Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Coltul incepatorului

Coltul incepatorului Intreaba si afla ce vrei sa stii

Reply

Thread Tools
Old 03-11-07, 00:59   #1
AQUAMASTER

Stage 1

Question Incepator....

Salut!
Astept niste sfaturi de la voi,asa cum arata titlul...sunt incepator,dar doar in ale acusticii din masina.Problema mea este ca mi-as dori un pic mai multa putere de la sistemul pe care il am in masina(megane II-2006),insa nu as vrea sa renunt definitiv la utilizarea satelitului de comanda pentru instalatia audio din dotarea masinii.De aceea va intreb pe voi,poate ati rezolvat o problema asemanatoare cu a mea.
Nici nu stiu cum sa incep,sau de unde...?Poate ar trebui sa schimb boxele,poate imi trebuie un nou cd,mp3 de putere mai mare?Insa nu vreau sa ajung prea departe cu asta,adik la instalarea unei statii sau a unui subuffer.
Poate par nehotarat,insa vreau doar un pic mai mult ''zgomot''.
In ultimul timp am auzit cate ceva despre niste gadgeturi care pot fi instalate la priza de 12V a masinii,care ar putea emite in frecventa radio fisierele muzicale stocate pe hardul lor.Chiar nu stiu daca exista si posibilitatea de a cupla acest gadget prin bluetooth cu telefonul mobil,folosindul astfel si ca hansfree???Daca este posibil,poate imi spune cineva unde as putea gasi si eu un astfel de gadget.
Va multumesc anticipat!
AQUAMASTER is offline   Reply With Quote
Old 07-11-07, 01:28   #2
AQUAMASTER

Stage 1

Default Re: Incepator....

Salut again,am rezolvat problema-NU MAI STAU PE SITE-UL VOSTRU!!!
Se pare ca aici.....cam pierd vremea,nu poti sa aflii o parere,un ajutor-chiar daca il ceri,ca ne aflam la coltul incepatorului doar !