Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Discutii generale

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-06, 00:04   #1
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Viitorul Car-Audio in Romania?

Ce stie lumea ca este? Incotro se indreapta fenomenul? Ce asteapta lumea de la cei ce pun pasiune in acest domeniu? Intrebari, raspunsuri, planuri, idei... Sa incercam sa le punem toate cap la cap, aici.

Va fi anul 2006 un an de crestere considerabila?

Vom avea sanse sa iesim peste granite cu masini preparate la noi?

Suntem capabili sa ne ridicam la nivelul lucrarilor din exterior sau am trecut deja in unele cazuri de aceste limite?
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 07:18   #2
sfigmo

Stage 5
 
sfigmo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 908
Member of:
[Moderators]
[TIME SQUAD]
Default

Anul 2006 va fi cu siguranta un an mai bogat in Car-Audio...Spun asta bazandu-ma pe partea competitionala unde se stie ca va fi un an plin...cat despre unde suntem, nivel etc, parerea mea e ca atat in Car-Audio cat si in Tuning, nu suntem foarte departe de ce se intampla afara...ma uit la scorurile obtinute in SQ - EMMA anul trecut de catre saxo si ceilalti...se situeaza bine in scorurile internationale...ma uit la media de SPL - dBDrag si nu suntem departe de ce e dincolo...estetica sistemelor nu este cu nimic mai prejos decat ce se face altundeva...parerea mea e ca TREBUIE sa ne ducem in competitii si showuri internationale...bafta
__________________

Uischi...I'll never forget you...
sfigmo is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 18:27   #3
cls21b_EVO

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
Default

Din punctul meu de vedere lucrurile stau foarte simplu.
Avand in vedere ca toti cei care participa la noi in tara la SQ cat si la SPL ...sunt oameni pasionati si care doresc sa invete, vom continua sa EVOluam ...
Momentan toate sunt bune si la locul lor.
Mai e cineva de aceeasi parere cu mine?

P.S:Poate sunt totusi putin prea optimist......
cls21b_EVO is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 18:33   #4
NILS_BUCURESTI
Midnight Racers Member

Stage 5
 
NILS_BUCURESTI's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 757
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
Default

Eu nu pot decat sa sper ca tot fenomenul va evolua si cred ca asa va fi ,deja incep sa apara atat pe strada cat si pe la concursuri din ce in ce mai multe masini care mai de care mai aranjate iar tinerii sa fie din ce in ce mai dispusi sa bage mai multi bani in masina. CLAR fenomenul se va amplifica dar nu stiu cu ce viteza!
NILS_BUCURESTI is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 18:45   #5
NILS_BUCURESTI
Midnight Racers Member

Stage 5
 
NILS_BUCURESTI's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 757
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
Default

Chair azi eram intr un magazin de tuning uitandu ma dupa niste jante si a venit un tip dispus sa bage 10.000E intr un Audi A4 deci...a inceput sa prinda
NILS_BUCURESTI is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 19:38   #6
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

Cu siguranta aceasta miscare va inainta si nu va stagna sau va da in spate...a fost de ajuns sa se organizeze concursuri profesionale de gen DB Drag ca sa indemne lumea sa bage bani in sistemele masinilor...daca nu exista DB Drag cu siguranta cei care participau la EMMA nu erau asa de \"fanatici\" ptr ca pana la urma din cate am auzit EMMA nu inseamna mai nimic pe langa DB Drag...mie personal mi-a lasat o impresie super acest concurs...si in privinta tuningului...da intradevar este in crestere...dar mai e pana cand vom ajunge cu salarii mari si implicit bani multi bagati in masini...oricum suntem pe drumul cel bun!
orlando is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 20:23   #7
saxo

Stage 5
 
saxo's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of:
[Moderators]
Default

Este evident pentru oricine ca fenomenul Car-audio in Ro a devenit ceea ce ar fi trebuit sa fie de mult. Este la fel de evident ca un merit extraordinar l-au avut competitiile din ultimele luni, singurele de altfel din tara noastra. Fara ele nu ar fi fost NIMIC.
Am intrat cum s-ar spune in \"linie dreapta\", si nu avem cum sa dam inapoi sau sa ne oprim aici.
Trebuie sa constientizam ca fara pasiune, munca MULTA si de calitate, nu s-ar fi obtinut nimic.
Stim cu totii ca posibilitatile materiale in general in Ro sunt reduse, dar pasiunea e MARE , si asta-i cel mai important lucru.
In mod categoric vom participa in scurt timp si in competitii internationale. Am convingerea ca va fi un an AGITAT !!!
__________________
Quality first !
saxo is offline   Reply With Quote
Old 12-01-06, 00:45   #8
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Ca si materiale, la nivel de amplificatoare si difuzoare se importa tot ce trebuie pentru cel mai inalt nivel. HU-urile de top nu se aduc oficial, desi exista cateva in tara aduse de fiecare cum s-a descurcat. De asemenea se pot aduce si procesoare de sunet ( oferta este totusi mai mica aici ). Din ce am studiat totusi, la nivel de arta absoluta, inclin sa cred ca rezultatele cele mai bune se obtin cu difuzoare de casa potrivite cum trebuie (chiar daca UR1 sau TN-51 sunt de top in domeniul car-audio, exista Morel Supremo sau Scan-Speak Ring Revelator din domeniul home audio care sunt peste conform celor care le-au ascultat pe toate ). Ca o tendinta generala, cu siguranta domeniul car-audio se va dezvolta de acum incolo. Sunt convins ca dezvoltarea de pana acum in car-audio din Ro se datoreaza in cea mai mare catorva oameni ( aproape toti prezenti aici pe forum ), care s-au dedicat in intregime acestui domeniu si au prezentat o atitudine cu adevarat profesionista ( au cam apus vremurile cand te duceai in magazine si nu puteai asculta o pereche de difuzoare sau un HU decat pe panou iar vanzatorii faceau niste fete gretoase cand ii rugai macar sa-ti comute pe panou intre 2 HU-uri > acum exista alternative ). Eu zic ca atitudinea celor care au o afacere in domeniul car-audio va fi definitorie pentru evolutia acestui \"sport\" in viitor !
__________________
Mk5 GTI | K04 turbo | S3 injectors | Custom 3" decat exhaust | Evoms CAI | AP Racing pro 5000 front + S3 rear brakes + Pagid RS29/Carbotech XP8 pads | THS FMIC | S3 camshafts | Autotech HPFP | Je pistons + IE rods | BSH 27mm RSB + H&R 28mm FSB| BSH pendulum engine mount | BSH PCV | Forge short shift | Bilstein PSS10 coilovers | Peloquin LSD | Sachs SRE clutch | 235/40/ZR18 R888 on Team Dynamics 18x8" | Stage 3 Revo
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 12-01-06, 09:07   #9
Ground Zero
Guest

Stage 4
 
Ground Zero's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 291
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"saxo\"
Este evident pentru oricine ca fenomenul Car-audio in Ro a devenit ceea ce ar fi trebuit sa fie de mult. Este la fel de evident ca un merit extraordinar l-au avut competitiile din ultimele luni, singurele de altfel din tara noastra. Fara ele nu ar fi fost NIMIC.
Scria Saxo, din Bucuresti...

Il intreb pe Sfigmo, din Cluj... cate concursuri au fost organizate in anii trecuti, in zona banatului, cu mediatizare in toata tara de au venit masini si din Moldova...
Este pacat sa se treaca cu vedere meritul acelora precum Dr. Zozo (Oradea) si Radu Cheveresan (Arad) care au fost primii organizatori de concursuri car audio in tara.
Corecteaza-ma Sfigmo, daca gresesc.

Este evident ca un merit extraordinar l-am avut competitiile dB Drag - Bucuresti, EMMA - Brasov, Power Tunig & Sound Arad - singurul organizator care in ultimii ani a realizat cate un concurs in fiecare an, 2003- Sound Only, 2004 si 2005 - tuning auto & sound...

Toti au un avut un merit extraordinar in promovarea domeniului car audio in tara. Si sa nu uitam de 4tuning, fara de care nu ar fi luat o asemenea amploare aceste evenimente din ultimile luni.
BRAVO LOR!!!


Chiar noi ne-am zbatut in vara lui 2004 sa organizam un astfel de eveniment in Drobeta Turnu Severin... link catre forum-ul unde am anuntat intentia>>>
xxxx

Avand in vedere ultimii ani, pot confirma si eu amploarea acestui fenomen.
Precum au spus si cei care au scris inaintea mea, se pare ca anul 2006 este anul in care vom participa si in competitii internationale.
Un lucru extraordinar de altfel si de mult timp asteptat.

Nu ne ramane decat sa ne canalizam toata atentia in realizarea, definitivarea... sau imbunatatirea propriile sisteme in vederea participarii in competitiile sezonului care va incepe in curand.

Mult succes tuturor!!!

Ground Zero is offline   Reply With Quote
Old 12-01-06, 11:52   #10
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Sunt de acord cu voi cand acordati meritul si celor ce au facut primele incercari si realizari in acest domeniu, mai ales in cel competitional. Dar cred ca e putin deplasat sa le acordam meritul prezentului, acesta fiind rezultatul unui colectiv mult mai mare care incearca pe fiecare plan sa realizeze in fiecare zi ceva nou.

Eu cred ca e mai important sa analizam ceea ce se poate face pe viitor, lasand in spate ceea ce a fost, fie bun sau rau. Fiindca pana la urma ne intereseaza anul 2006, in prim plan.

Toata lumea pune accent pe partea financiara. Se ofera calitate la ora actuala pe piata serviciilor car-audio? Se poate vorbi despre o performanta in raportul cost/rezultat cand vine vorba de lucrarile realizate la noi? Cat de tare ne bazam pe competitii si care este tendinta generala de apreciere a clientilor si a pasionatilor din domeniu?
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-06, 11:58   #11
saxo

Stage 5
 
saxo's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ReLLaXX\"
Sunt de acord cu voi cand acordati meritul si celor ce au facut primele incercari in acest domeniu, mai ales in cel competitional. Dar cred ca e putin deplasat sa le acordam meritul prezentului, acesta fiind rezultatul unui colectiv mult mai mare care incearca pe fiecare plan sa realizeze in fiecare zi ceva nou.

Eu cred ca e mai important sa analizam ceea ce se poate face pe viitor, lasand in spate ceea ce a fost, fie bun sau rau. Fiindca pana la urma ne intereseaza anul 2006, in prim plan.

Toata lumea pune accent pe partea financiara. Se ofera calitate la ora actuala pe piata serviciilor car-audio? Se poate vorbi despre o performanta in raportul cost/rezultat cand vine vorba de lucrarile realizate la noi? Cat de tare ne bazam pe competitii si care este tendinta generala de apreciere a clientilor si a pasionatilor din domeniu?
SUBSCRIU
saxo is offline   Reply With Quote
Old 18-01-06, 01:10   #12
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Putin curaj.

Sunt curios ce cred consumatorii de car-audio. Pasionatii pe care-i avem pe forum. Putem discuta de o crestere calitativa in ultimul an? Nu cu multa vreme in urma subestimam acumulatorii deep-cycle si antifonarea unui autoturism. La ora actuala, cat de serios va ganditi si la aspecte de acest gen cand incepeti constructia unui sistem de sunet? Si cat de convinsi sunteti de utilitatea acestor amanunte?
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 30-01-06, 15:07   #13
teo911

Stage 5
 
teo911's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 337
Member of:
[Sun Racers]
Default o intrebare scurta

Exista un calendar cu competitiile audio pe 2006? Sau cum as putea sti din timp de astfel de competitii?
teo911 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-06, 15:14   #14
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

https://forum.4tuning.ro/viewtopic.php?t=15456



Urmareste forumul ca sa fii la curent cu toate noutatile. Alta solutie nu pot sa-ti dau. De fapt...alta nu este.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 22:39   #15
dj81bas

Stage 5
 
dj81bas's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 877
Default

Intradevar fenomenul CAR AUDIO a crescut foarte mult in ultimii doi ani atat in calitatea lucrarilor cat si in pasionati ai acestuia dar eu zic ca mai avem ceva de tras si cand spun acest lucru ma refer la cei care au bani si isi cumpara sisteme performante si de fapt ei nu stiu ce cumpara.
Marea provocare zic eu este aceea de a schimba mentalitatea oamenilor si de a le creea o cultura referitoare la acest fenomen. Multa bafta.
__________________
Civic EG
A4 B7
Accord CL7
dj81bas is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -