Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Coltul incepatorului

Coltul incepatorului Intreaba si afla ce vrei sa stii

Reply
 
Thread Tools
Old 20-06-13, 11:24   #1
the_ice boy

Stage 3
 
the_ice boy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 80
Default Problema amplificator JBL

Salutare tuturor pasionatilor de muzica! ieri am cumparat un amp Jbl 75.4 , astazi l-am montat insa acesta intra mult prea repede in protectie...deja pe la 15 volum intra in protectie in jur de 2 secunde , apoi merge iarasi cateva secunde si tot asa, nu pot sa dau deloc starile mai tare ca incepe sa faca asa ( cand spun asta ma refer ca sunt cu bassul aproape la 0 )...Sistemul de pe masina este format din : Alpine 9853 R, Woofer Infinity reference 1220 De , cabluri 50 mm , alternator si baterie ( 55 ah) originale. Multumesc anticipat!
the_ice boy is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 12:12   #2
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema amplificator JBL

Cum ai legat subwooferul la statie?
Din ce am vazut pe Google este o incinta cu 2 difuzoare, fiecre difuzor ar trebui legat in punte pe cate 2 canale. Atentie la priza incintei, bornele sa nu fie conectate intre ele cu o lamela metalica.

LE: Cel mai bine scapa de ampliful acesta (sau tine-l pentru difuzoare) si fa rost de un mono.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	jbl.JPG
Views:	62
Size:	77.7 KB
ID:	2801510  
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 12:27   #3
the_ice boy

Stage 3
 
the_ice boy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 80
Default Re: Problema amplificator JBL

am legat wooferul in punte , exact ca in poza atasata!
the_ice boy is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 12:39   #4
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema amplificator JBL

Acele lamele exista pe subwooferul tau?
Verifica alimentarea, sa stea bine conectat cablul la baterie si la amplificator. vezi sa nu iasa lite si sa faca scurt pe acolo. Punctul de masa trebuie sa fie bine curatat pana luceste metalul, prins cu surub.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 13:04   #5
the_ice boy

Stage 3
 
the_ice boy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 80
Default Re: Problema amplificator JBL

Cablul de alimentare este legat la baterie cu un papuc mare , iar siguranta am pus-o cat mai aproape de baterie ( aprox 10 -12 cm , are 150 de Amperi) .In amplificator am mai subtiat cablul si prins cu atentie , insa fara papuc , a fost imposibil sa gasesc un papuc care sa cuprinda cablul si sa intre si in amp. Cu cablul de masa aceeasi poveste , prins pe caroserie cu papuc iar in amp , subtiat cat sa incapa in locasul acela . Le-am pus foarte mare grija sa nu faca scurt si strans bine.. .Am si eu lamele acelea de la woofer , le-am dat jos si am prins cablurile direct din fiecare "priza" pana la amp , in bridge!

Last edited by the_ice boy; 20-06-13 at 13:06. Reason: am omis ceva
the_ice boy is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 21:56   #6
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema amplificator JBL

Verifica tensiune pe intrare in subwoofer, poate ai subtensiune si de aia intra in protectie.
silviu.o is offline   Reply With Quote
Old 20-06-13, 23:05   #7
the_ice boy

Stage 3
 
the_ice boy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 80
Default Re: Problema amplificator JBL

O sa incerc maine sa fac asta...deocamdata sunt tare nelinistit , cu playerul la volum 14( maxim e 35) si subwoofer level +10 ( maxim e 15) si din amplif cu low pass , bass level 0 , freq undeva pe la 100-120 de hz si input level dat maxim , cum am dat pe 15 volum intra in protectie 2 secunde , apoi iarasi imi canta 2-3 si tot asa la nesfarsit. inainte aveam cabluri la 20 de lei , legaturi facute numai cu firul incolacit pe surub , un jbl de-ala tub si un amplif crunch vai de steaua lui si imi canta muzica fara probleme , mai incet ce-i drept ( avea doar 250 rms)....bine ca nu am luat foc .Multumesc mult celor care mi-au raspuns , va tin la curent cu evolutia lucrurilor ! Pana una alta , astept si alte sugestii...
the_ice boy is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 05:47   #8
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema amplificator JBL

De curiozitate pune multimetru pe difuzoare si vezi ce rezistenta au
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 16:47   #9
the_ice boy

Stage 3
 
the_ice boy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 80
Default Re: Problema amplificator JBL

din pacate azi nu am reusit sa ajung la masina sa masor tensiunea si sa pun un multimetru , insa in disperarea mea am inceput sa caut informatii cat mai multe si despre amplif si despre subwoofer .am constat urmatoarele: amplificatorul merge asa 4 ohm 4 x 104 rms , 4 ohm 2 x284 rms si 2 ohm 4x142 rms... iar despre subwoofer am gasit pe mai multe site-uri cum ca nu ar fi in 4 ohm ci in 2 , pe unele chiar si 8 ohm !) , asa ca am fugit repede si am desfacut un difuzor ca sa constat cu stupoare ca nu scrie nimic despre ohmaj pe spate(scrie doar o serie gen vw13174 ) . intrebarea mea e urmatoarea : daca amplificatorul merge doar pe 4 ohmi in punte nu este normal sa intre in protectie cand eu pun difurile de 2 ohm in punte....asta fiind si solutionarea problemei?
the_ice boy is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 23:10   #10
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema amplificator JBL

Tot cu multimetrul iti dai seama ce rezistenta ai pe bobine la subwoofer si cum sunt legate, asa cum a spus si bigu mai sus.
silviu.o is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -