Ce cutie de viteze ai pe ea?
Nu a fost cumva Renault 12?
are cutie cu patru viteze
nu a fost r12 e dacie nu inteleg de ce toti ma contrazic parca ar stii mai bine ce e decit mine, daca era r12 avea motorul 1.6 care a fost facut pentru america ,,, toate emblemele geamurile si orice piese pe ea scrie in romaneste pe ele pe geamuri scrie securizat 1173, multi nu cred ca e dacia dar treaba lor ...
ok acum ca ai prezentato nu ne spui si ce ai de gand cu ea?
sau poate ii faci un topic p sectiunea dacia si spui acolo ceva planuri de viitor, o ti cat mai clasica, o transformi intr-un monstru de paat benzina... etc
orice planuri ai eu iti urez multa bafta
romanii din tara ar colecta americane, romanii din state colecteaza Dacii 1300 si R12.
Faina colectia, si asta are clima?
ce putere are 1.6-le?
are cutie automata dar nu are clima si are motor 1.6 este reno r12 tl
am mai multe poze ce celalalt thread mai in detalii daca vreti sa vedeti pe ultimele pagini .....
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: dacia 73 USA
Pe mine ma interesea puterea, nu stiam nimic de motoarele pt R12 de America, m-am interesat si am vazut ca erau dotate doar cu motorul de Aluminiu al Renaultului 16 ce producea 65Cp iar dupa 1975 a fost echipat cu o chiulasa HEMI si marita compresia, ajungand la 72CP.
Dotarea TL(a ta) era cea mai mare dintre cele 3 disponibile, R12, R12 L si R12 TL.
Cam scumpe pt vremea lor, sincer, pe langa americanele V8, de la 2975$ pana la 3448$..
[QUOTE=Draghi™;3368132]Felicitarii chiar foarte tare . Daca as avea si io bani as face si io la fel . dar nah asta e . tine`o tot asa bro [/QUote
ceva mai nou, am intrat din nou la motor ca mia curs ulei la capac distributie , am schimbat garnituri semering, pompa apa si furtune, pe care leam imbracat in furtun de sirma ,pe linga altele am vopsit cele ce se vad visinii iar radiatorul , alternator si galerii leam facut argintii, fishe bujii capac, rotor, si alte maruntishuri dupa cum se vede, am pornit azi masina merge brici.....
cei mai nou pe aici cu batranica...miam facut de lucru daca nu am avut ce face
am luat vopseaua jos de pe amandoua partile de la capota foarte greu de mai multe ori a trebuit sa pun solutie care incretzeste vopseaua si sa rad cu spaclu. la inceput mia parut rau ca am facut asta dar am vrut sa arate foarte bine cind e gata a avut foare mult smoala sau nush ce sub capota antirugina si arata foarte rau si murdar sub vopsea, iar in afara avea multe valuri si imperfectiuni asa ca mam hotarit sa il restore complect,
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: dacia 73 USA
sa stii ca semnatura ti se potriveste la fix, nu credeam sa vad o bucata de Dacia atata de bibilita si uite ca daca nu are rugina iese ceva magnific, faina clima pe acolo
sa stii ca semnatura ti se potriveste la fix, nu credeam sa vad o bucata de Dacia atata de bibilita si uite ca daca nu are rugina iese ceva magnific, faina clima pe acolo
merci mult, deaia am si achizitionato ca e original din romania dacia si am dat mult pe ea nu cred ca nimeni ar fi facut aia, 3000 masina 800 transportul si reparatiile pina acuma la 6000$ si ce o sa mai fie pina e gata ? asa ca chiar ca pasiunea nu are limita,
la festival national romanesc, in Phoenix Arizona dec 4. am incercat sa termin macar fatza pentru ziua speciala, care a fost de prima data in arizona, aflind de ea doar cu citeva saptamani inainte, deocamdata nu am facut mai nimica la ea din cauza unui accident care lam avut la mina stinga ...