Member of: [Registered Users] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [Competitor CNCA]
Swat Cat... Cei de la DLS nu au de unde sa stie ce amplificator vrei tu sa folosesti. Asa ca logica lor e probabil cea mai simpla. Adica ei presupun ca tu ai un amplificator care livreaza puterea necesara difuzorului cand bobinele acestuia sunt legate in paralel. Asadar li se pare normal sa-ti recomande folosirea unei singure bobine (teoretic pe acelasi amplificator) cand prin cresterea impedantei obtii si o injumatatire a puterii debitate de amplif. Destul de rezonabil, nu?
Nimeni nu spune sa nu folosesti ambele bobine ale difuzorului intr-o incinta sealed. Incearca un B/R. Sau daca vrei neaparat sealed, incearca varianta recomandata si vezi daca sunt diferente majore la folosirea ambelor bobine. Nu se termina lumea aici. Intotdeauna se gasesc solutii.
nu stiu daca mai e nevoie.... am turnat o groaza de aracet....nici cu ciocanu nu mai desfac cutia.....problema e materialul de umplere....ca acum suna cam urat.... trebuie sa bag ceva inauntru...
gata si cu mocheta.....a fost mai greu de pus mocheta deca sa fac toata incinta....
se parare ca o sa raman dupa spusele lui nils... clasica vatelina...
am avut ochazia sa il incerc calume....la presiuna nici nu prea se simpte ca e pe compresie.... loveste greu....si cand e cazut se aude incredibil de frumos...
totul depinde de ce masina ai! daca e hatchback ,gen golf, asa trebuie sa fie montata,daca e sedan trebuie sa stea cu diful si cu portul inspre sofer ,iar daca e station wagon intreptata spre spate sau in sus .
__________________
ps: Cumpar vinyl-uri audiofile in stare buna, fara zgarieturi, rog seriozitate !