10-11-13, 18:42
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Salutare, unul din aceste 2 subwoofere as vrea sa il cumpar.
Ca sa fiu mai precis,intr-un viitor pe cat de posibil apropiat as vrea sa achizitionez 2 bucati dintre aceste 2 subwoofere si cum sunt la inceput de drum in acest domeniu am mici dubii.Eu caut ceva care sa mearga si pe partea de muzica dar si pe SPL,adica o sa incerc si eu sa vad cam cu ce se mananca competitia.Subwoofere vor fi montate pe un BMW E30 touring,pe berlina nu mai vreau subwoofer.
Ceea ce doresc de la voi sunt sfaturi/pareri despre aceste 2 subwoofere.Am vazut pe internet multe type R de 15' si pareri bune pe forumurile din afara,dar de Spl dynamics nu prea,desi tind de a fi de partea lui.
Va multumesc pentru raspunsuri !!!
http://www.spldynamics.fi/products/s...-380d2s-e.html
http://www.crutchfield.com/S-C61hHTw...SWR-1542D.html
|
|
|
10-11-13, 18:58
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 551
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
XTR-380D2S fara discutii, din toate motivele posibile
|
|
|
10-11-13, 21:13
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Jun 2013
Posts: 44
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
SPL-ul e superior.
Am vazut ca vrei sa iti achizitionezi 2 dintre aceste subwoofere.Sper ca ai destul spatiu pentru ele avand in vedere ca iti manca vreo 100 de L de fiecare doar volumul net dedicat unui difuzor.Ai putea merge pe 2x12 sau chiar 4x12.Si eu sincer regret ca nu am luat 2x12 si am luat 1x15.
|
|
|
11-11-13, 17:26
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Quote:
Originally Posted by DeepAndLow
SPL-ul e superior.
Am vazut ca vrei sa iti achizitionezi 2 dintre aceste subwoofere.Sper ca ai destul spatiu pentru ele avand in vedere ca iti manca vreo 100 de L de fiecare doar volumul net dedicat unui difuzor.Ai putea merge pe 2x12 sau chiar 4x12.Si eu sincer regret ca nu am luat 2x12 si am luat 1x15.
|
Pai din acest motiv am si mentionat ca vor fi puse pe un E30 break,tot portbagajul pentru asta il voi folosi,oricum configuratia asta numai pe o viitoare masina break o voi folosi,momentan am o berlina si nu vreau sa mai investesc in ea.
Iar ca si curent imi va trebui mai mult ca sigur un upgrade la baterie ceva pe gel sau 2 de plumb??
|
|
|
11-11-13, 17:40
|
#5
|
Stage 2
Join Date: Jun 2013
Posts: 44
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Acolo depinde de amplificator. Cu cat mai mult cu atat mai bine.
|
|
|
11-11-13, 21:27
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Quote:
Originally Posted by DeepAndLow
Acolo depinde de amplificator. Cu cat mai mult cu atat mai bine.
|
Pai ma gandeam la 2 bucati Rockford fosgate ca acesta : http://www.sonicelectronix.com/item_...-R1200-1D.html
si inca unul AB 4 canale pentru difuzoarele din usi.
|
|
|
12-11-13, 17:17
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 235
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Dar ce ai facut? Nu ai mai pus cablurile pe Mercedes ?
Mergi pe SPL Dynamics. Alpine-urile au nevoie de si mai mult spatiu decat Xtr-urile avand "Vas" mult mai mare. Acum depinde ce vrei, Alpine este mai muzical, Xtr-ul este mai brutal dar tine mult mai mult la tavaleala.
Este cale lunga pana la a te gandi la amplificatoare. In primul rand iti trebuie baterii, cel putin 2 pe langa cea stock doar pentru subwoofer. Nu mai zic de alternator, care daca ai motor pe benzina, o sa trebuiasca schimbat sau o sa-l omori pe cel stock. Si sa stii ca la preturile alea de pe site-urile din America trebuie sa mai adaugi inca cel putin 70% din pretul lor, taxele de transport.
Oricum, daca te hotarasti, iti pot face niste preturi bune la SPL Dynamics XTR-380D2S. Contacteaza-ma.
|
|
|
12-11-13, 23:11
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Salut!
Am pus subwooferul acum vreo 1 saptamana si treaba sta in felul urmator,nu sunt dezamagit de treaba pe care am facuto mai ales pentru primul meu subwoofer pe masina,dar fata de cum se auzea la tine in masina,e o diferenta zic eu destul de mare.Am realizat si eu ca putin cu putin se aduna,portbagajul nasol,antifonare nu,etc.. oricum treaba cu portbagajul este enervanta abia mi-a incaput incinta de la tine si asta cu difuzorul in sus de mi-au ramas vreo max.10 cm din difuzor pana-n plafonul din spatele de la luneta.De aceea ziceam ca in masina asta nu mai vreau sa investesc nici un ban.Spuneam de e30-u break deoarece nu de mult timp am primit o "oportunitate" ca sa zic asa pentru achizitionarea acestei masini.Mersi pentru raspuns,dar nu pot sa iti da un raspuns,decat abia prin iunie-iulie.
Si in legatura cu amplifurile le-am luat pe acelea in calcul deoarece altele mai bune nu stiu si nici nu am gasit pe net pe la noi prin EU.Stiu ca ma ajunge mult cu transport,cu TVA...dar din cate am citit pe niste forumuri
straine cica sunt bune.
Last edited by L!V!U; 12-11-13 at 23:18.
|
|
|
12-11-13, 23:16
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Apropo am vazut ce ti s-a intamplat cu subwooferul,sincer imi pare rau ai mai rezolvat ceva cu el?
|
|
|
13-11-13, 11:54
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 235
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Asa mic este portbagajul ? La berlina trebuie sa pui difuzorul si portul indreptat spre habitaclul masinii. Difu-l are potential, stii cum se auzea la mine. Si amplificatoarele alea din America, marea majoritate, sunt facute tot in China sau daca nu, sunt confectionate cu materiale din China . Adica, nu cred ca ar exista diferente intre marfa de acolo si ceea de la noi.
Eu mi-am comandat recone de XTR-D4 pentru diful pe care l-am ars si mi-am mai luat un XTR-D4 sa le pun pe amandoua in 1ohm.Am sa le fac o incinta mica, pentru ca nu am spatiu in portbagaj.
Cand te hotarasti, da-mi un telefon.
|
|
|
13-11-13, 14:08
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Ma mai gandeam la seria ICE de la SPL Dynamics pentru amplfiuri.Intr-adevar nu prea se merita sa-mi iau tocmai de acolo ma ajunge exagerat de mult.
De asta ce zici? scoate 1400W? mai bine zis ajung pentru subwoofer??
Eu zic ca ajung am vazut ca 380D2Su' are 1000RMS/2000peak.
|
|
|
13-11-13, 15:56
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 235
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Care ICE? ICE-1500? Ala am inteles ca nu se mai aduce pentru ca au fost cateva care au avut probleme. Acum nu stiu.. El am inteles ca este identic cu Hollywood HXA-3K care scoate cam 1300W in 1ohm daca are curent. Dar tu nu ai zis ca vrei 2 XTR-380?
Pentru 1 XTR-380 este ok. Mai intervine si cresterea de impedanta in incinta, dar per total este ok.
Pentru 2 bucati iti trebuie ICE-3500, le legi pe ambele in 0.5ohmi si aia e. De fapt amp-ul asta il am si eu in vedere pt un viitor upgrade.
|
|
|
13-11-13, 17:10
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 82
|
Re: ALEGERE APLINE TYPE R 15' VS. SPL DYNAMICS 15'
Ba da la 2 ma gandesc,dar eu ma gandeam la 2 din acestea ICE 1500,m-am uitat si la celalalt dar am vazut 0.5 Ohmi am zis ca nu se potriveste cu boxa,dar acum are logica ceea ce ai spus tu.
|
|
|
|
|