aseara am incheiat ce am avut de incheiat la incinta .... ma refer la acele distantieri care trebuiesc sa tina placa dintre difuri perfect dreapta si rigida .
inca odata ... placa aia se misca peste 5 cm la mijloc , si de-abia acum ne-am dat seama ca nu era un bas corect , ne-am dat seama cat de mult vibra si cat de mult se auzea.
ce am castigat ?
1.am castigat un bas corect si curat , extrem de curat .
2.amplifurile nu mai intra in protectie !!! deci acum avem scor mai mare la 41 ...deocamdata .
3. daca dadeam la 43 hz nu saream de 157+ , intrau amplifurile in protectie !!! acum dam de sus pana jos fara frica de a intra in protectie amplifurile
4. am castigat la consumul de curent !!! cu cat coboram si aici vorbesc de 41,40,39 hz consumul de curent este cu mult mai mic...inseamna eficienta jos!
5.am castigat faptul ca nu mai imi este frica ca atunci cand faci o proba la cineva si fuge din masina , deschide usa , si cum este normal sunt niste modificari de acordaj , acestea bagau amplifurile in protectie .... nu ma mai intereseaza asta
6 . si cel mai important , am crescut si in scor putin ... nu stim exact cat este cand schimbam ohmajul , insa asa cum este acum , in formula de a asculta muzica , adik in 1,5 ohmi pe dif , avem o crestere semnificativa la nivelul asta . deci , inainte dadeam 158,20 db la 42 hz , acum dam 158,88 db la 41 hz.... o crestere de 0,68 db ... noi suntem multumiti
si inca ceva ... acum chiar putem spune ca DDUBA poate canta o zi intreaga aproape de puterea maxima
si dovezile
ps. la masina mai este mult de lucrat insa ne bucura orice mic castig din orice punct de vedere
ps1. si ca totul sa fie super ok ... am rezolvat si cureaua de alternator . nu mai scartie , ii multumesc lui Gaby , care a descifrat de unde vine scartaitul si implicit cauza ...pe care bine-nteles , fiind baieti destepti am rezolvat-o . acum ascultam muzica la ralanti , nu mai trebuie sa acceleram masina la 2000 de ture ca sa scapam de patinaj ...merge singura ....EXTRAORDINAR ...era un stres care l-am eliminat