Accesorii si conectica alimentare si montaj |
01-08-06, 21:30
|
#31
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of: [Moderators]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Orice baterie auto e "starter".
Unele pot da curent mai mare de "scurt-circuit" decit altele avind aceeasi capacitate, si chiar decit cele deep-cycle.
Numai ca acel curent poate fi furnizat perioade foarte scurte de timp, dupa care se reduce brusc impreuna cu voltajul.
Bateriile deep-cycle chiar daca nu au un curent de scurt-circuit asa de mare ca cele starter, e disponibil in schimb perioade incomparabil mai lungi de timp, mentinind si tensiunea in limitele normale.
Evident ca sunt bune si pentru pornire cele deep-cycle cu conditia sa fie corect dimensionate.
Ca exeplu, o masina de off-road cu troliu nu va putea fi trasa decit citiva metri cu o baterie starter, pe cind cu una deep-cycle se va deplasa citiva zeci de metri. In plus, intr-un timp foarte scurt, bateria va fi incarcata full de catre alternator.Absolut toate masinile care practica sportul asta si au troliu sunt echipate cu astfel de baterii. Altfel troliul respectiv ar fi pur decorativ...
Mai nou, unele masini 4x4 vin din fabrica cu astfel de baterii. Exista baterii deep-cycle marine, etc.....
__________________
Quality first !
|
|
|
01-08-06, 23:18
|
#32
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,052
|
Re: Recomandare deep cycle ...
DECI:
eu pe tico am folosit cu succes un Stinger SPV35, ca singura baterie la un consum de 150a (numai din SUNET)
am una identinca pe un Megane Scenic Disel si merge perfect vara - iarna
__________________
Brax Matrix 3 way + Hertz ML5400D Sub + Genesis Series 3 Amps + Pioneer P9 Combo + Stinger interconnect & deepcycleS
LOCUL I - SQ Advanced 7Ch EMMA Romania Etapa Timisoara
LOCUL I - SQ Advanced 7Ch EMMA Romania Etapa Drobeta Turnu Severin
|
|
|
02-08-06, 02:13
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 877
|
Re: Recomandare deep cycle ...
sa nu uitam si de durata de viata la un deep cycle care este cu mult mai mare fata de o baterie "starter".
eu am folosit pe masina mea doua kitetik hc2000 si la un consum aprox de 300ah am avut o scadere de maxim 1V cu motorul pornit.
in continuare merg tot pe kinetik si le recomand cu caldura. pretul unui acc este in jur de 400 euro.
http://www.kinetikaudio.com/
__________________
Civic EG
A4 B7
Accord CL7
|
|
|
02-08-06, 23:34
|
#34
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
ok ... am inteles cum sta treaba cu deep cycle-u. acu mai am o intrebare: care ar fi cel mai recomandat acumulator normal ... (starter sau cum se numeste) ? ceva cat mai puternic ...
|
|
|
03-08-06, 00:51
|
#35
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 877
|
Re: Recomandare deep cycle ...
in general se recomanda acc pt diesel care deobicei sunt mult mai puternice in scurt deoarece motorul diesel la pornire necesita mult mai mult curent decat cel pe benzina. un acc ieftin si bun pe care eu l-am folosit ceva timp este cel de la Monbat, Pilot Diesel de 100\800ah. este in jur de 2.2mil. merge bine dar in nici un caz nu se compara cu performantele unui deep cycle.
|
|
|
04-08-06, 07:49
|
#36
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 386
Member of: [Moderators]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by steaua23
ok ... am inteles cum sta treaba cu deep cycle-u. acu mai am o intrebare: care ar fi cel mai recomandat acumulator normal ... (starter sau cum se numeste) ? ceva cat mai puternic ...
|
Cauta ZAP Energy Plus sau ZAP Marine... si compara-le specificatiile cu alte baterii normale de pe piata...
|
|
|
04-08-06, 08:29
|
#37
|
Guest
 Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 291
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by Andreea_V
Draga catalyn... eu am folosit acel acumulator si am zis ca e prost.... Ce argumentare mai doresti?
Am folosit GZBP 12.2500 , aveam un consum de 140A in masina si dupa 10 sec scadea curentul sub 12v respectiv 10,5v ... ti se pare un acumulator bun?
Sincer nici nu stiu exact daca e deep cycle..corecteaza-ma daca gresesc...
Scrie undeva ca e Deep Cycle????
BAFTA!!!
|
Parerea ta este una personala si o respect.
Faptul ca ai exploatat in regim anormal acel acc. sau l-ai cumparat de second-hand... este o alta problema.
Toti acc. noi, sigilati vanduti de noi nu au probleme.
Trebuiesc in schimb folositi in conditii optime, asigurandu-le curentul de incarcare necesar,etc... dar nu vreu sa detaliez... nu am timp...
Sistemele prin care detinem la ora actuala in Romania locurile 1 in anumite clase in dB Drag Racing folosesc astfel de acc.
La Sinsheim anul acesta, in competitia dB Drag am numarat cateva sisteme care foloseau acesti acc. lansati anul trecut!
Atentie la raportul calitate pret!!!
Nu comparam acc. de 261Euro cu unul de 400Euro!!!
Referitor la revistele autohifi si carundhifi - Germania, GZ este bine cotat, si apreciat. Dar asta este, cateodata esti pe primul loc... cateodata esti pe locul 2 sau 3... Daca nu ar fi fair-play testele, atunci ar exista contestatii din partea celorlalti "nedreptatiti"... dar aceste contestatii nu exista!!!
|
|
|
04-08-06, 08:35
|
#38
|
Guest
 Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 291
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by TreK
Stii ceva ?? M-am cam saturat de cei de la Car_HiFi...in caz ca nu ai observat in acea revista in general GZ Rulzzz  Bateria 12.3500 a luat un calificativ de Foarte Bun (sau ma rog cum ii zice), si mai nou un difuzor GZ a detronat JL12w7....nu mai pot de ras  Sa nu uitam ca in mai toate clasamentele GZ e fruntas in acea revista. Oare de ce ? Ca se fabrica in Germania si revista e nemteasca ?? Va las pe voi...
|
GZ este cap de afis in Germania inca de cand s-au lansat.
Detin un Conrad 1999-2000,, unde pe aceea vreme un subwoofer Plutonium de 15 costa 2.000DM!
Jl a fost detronat pe drept.
Nu au fost contestatii din partea reprezentantilor JL!
|
|
|
04-08-06, 08:39
|
#39
|
Guest
 Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 291
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by Andreea_V
|
Informatii false!
Consulta departamentul tehnic Ground Zero GmbH, daca ai neclaritati si nu ai incredere in ceeace iti spunem noi, reprezentantii oficiali GZ in Romania.
BP-urile sunt acc. deep cycle.
|
|
|
04-08-06, 08:41
|
#40
|
Guest
 Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 291
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by saxo
Orice baterie auto e "starter".
Unele pot da curent mai mare de "scurt-circuit" decit altele avind aceeasi capacitate, si chiar decit cele deep-cycle.
Numai ca acel curent poate fi furnizat perioade foarte scurte de timp, dupa care se reduce brusc impreuna cu voltajul.
Bateriile deep-cycle chiar daca nu au un curent de scurt-circuit asa de mare ca cele starter, e disponibil in schimb perioade incomparabil mai lungi de timp, mentinind si tensiunea in limitele normale.
Evident ca sunt bune si pentru pornire cele deep-cycle cu conditia sa fie corect dimensionate.
Ca exeplu, o masina de off-road cu troliu nu va putea fi trasa decit citiva metri cu o baterie starter, pe cind cu una deep-cycle se va deplasa citiva zeci de metri. In plus, intr-un timp foarte scurt, bateria va fi incarcata full de catre alternator.Absolut toate masinile care practica sportul asta si au troliu sunt echipate cu astfel de baterii. Altfel troliul respectiv ar fi pur decorativ...
Mai nou, unele masini 4x4 vin din fabrica cu astfel de baterii. Exista baterii deep-cycle marine, etc.....
|
Foarte bine explicat!
|
|
|
13-08-06, 11:48
|
#41
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 900
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Quote:
Originally Posted by Andreea_V
Amplificator Subwoofer DLS CLASSIC CAD11 - 1x1050W RMS @1ohm -87.5A cosum dupa calcul.
2 Amplificatoare JBL GTO 75.4 (4x104W RMS@4ohm 34,6 A )
2 bucati -69,3 A
Hu - 7 A cred...
Calcul total : 87.5 + 7 + 69,3 = 163,8
Luam in calcul ca amplfiicatorul pentru subwoofer este clasa D automat conuma mai putin decat l-am calculat... in jurul la 140A cred ca am consum...
|
cred ca iti subestimezi consumul... faptul ca un amp Class D este mai eficienta ca unul AB (la aceeasi putere sa presupunem), inseamna ca consuma cu "putin" mai mult decat scoate, ca sa zic asa. adik la o putere de 1kW, el ar consuma 1100-1200W, pe cand un AB ar merge spre 1900. deci cei 87,5A la 12V nu iti vor da 1050 W in amplificatorul ala... consumul este mai mare.
__________________
It's the SOUND that simply amazes you...
<<SQ SYSTEM UNLOAD = 100%>>
sa pun si io rezultatele la EMMA aciulea?? neaa..
|
|
|
05-09-06, 17:17
|
#42
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
|
|
|
05-09-06, 17:43
|
#43
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
am "garantia" ca imi porneste masina la -20 grade celsius ... dupa o saptamana de nefolosire la prima cheie? cum imi porneste cu bateria stock ???
|
|
|
05-09-06, 19:32
|
#44
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of: [Moderators]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
Va porni oricum mai bine decit cu o baterie normala.
|
|
|
05-09-06, 20:45
|
#45
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Recomandare deep cycle ...
ok ... dar ese ea suficienta ??? pentru un sistem de pana in 800 rms ...
|
|
|
|
|