19-12-10, 17:01
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
JBL! LC-A752
Salut
Am si eu o statie JBL! LC-A752(Loud &Clear) Si nu am condesantor.
As dori sa stiu ce fel de condensator ar fi indicat sa folosesc si cum il montez?!
|
|
|
20-12-10, 17:48
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Quote:
Originally Posted by Я7B.
Salut
Am si eu o statie JBL! LC-A752(Loud &Clear) Si nu am condesantor.
As dori sa stiu ce fel de condensator ar fi indicat sa folosesc si cum il montez?!
|
Nu imi recomanda nimeni nimica ??
|
|
|
20-12-10, 19:45
|
#3
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,777
Member of: [VW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: JBL! LC-A752
Mai bine iti pui niste cabluri bune si eventual o baterie noua decat un condensator.
|
|
|
20-12-10, 21:43
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Quote:
Originally Posted by AlexBanu
Mai bine iti pui niste cabluri bune si eventual o baterie noua decat un condensator.
|
Cabluri bune am dar bateria tocmai din cauza asta a fost mancata
|
|
|
20-12-10, 21:53
|
#5
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 4,562
Member of: [VW] [RENAULT]
|
Re: JBL! LC-A752
Asculti muzica cu motorul oprit?
|
|
|
21-12-10, 13:51
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Quote:
Originally Posted by ovidiu89
Asculti muzica cu motorul oprit?
|
Nu obisnuiesc, dar nu se stie niciodata.
|
|
|
24-12-10, 20:21
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 668
|
Re: JBL! LC-A752
Bateria de cat o ai?
Alternatorul incarca corespunzator? L-ai verificat?
Cablurile zici tu ca is bune... dar de cat is?
|
|
|
26-12-10, 22:18
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Bateria e de 55 A si are 2 ani saraca si inca mai duce ...
Alternatoru incarca corespunzator ...
Cablurile nu stiu de cat sunt sincer ...
Eu am cerut un sfat despre un condesator dar nimeni nu mia raspuns la topic ...
Se poate inchide , daca nimeni nu poate recomanda ceva.
|
|
|
26-12-10, 22:25
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 668
|
Re: JBL! LC-A752
Pai nu trebuie sa te oftici...
Poti sa iti pui condensator... daca chiar insisti, dar un condensator NU produce curent, NU are rol de baterie, NU adauga curent la baterie...
Daca bateria ta e de 60 de amperi de exemplu, si alternatorul are 40 amperi si amplificatorul tau are 110 amperi, sa zicem... poti umple masina de condensatoare de 20 farazi... ca tot nu rezolvi problema...
Bateria daca e pe duca, pune una de minim 60 A si uitate pe cabluri... daca e un kit corespunzator, scrie pe el de cat este(AWG, unitatea americana pt dimensiunea cablurilor).
Un condensator este destul pentru 1000W, in general se ia 1 farad la 1000W RMS.
Succes si sarbatori fericite!
__________________
P E U G E O T 206 R C
|
|
|
26-12-10, 22:31
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Quote:
Originally Posted by khrysty@n
Pai nu trebuie sa te oftici...
Poti sa iti pui condensator... daca chiar insisti, dar un condensator NU produce curent, NU are rol de baterie, NU adauga curent la baterie...
Daca bateria ta e de 60 de amperi de exemplu, si alternatorul are 40 amperi si amplificatorul tau are 110 amperi, sa zicem... poti umple masina de condensatoare de 20 farazi... ca tot nu rezolvi problema...
Bateria daca e pe duca, pune una de minim 60 A si uitate pe cabluri... daca e un kit corespunzator, scrie pe el de cat este(AWG, unitatea americana pt dimensiunea cablurilor).
Un condensator este destul pentru 1000W, in general se ia 1 farad la 1000W RMS.
Succes si sarbatori fericite!
|
Nu m-am suparat pur si simplu vroiam un raspuns adecvat (care l-am primit tot de la tine )
Mersi de sfat
Sarbatori fericite .
Se poate inchide
|
|
|
26-12-10, 22:37
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 668
|
Re: JBL! LC-A752
Cu condensatorul m-am lamurit si eu... am un SAL de 1 farad...
Muuult mai bine o baterie sanantoasa, sau inca una in spate, dedicata la sistemul audio... cu un releu de separare poti pune o deep cycle in spate si una noua de vreo 60 de amperi in fata cand o sa "pice" asta pe care o ai momentan... toata investitia e cam scumpa... dar daca vrei sa iti iasa un sistem sanatos , merita fiecare banut!
Si in legatura cu descarcatul bateriei, nu mai asculta muzica cu motorul oprit... ca tu ai acolo bilant energetic negativ... Nu apuca alternatorul sa incarce, cat consumi tu acolo cu "sculele"... Faci de mai multe ori asa si ai omorat bateria masini.
Succes si sarbatori fericite si tie!
|
|
|
26-12-10, 23:30
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: JBL! LC-A752
Quote:
Originally Posted by khrysty@n
Cu condensatorul m-am lamurit si eu... am un SAL de 1 farad...
Muuult mai bine o baterie sanantoasa, sau inca una in spate, dedicata la sistemul audio... cu un releu de separare poti pune o deep cycle in spate si una noua de vreo 60 de amperi in fata cand o sa "pice" asta pe care o ai momentan... toata investitia e cam scumpa... dar daca vrei sa iti iasa un sistem sanatos , merita fiecare banut!
Si in legatura cu descarcatul bateriei, nu mai asculta muzica cu motorul oprit... ca tu ai acolo bilant energetic negativ... Nu apuca alternatorul sa incarce, cat consumi tu acolo cu "sculele"... Faci de mai multe ori asa si ai omorat bateria masini.
Succes si sarbatori fericite si tie!
|
Sunt uimit deocamdata . Nu am pornit deloc maisna o luna ca ama vut permis-ul suspendat , cand am vrut sa o pornesc pauza . A venit un amic mia dat curent am pornito si am mers cu ea vreo 15 mindupa care o stat la -10 grade afara , a doua zi dimineata a luat din prima .
Sunt constient ca imi trebuie baterie noua .
|
|
|
27-12-10, 15:47
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 668
|
Re: JBL! LC-A752
Stai asa... Daca zici ca dupa un timp in care masina a stat in "repaus", nu a mai pornit, poate sa nu fie statia... In primul rand daca e diesel uitate sa vezi ca poate sa ramana pornit releul de la bujiile incandescente, daca e benzina, alte vicii cum ar fi alarma care ramane pornita si cand nu e armata, HU aftermarket este legat gresit, si consuma in nestire... Poate fi ori de la muzica asta toata... ori de la alt consumator care este pus ulterior...
Cel mai bine faci rost de un ampermetru si il intercalezi intre baterie si cablul de + de la masina si vezi cat consuma trebuie in general sa fie sub 0.3 Amperi, daca e mai mult scoti pe rand sigurante si vezi care, cum este, si daca scade amperii dupa ce ai scos respectiva siguranta... Daca ai consumator ascuns condensatorul nu ajuta cu absolut nimic, dinpotriva el consuma si el o parte infima de curent, din baterie...
Succes!
|
|
|
|
|