Quote:
Originally Posted by scubiciflorin
sau poate merge asa?
|
Salut, nu vreau sa consideri doar o critică ceea ce iti voi spune in continuare, mai bine iei ca pe un sfat si inveti din asta, modalitatea ta de abordadre a problemei e una din principalele cauze care nu inspira incredere. Cel mai bun exemplu e cel de la titlul postat de tine pe acest topic ”aruncător cu privirea” pe mine personal mă duce cu gandul la cineva care e un fel de ”pierde vară” o persoană care stă degeaba și nu ar face nimic dar ar trebui să fie platit. Sa nu aduc in discuție nici celelalte topicuri pe aceeași temă ale tale. Chiar dacă e o perioadă mai dificilă și lumea incă invocă așazisa criză ca pe o scuză, eu zic că dacă perseverezi, inveti repede si esti dispus la efort și perfectionare continuă ai toate șansele să reușești.
Crează-ți un CV care să te recomande.
Incepe mai întâi prin a-ți prezenta calitatile, aptitudinile fără să incerci să denaturezi adevărul(ce cunoștiințe ai in domeniul auto - asta am văzut in primul tău topic că dorești - ai cunoștiință de mecanica de baza sau peste nilvelul de baza stii să lucrezi cu o diagnoza auto să interpretezi mesajele date de o diagnoză, stii să identifici/repari diferite probleme de mecnică ce pot apărea la o masina normală, de stradă/ cu modificări/etc... schimba o distribuție și așa mai departe. Faptul că de exemplu eu imi schimb singur plăcuțele, fac revizia și întreținerea periodică la mașină , sau schimb o turbină și să montez un casetofon nu inseamnă că sunt mecanic ci doar că am ceva cunoștiințe de mecanică.
Tot la acest capitol detaliaza și a doua ta indemanare partea de pregatitor vopsitor,adică poți face toate operațiunile necesare pregătiirii unei piese pentru vopsit etc.
După ce termini acest capitol poți trece la următorul pas. Detaliaza putin experienta ta profesională. Unde ( dacă nu vrei să dai nume poti trece doar detalii despre ce tip de service era si cu ce tip de vehicule se ocupa ) Dacă nu ai lucrat intr-un service autorizat detaliaza ce ai lucrat mai exact.
Următorul pas este să te descri pe tine ca persoană (și aici nu mă refer la cum arăți) detaliza caracterul tău, de genul: adaptabil, disponibilitate la efort și muncă intr-un colectiv, la partea de perfectionare dacă ești disponibil, inveți ușor, etc. Lucrezi la program normal, ești dispus să faci și ore suplimentare dacă e cazul.etc..
Pentru toate astea nu conteză că ai sau nu patalamaua la mână, pentru că poți dovedi priceperea ta acceptând să dai niște probe de bază pentru meseria pe care ți-o dorești. .Ultimul lucru pe care îl introduci in ecuatie e onorariul tău care se regăsește in calitatea muncii tale. Poți incepe cu un anumit salariu dar care să crească după o perioda in functie de productivitatea ta si de cazurile pe care le rezolvi.
Faptul că ai permis cat. B e doar un bonus, să zicem doar pentru faptul că te poți duce cu clientul intr-un test și poți duce/scoate mașina din service.
Sper că nu vei reacționa negativ la ceea ce am spus mai sus ci din contră o vei lua ca pe un sfat bun, lucru care te va ajuta să iți găsești mai usor un loc de muncă, eu nu am cum să-ți ofer unul dar respectand cat decât cele enunțate de mine mai sus vei avea de câștigat . Din ce am văzut pe forum Racing Nick ul avea o afertă valabilă. Succes.