Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Craiova

Reply
 
Thread Tools
Old 26-10-05, 20:58   #1
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default tunarea actelor masinii

Am observat acum cu ocazia cursei de viteza de pe 23 ca cel mai simplu mod de a castiga la o liniuta este de a modifica actele masinii. Problema este ca inscrierea pe grupe nu se poate face decat cu ajutorul actelor masinii, asa ca daca ai o masina straina fara numere sau acte si faci rost de un certificat al modelului cu motor mai mic decat al tau atunci esti tatic. Intri la o grupa inferioara si acolo ai sanse foarte mari de castig. Cum nimeni nu va sta sa se uite la seria motorului, acesta se poate schimba si nimeni nu va stii acest lucru. Dezavantajul este ca din prima cursa sa te dai cu o masina la fel de tunata ca si a ta. Asta e una din metoda sunt sigur ca sunt mai multe. Astept idei si solutii pentru a rezolva aceasta problema, ca sa pastram totusi sansele catdecat egale.
__________________
Sunt satul sa aud :" Super masina, am luat cu a 2-a 120"
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 26-10-05, 23:14   #2
dj16xxs

Vicepresedinte EXTREME RACING CLUB

Stage 5
 
dj16xxs's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,663
Member of:
[Moderators]
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
Default

masurarea puterii masinilor cu o zi inainte de concurs,pe DINO! .....asta ar fi ideal si nu ar mai insela nimeni pe nimeni,pana atunci TZEAPA!
de exemplu: golf 5 GTI al lui burchel are mai multi cai decat cei de la clasa lui.....drept urmare iese pe 1,daca ar fi bagat la clasa reala si-ar lua bataie! asta e!
__________________
FORD MONDEO MK3-2006
MINI COOPER R56-2008
HYUNDAI I30-2013
dj16xxs is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 00:27   #3
Toto - BOD

Presedinte Insane Racers

Stage 5
 
Toto - BOD's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 843
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

am auzit chiar in ziua cursei pe cineva vorbind despre asta! \"ca mai nou nu se tuneaza masinile, se tuneaza actele\" ... nu stiu daca a fost cazul!
Oricum e ca si cum te-ai duce dopat la o etapa de ciclism! Sau e ca si cum ai avea un AS pe maneca la o partida de poker! Nu e frumos, nu e cizelat, nu e corect... dar deh! traim in Romania! Daca si la cursele de masini s-a ajuns sa se insele (acolo unde, nu uitati! era vorba de o pasiune...)... inseamna ca traim intr-o tara plina de hotie chiar daca speram noi altceva!!! (oricum trebuie sa recunoastem ca ii merge romanului mintea la inselat/furat/spart/etc ceva de speriat)
Eu nu imi dau seama cum acel cineva care isi tuneaza actele masinii poate sa priveasca o cupa si sa se mandreasca cu ea! De fapt nu cupa, obiectul in sine are valoare... ci ceea ce simbolizeaza ea!

Ideea cu verificatul seriei nu e rea deloc! dar nici cea cu DINO`u
__________________
Proud driver of Renault Clio and Mazda Mx5

www.rensit.ro
www.clubclio.ro
Toto - BOD is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 02:05   #4
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ma gandeam, poate stie cineva sau poate chiar a vazut cum se face in partea ailalta la asemenea curse, cum sunt incadrate masinile pe grupe, cum se face departajarea, dupa putere, dupa cuplu motor, pentru ca si asta e fff important. Oi avea sute de cai dar daca te pui cu un mustang cu sute de nm nu stiu daca iesi bine din asta.
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 12:31   #5
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Sunteti constienti ca 90 % sa zicem din masinile care participa sunt umblate.
Toti care participa isi modifica cate ceva.
Ideea este urmatoarea:
Se intra la clasa specifica puterii din certificat.
Cum a zis si Tavi de 5 gti are 200 bhp stock.
Ca masina are 270 bhp un ex este altceva.
Nici mie nu mi se pare corect cum sunt facute regulile.
trebuie gandita treaba si sa vedem la ce consens se ajunge.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 16:52   #6
Mondeo
Extreme Racing Member

Stage 5
 
Mondeo's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,273
Member of:
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default

cum le stii tu kad-ule pe toate
Mondeo is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 16:58   #7
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

da de unde stiti voi ca are 270 bhp, i-ati masurat cu palma sau cum ?
myky is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 17:02   #8
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

cu chibritul !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 17:45   #9
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Myky era un exemplu cu 270 de cai.Mai citeste inca o data ce am scris.
PS. Nu i-am masurat cu plalma cu balonu la toba.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 17:53   #10
GAB35DJ

Purtator de cuvant EXTREME RACING CLUB

Stage 5
 
GAB35DJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 327
Member of:
[Moderators]
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ma vere...io consider gresit numele topicului...care exprima exact inversul...pentru ca actele raman aceleseasi...masina se modifica sau este trecuta la o clasa inferioara...nu actele...parerea lu'mandea...
__________________
BADDDDDDDDD BOYSSS RUNNNNNNNN BADDDDDD TOYSSSSSSS!!!!!!!!!!
GAB35DJ is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 17:57   #11
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Quote:
cum le stii tu kad-ule pe toate Rolling Eyes
CINE ??
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 20:17   #12
DJ77VLD
eXtreme USER

Stage 5
 
DJ77VLD's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 773
Member of:
[Extreme Racing]
Default

Ba mandea.... ne lasi?
DJ77VLD is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 20:41   #13
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
ma vere...io consider gresit numele topicului...care exprima exact inversul...pentru ca actele raman aceleseasi...masina se modifica sau este trecuta la o clasa inferioara...nu actele...parerea lu'mandea...
era vb si de cei care au acte aiurea la masini, si de cei ce modifica motorul cu totul, il inlocuiesc, nu avem cum sa ne dam seama ca nimeni nu sta sa verifice serii. Acest fenomen cum reusim sa il oprim... ca asta e cel care deranjeaza cel mai mult.
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 21:34   #14
GAB35DJ

Purtator de cuvant EXTREME RACING CLUB

Stage 5
 
GAB35DJ's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 327
Member of:
[Moderators]
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

opriti-l voi ma...mie imi place asa...
GAB35DJ is offline   Reply With Quote
Old 27-10-05, 23:34   #15
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

iti place sa ai in grupa o masina care stii ca e mai puternica dar actele spun ca e la grupa ta? Eu nu am nimic cu cei ce dau bani si investesc pasiune si munca in motare suspensii, usurari eu am cu cei ce vrajesc actele sau schimba motorul cu totul. Asta mi se pare mie putin deplasat.
Bandit is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -