Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Arata-ti sunetul! > Sistemul Audio de pe Masina Mea

Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea

Reply
 
Thread Tools
Old 27-10-12, 13:55   #16
darkofeel

Stage 3
 
darkofeel's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 89
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Exact de asta imi era si frica.. Ca trebuiesc prea multe schimbate :-< inca un motiv sa ma indrept spre Fi Q.

Statia am sa o schimb cu timpul momentan sunt multumit de ea, caut pe forumurile din SUA o statie potenta pana in 2000 RMS @ 1 Ohm.
__________________
Omul are multe fete...dar un singur Suflet!
darkofeel is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 14:06   #17
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
...
In ambele cazuri...
Doar de dragul conversatiei, chiar nu face sens ... Asculta-ti instinctul, cum ai facut-o pana acum de altfel, si mergi pe ce crezi tu .
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 14:22   #18
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Din cat am studiat eu Fiul pe net, cred ca data fiind puterea disponibila, ca SPL se ajunge aproximativ la aceleasi valori.

Luand in calcul celelalte alegeri luate in cadrul sistemului(Helix E40, poate Focal, etc) si citez, "Incet incet imi iese spl-ul din cap si tind spre un sub puternic dar si muzical...", as pune intrebarea de ce ar fi mai bun un DD decat un FI?

Inteleg ca-s OK DDurile, dar nu putem ignora alte produse, care poate..doar poate, s-ar comporta mai bine intr-un regim mai..muzical.

Si daca am citi niste reviewuri despre FI(pe forumuri internationale) si am studia contextul in care se foloseste acest sub(in general instalatii de SQL), am putea gasi mult cautatele argumente.
__________________


Current: Android JB Tab | Audison bit one | PPI Phantom 900.4 | Helix HXA20X | Mach 5 MLI-65 | Faital 3FE20 Fullrange | JBL W10GTI | SilentCoat (Civic)

"Pseudoscience is often characterized by the use of vague, exaggerated or unprovable claims, an over-reliance on confirmation rather than rigorous attempts at refutation, a lack of openness to evaluation by other experts and a general absence of systematic processes to rationally develop theories."
groowe is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 14:40   #19
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Legat de alimentare:
Gandind pur matematic, cablul AWG0 are pe 5m o rezistenta de 0.00161212ohm, Helixul SPXL la 1Ohm scoate 1750W, insemnand 121A, luand in calcul randamentul in jur de 70-75%, aproximam un consum de 150A in varfuri. Si o putere disipata de 0.241818W. Cam la limita unui AWG0 pentru a nu apare o cadere de tensiune vizibila. Daca luam in calcul inca un amplificator(E40ul) putem zice ca nu ajunge, deci ar mai trebui tras un traseu. Desi nu cred ca e nevoie chiar de awg0.
Asa se argumenteaza nevoia de inca un traseu.

Acuma de unde vine puterea aia(alternator, baterie), e alta problema.
In schimb un Big3 ar fi destul de important.


Ma simt gica-contra azi. Am prea mult timp liber. Nu ma bagati in seama

Last edited by groowe; 27-10-12 at 14:44.
groowe is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 15:03   #20
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Quote:
Originally Posted by groowe View Post
Din cat am studiat eu Fiul pe net, cred ca data fiind puterea disponibila, ca SPL se ajunge aproximativ la aceleasi valori.

Luand in calcul celelalte alegeri luate in cadrul sistemului(Helix E40, poate Focal, etc) si citez, "Incet incet imi iese spl-ul din cap si tind spre un sub puternic dar si muzical...", as pune intrebarea de ce ar fi mai bun un DD decat un FI?

Inteleg ca-s OK DDurile, dar nu putem ignora alte produse, care poate..doar poate, s-ar comporta mai bine intr-un regim mai..muzical.

Si daca am citi niste reviewuri despre FI(pe forumuri internationale) si am studia contextul in care se foloseste acest sub(in general instalatii de SQL), am putea gasi mult cautatele argumente.
Deci nu ai ascultat nici unul ... Din pacate muzica se simte cu urechile...nu se citeste
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 15:12   #21
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Quote:
Originally Posted by groowe View Post
Legat de alimentare:
Gandind pur matematic, cablul AWG0 are pe 5m o rezistenta de 0.00161212ohm, Helixul SPXL la 1Ohm scoate 1750W, insemnand 121A, luand in calcul randamentul in jur de 70-75%, aproximam un consum de 150A in varfuri. Si o putere disipata de 0.241818W. Cam la limita unui AWG0 pentru a nu apare o cadere de tensiune vizibila. Daca luam in calcul inca un amplificator(E40ul) putem zice ca nu ajunge, deci ar mai trebui tras un traseu. Desi nu cred ca e nevoie chiar de awg0.
Asa se argumenteaza nevoia de inca un traseu.

Acuma de unde vine puterea aia(alternator, baterie), e alta problema.
In schimb un Big3 ar fi destul de important.


Ma simt gica-contra azi. Am prea mult timp liber. Nu ma bagati in seama
Argumente:
1.Am facut cateva instalatii pana acum ca sa dau un sfat
2.Viata bate teoria!!! Ai luat in calcul suprafata efectiva a cablului , lungime, numar de lite si material ca sa incepi sa arunci cu cifre? Ce se intampla pe foaie este una, ce e cu adevarat intr-o instalatie este alta !!!!
3.Am lucrat cu exact acel amplif si stiu ce si cum are nevoie ca sa dea un oarecare semnal!

Poti fi contra pana nu mai poti, dar hai cu o baza!
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 15:17   #22
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Quote:
Originally Posted by groowe View Post
Legat de alimentare:
Gandind pur matematic, cablul AWG0 are pe 5m o rezistenta de 0.00161212ohm, Helixul SPXL la 1Ohm scoate 1750W, insemnand 121A, luand in calcul randamentul in jur de 70-75%, aproximam un consum de 150A in varfuri. Si o putere disipata de 0.241818W. Cam la limita unui AWG0 pentru a nu apare o cadere de tensiune vizibila.
Apropo, explica asta celor care fac sisteme in dBdrag. Vezi ei ce formula baga. Nu de alta, dar ei pe o distanta de 4m trag de pe o baterie cam 40 de trasee de 0awg pt un monobloc.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 15:33   #23
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Foarte corect cu muzica nu se citeste, se asculta. Nu am ascultat FIul, dar am ascultat unele difuzoare despre care se ddiscuta pe-aici..si nu m-au incantat deloc la cea mai minim-critica auditie. Si aici ma refer la anumite caracterisitici care fac muzica placuta.

Daca are norocul sa le asculte pe ambele amplificate adecvat, in incinte corecte si in aceeasi masina, poate sa ia cea mai buna decizie pentru propriile urechi.

Daca nu are aceasta posibilitate, se poate orienta doar dupa reviewuri deci trebuie lasat omul sa studieze cat mai mult, nu acaparat cu iverse idei, poate, repet poate, nepotrivite pentru gusturile lui.

Repet, nu am nimic cu DD, dar sa recomanzi exclusiv producatori care sunt cunoscuti pentru orientarea catre SPL cuiva care poate cauta altceva, nu mi se pare impartial sau obiectiv.

Legat de cabluri, viata bate teoria...cateodata. Pana te gandfesti sa faci ceva eficinet si sa nu arunci cu bani. Overkill se poate face oricand. Arunc cu cifre pentru ca is obisnuit cu numere de-astea. Suprafata efectiva si lungime, am luat in calcul(AWG0 = 53.5mm2, lungime 5m, 0.00032ohm/km) .Litele nu ma apuc sa le numar.

Cred ca cea mai mare neintelegere aici e de fapt destinatia sistemului. Ce se vrea, db Drag sau ceva daily?
groowe is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 15:36   #24
darkofeel

Stage 3
 
darkofeel's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 89
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Cred ca am uitat sa specific ca statia va avea traseu separat ce-i adevarat mai mic decat 0awg.

Bateria este o Varta Silver 74Ah 750A, alternatorul dezvolta 120 amperi.
darkofeel is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 16:13   #25
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Hai sa ne lamurim cu niste lucruri:
Am avut ceva sisteme, am ascultat cateva configuratii ca sa-mi fac o parere generala despre anumite branduri. Unele sunt scumpe, altele ieftine, unele arata de 2 lei, altele de milioane, unele vin in ambalaje sofisticate, altele nu. In fond toate duc la costul total al unui produs.
De ce tin eu umpic mai mult cu DD? E simplu! Ofera exact ce trebuie de banii lor! Adica eu nu ajung sa ascult niste fise , ambalaje pompoase sau alte acareturi ce mai vin cu produsele in general.
Pt mine, si nu numai, DD a stiut exact cand a trebuit sa dea brr cum trebuie sau sa lase o impresie la o auditie generala. Pana acum, din vaga mea cunostinta doar Atomicul mai face asta.
Impresia ca DD e axat doar pe spl, e total gresita! Ca se intampla sa fie foarte ok acolo, e o alta poveste.
Imi este absolut indiferent daca baiatul cumpara DD sau nu, le fel de sarac o sa fiu! Inainte de xtr, i se recomandase DD, nu a vrut , a luat splul, acum zice ca vrea altceva. Ti se pare normala traiectoria asta? Adica bani irositi si timp pierdut?
Daca apare alt brand, care se dovedeste a fi mai bun ca DD , in aceeasi bani, nu o sa am nici o retinere sa trec la acel brand!
"Legat de cabluri, viata bate teoria...cateodata" Ca in rest e invers? Ma repet, lasa formulele pentru altii! Daca difuzorul incepe sa se imputa si statia sa fie ca o tigaie pe foc, nu le racesti cu algebra.
Cand oamenii dovedesc o crestere daca mai pun un traseu pe langa alea 39 , mai este overkill sau bani aruncati?
Indiferent de destinatia sistemului, tot pe curent functioneaza!
In fond si la urma urmei, cate urechi, atatea idei si opinii despre produse! Fiecare percepe sunetul altfel!
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 17:16   #26
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Hai sa ne lamurim cu niste lucruri:
Am avut ceva sisteme, am ascultat cateva configuratii ca sa-mi fac o parere generala despre anumite branduri. Unele sunt scumpe, altele ieftine, unele arata de 2 lei, altele de milioane, unele vin in ambalaje sofisticate, altele nu. In fond toate duc la costul total al unui produs.
De ce tin eu umpic mai mult cu DD? E simplu! Ofera exact ce trebuie de banii lor! Adica eu nu ajung sa ascult niste fise , ambalaje pompoase sau alte acareturi ce mai vin cu produsele in general.
Pt mine, si nu numai, DD a stiut exact cand a trebuit sa dea brr cum trebuie sau sa lase o impresie la o auditie generala. Pana acum, din vaga mea cunostinta doar Atomicul mai face asta.
Impresia ca DD e axat doar pe spl, e total gresita! Ca se intampla sa fie foarte ok acolo, e o alta poveste.
Imi este absolut indiferent daca baiatul cumpara DD sau nu, le fel de sarac o sa fiu! Inainte de xtr, i se recomandase DD, nu a vrut , a luat splul, acum zice ca vrea altceva. Ti se pare normala traiectoria asta? Adica bani irositi si timp pierdut?
Daca apare alt brand, care se dovedeste a fi mai bun ca DD , in aceeasi bani, nu o sa am nici o retinere sa trec la acel brand!
"Legat de cabluri, viata bate teoria...cateodata" Ca in rest e invers? Ma repet, lasa formulele pentru altii! Daca difuzorul incepe sa se imputa si statia sa fie ca o tigaie pe foc, nu le racesti cu algebra.
Cand oamenii dovedesc o crestere daca mai pun un traseu pe langa alea 39 , mai este overkill sau bani aruncati?
Indiferent de destinatia sistemului, tot pe curent functioneaza!
In fond si la urma urmei, cate urechi, atatea idei si opinii despre produse! Fiecare percepe sunetul altfel!
Nu ma mai pot baga in discutii legate de DD, difuzoarele all-weather si all-season. Nu exista ceva bun la toate, si aici intra in discutie directia generala a sistemului. Dar sa-mi spui ca nu este nici un brand mai bun ca DD in aceeasi bani ma face sa ma retrag. Daca nu poti sa pui in discutie difuzoare gen JL Xw7, fi q/btl, RE ... si altele orientate spre SQL, nu cred ca mai are rost sa ma chinui.

Cea mai corecta chestie pe care ai spus-o este ca fiecare percepe sunetul altfel. De-aici pot sa spun ca pe mine nu m-au impresionat DDurile la auditie. Desi aici intra probabil preferinta mea de a nu simti prezenta pronuntata a unui sub in masina.

Crede-ma ca undeva exista o explicatie in numere si pentru cele 40 de trasee. Dar aici vorbim de alt sistem, care desi tot pe curent functioneaza, nu se poate compara direct. Si desi nu imi place in mod normal sa fac diverse calcule, nu pot ignora o baza stiintifica pentru anumite chestii. Da, normal, 5 trasee de AWG0 ar rezolva problemele de transmisie de curent, dar poate si 1 traseu de AWG0 si 1 de AWG4 ar face aceeasi chestie. Mi se pare risipa de cupru, bani, greutate sa pui mult mai mult decat trebuie. Ii o chestie de eficienta.

Nu cred ca mai are rost sa continui aceasta tentativa de rationalizare a chestiilor, nu de alta, nu am ascultat/instalat destul sisteme si nu am experienta necesara.
groowe is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 18:31   #27
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

1.99z (nu conteaza pretul) - gaseste-i rival , e de ceva ani pe piata si tot nu au reusit sa-l copieze
2.numeroase placi de amplifuri, la un an dupa ce le lansa DD, altii le copiau
3.un woofer (nu dau nume) model 2011-2012 a copiat motorul si sistemul de racire de pe 2500 de acum 7-8ani
4.conurile compozite DD inca nu au concuret (rezistenta/greutate)
Lista poate continua...
Foarte multe woofere sunt "concepute" pt SQL, dar evident la alte nivele.
Daca 40 de cabluri au reprezentat maximul, acolo este eficienta! Numai la rezultatul cel mai bun se poate calcula eficienta! Degeaba dai spre ex 149.9 cu 1 cablu daca 5 cabluri au dat 150. Acel 0.1 face diferenta dintre cel mai bun/eficient si restul.
Nu este nici o tragedie ca nu ti-au placut tie DD, nici altora nu le-a placut, altii in schimb au gasit tot ce cautau in produsele DD.
Asa cum Jackhammer are un singur scop, asa si Made urca filmulete pe YT. Depinde de forumul, revistele si articolele pe care le urmaresti. Dar bataia finala tot in realitate se da , cu senzorul in parbriz fie pe brr sau bassrace.
Una peste alta, fara concurenta, orice domeniu sau piata ar fi moarta sau lipsita de evolutie.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 19:17   #28
darkofeel

Stage 3
 
darkofeel's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 89
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Interesanta discutia voastra SPL vs. SQL insa ca lucrurile sa se clarifice voi tinde spre SQL.

Mi-ar face placere sa ascult un 3512g un Fi BL am ascultat.

Asa ca o baterie in viitor voi adauga insa la un sistem care il am in minte as vrea sa mearga pt moment si pe actuala configuratie.

Statia o voi schimba tot in timp. Poate lafel si cea pt boxe.
darkofeel is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 19:32   #29
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Mergi linistit pe Fi !
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 20:13   #30
Dragster

Stage 5
 
Dragster's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 788
Member of:
[Racing Syndicate]
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: Renault Symbol Audio Dream

Sincer sa fiu nu vreau sa intru in discutia asta ca nu are rost, dar RE nu are nici o tangenta cu ce face DD. Si cred ca sant printre putinii din tara care am lucrat cu toate modelele RE, si aici vorbesc nu de cate un montaj cu fiecare! Nu stiu la ce concluzie o sa ajungi dar iti recomand sa asculti si daca e posibil sa nu iei in calcul toate prostiile ce le auzi de pe forumuri!! Este o achizitie pt tine si nu trebuie sa faci pe plac nimanui. Succes!
__________________
Dragster is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -