Este mai mult decat evident. Era o afirmatie cu aproximare mare. Dar cand treci 3 amplificatoare prin acelasi difuzor iti faci o idee. Ideea era ca nu moare motoru la puteri de 1-2kw:P orice sfat si parere e mai mult decat bine venita
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Competitor CNCA]
Re: Ford Fiesta Music
Pot trece si 20, tot degeaba daca ai drum pe la Brasov te ajut cu cea mai mare placere cu un set de masuratori sau poate cand sunt eu in trecere pe la Sibiu si daca e umpic de timp, te anunt inainte
__________________ Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
Si ca sa nu aruncam cutiile..un mic experiment) Se ia una bucata subwoofer din sistemul z-2300, se scoate din cutiuta lui si se monteaza in vechea cutie din masina(mult mai mare). Ca o prima impresie canta mult mai tare si mai jos. Inca nu am apucat sa il dau mai mult de 20%
Achizitionarea unei alte masini se amana deocamdata, prioritatea a cazut pe locul 2. Intre timp am sa incerc sa mai achizitionez ceva componente. Am inceput cu un nou cablu rca,
iar urmatorul upgrade va fi headunit-ul, sper ca de pasti
Mersi. Incerc sa urmaresc lucrarile tuturor si sa invat cate ceva de la fiecare. Prefer sa strang bani sa iau ceva bun din prima decat sa trec prin mai multe, mai greu cu banii ca nu lucrez decat part-time.
Dupa 2 saptamani de ploaie a mai iesit si soarele, am profitat si am montat vechiul amplificator raveland pe difuzoarele din usi(fiind mic l-am montat sub scaun). Rezultatul a fost destul de multumitor, se aud mai tare si mai clar, plus ca pot sa le reglez mai bine. A doua chestie care am facuto a fost sa mut amplificatorul de pe cutie, in spatele cutiei(intre scaune si cutie). M-am gandit ca amplificatorul, stand direct pe panza se poate incalzi mai tare, asa ca am prins prima data o placa de tabla si apoi amplificatorul. Pun si o poza cu subwooferul in portbagaj ca asa am promis la inceputul topicului. Astea au fost ultimele modificari pe masina asta, in 2-3 luni toate vor disparea de pe ea.