permis cat B. nu pentru jucarii, te saturi de condus?..cu ce, cu jucaria aia?. ) ma esti nebun, drifturi nu face?)
stati mai cuminti acasa, la 16 ani va mananca sa iesiti in trafic
skype09 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 12:08   #24
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Skype fi tu fericit cu corsa ta banuiesc ca a ta face drifturi.In plus omu are dreptate de la 16 ani la 18 ani te saturi de condus si daca tu crezi ca ce are el nu se numeste masina atunci cred ca ai nasul foarte sus de nu mai vezi lumea de el .
BlueAngel is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 13:15   #25
skype09

Stage 5
 
skype09's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 713
Member of:
[Opel]
[Colectionar Machete]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

da adevarat te saturi de condus cutia aia, la 18 ani cand urci intro masina normala iti dai seama cat de penibil aratai in mixeru ala
skype09 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 17:17   #26
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by skype09 View Post
da adevarat te saturi de condus cutia aia, la 18 ani cand urci intro masina normala iti dai seama cat de penibil aratai in mixeru ala
Nu mai epata aşa pentru că nu ai deloc dreptate!

Maşina aia deserveşte perfect scopul pentru care a fost făcută!
Pentru oraş, este numai bună...nu mai vorbesc de faptul că o persoană de 16 ani, o poate conduce īncă de la frumoasa vārstă!

Partea proastă ar fi legată de preţ. Sunt foarte scumpe!
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 18-07-12, 01:43   #27
Cristian.

Stage 1
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 17
Default Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by ady8 View Post
Am prins maxim 90km/h :d , i-am dat demult limitatorul jos... dar zic sa-i pun si o turbina electrica , am vazut la 500 si ceva de ron... cei care se pricep sa-mi zica si mie daca merge sa pun pe un motoras asa de mic si cam care ar fi noile performante.
Mersi !
ce model de motor are .. si unde are limitatoru ?
Cristian. is offline   Reply With Quote
Old 24-11-12, 01:39   #28
lucianbenu

Stage 2
 
lucianbenu's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 59
Exclamation Re: Casalini 500 GLX Tuning

Quote:
Originally Posted by ady8 View Post
Am prins maxim 90km/h :d , i-am dat demult limitatorul jos... dar zic sa-i pun si o turbina electrica , am vazut la 500 si ceva de ron... cei care se pricep sa-mi zica si mie daca merge sa pun pe un motoras asa de mic si cam care ar fi noile performante.
Mersi !
masinuta asta nare limitator totu ii din pompa de motorina variator+curea si inversor iar 90 ii o aberatie da 90 pe bordu ei dar real cam 65/70 cu cutia originala daca o modifici merge 90 real motoru ii yamar sau mitubishii depinde de model in cazu in care cineva o umblat l ea io pus motor lombardini
lucianbenu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -