Promisesem mai multe detalii :
UN SERVICE FOARTE PROST DIN CRAIOVA : OMEGA SERVICE - Pe canal langa Midway - vis-a-vis de Poligonul din 1Mai
Service-ul asta la prima vedere pare un service serios...patron zambaret ale carui principale expresii sunt "da, facem!" "da, cum sa nu, se rezolva!" .
Eu am un golf 1 la care lucrez de 2 ani si incerc sa-l restaurez. Dupa ce i-am facut tinichigeria impecabil, toata tablaraia noua cu un super meserias, am dus masina la Omega Service(mi-e si rusine sa-l numesc service) sa mi-o pregateasca si sa o vopseasca.
Initial mi-au zis ca ma costa 3500 ron+/- si ca iese impecabila si ca mi-o fac in 2 saptamani dupa Sfantul Ion(asta se intampla pe
16 decembrie 2008).
Am zis ca e ok 2 saptamani desi eram constient ca o sa dureze mai mult...insa nici pana acum n-am luat-o de-acolo.
Primul semn ca nu stiu ce fac a fost cand s-au strambat in toate felurile ca era masina data cu grund si au zis ca e greu de dat jos. E vorba de grund din comert pe care il aplicasem sa nu rugineasca sudurile la aripi si plafon(am umflat aripile dupa ce le-am schimbat si am schimbat plafonul cu unul de mk2 pt. ca era alt tip de trapa ) . Au aplicat decanol(cred ca-i zice) de cea mai proasta calitate si stateau langa ea(am poze) si asteptau sa se scurga grundul. Le-am oferit solutia cu polizor la care sa-i ataseze perie de sarma si in 2-3 ore a fost curatata de grund.
In cele 8 luni cat a stat masina acolo au pregatit-o cu viteza melcului obosit, a picat o teava de pe tavan pe ea si mi-a strambat plafonul , dupa ce au pregatit-o si au dat-o cu filler mi-au zis ca o usa si haionul sunt ruginite(probabil in cele 6 luni cat statuse in umezeala fiind si sudura pusa pe ele rugina a avut cele mai bune conditii sa reapara). Am fost la Bucuresti sa le cumpar pt. ca aici nu gaseam decat noi si erau o gramada de bani , le-au pregatit si pe-astea (tot pe banii mei evident) si dupa a inceput distractia . 3 Saptamani m-au amanat cu vopsitul(vroiam sa o vopsesc vinerea dupa cum ma intelesesem initial cu ei si sa o las tot week-end-ul in cuptor).
Intr-un final au bagat-o la vopsit insa dupa ce au aplicat primul strat de vopsea si-au dat seama ca uitasera sa pregateasca luftul dintre aripi si baia parbriz si CAPACUL DE LA LUNETA. Au pus ei mastic acolo la luft si au inceput sa pregateasca acel capac...retineti : dupa ce au aplicat primul strat de vopsea au inceput sa puna banda izolatoare pe vopseaua proaspat aplicata... Toate astea se intamplau in acelasi "echipament" (pantaloni 3 sferturi, papuci cu soseste de bumbac si tricou) . Evident hainele s-au imbibat cu praf si astea adunate la un cuptor care nu etanseaza(baiatul patronului mi-a zis ca atunci cand l-au montat au pus toate ventilatoarele alea sa bage in interior si s-a umflat) au dus la SUTE DE PUNCTE DE PRAF IN VOPSEA. Discutasem la inceput si am intrebat daca iese praf si mi-a zis ca 2-3 puncte ies ca si la ferrari ies si aia vopsesc pe mare. I-am zis ca nu sunt absurd si inteleg sa iasa cateva puncte. Doar pe rama de la geamul din spate am peste 50 de puncte de praf.
Eu am intrat in cuptor cu vopsitorul(dupa ce l-am intrebat daca e ok,evident) si dupa aplicarea primului strat i-am atras atentia ca sunt gunoaie multe in vopsea ...s-a batut cu pumnul in piept ca le scoate el si iese impecabila.
Dupa aplicarea primului strat n-am mai stat pentru ca trecuse deja jumatate de zi si ma plicitisisem. Am fost dupa 2 saptamani si i-am rugat sa o scoata in soare sa o vad si eu . Zis si facut, au scos-o si am constatat ca 2 buze de la aripi , pragurile pe interior , fetele de usi atat in fata cat si in spate , haionul si rama de la parbriz ERAU MATUITE. Deci jumatate de masina era negru mat si jumatate negru lucios. I-am rugat sa o spele sa pot sa vad si eu culoarea si vopsitorul a uitat sa dea cu apa si a incercat sa stearga praful cu mana ... s-a zgariat capota s-a facut ca dracu si dupa o cearta cu patronul(care incerca sa-mi explice ca oricum se zgarie vopseaua si ca n-are nimic) au zis ca o revopsesc. De fapt i-au facut polish atat la capota cat si la celelalte elemente, mai putin la haion pe care l-au revopsit ca nu prinsese vopseaua pe interior in partea de jos. Ah..uitasem de praguri : dupa ce au vopsit masina si-au dat seama ca au uitat sa dea cu antifon pe praguri ...l-au aplicat la 2 saptamani dupa vopsire peste vopsea (probabil la primele pietre o sa sara cu tot cu vopsea).
Inainte sa plec de la service dupa scandalul cu capota zgariata am intrebat cat costa(nu era prima data cand intrebam si evita raspunsul).Initial mi-a servit aceeasi placa "pai sa vad ce materiale au intrat" ca imediat dupa sa-mi zica " cat sa faca...da-ti si dumneavoastra 1000 de euro" . Mi-a picat fata evident...dupa 7 luni de asteptari in loc de 2 saptamani sa platesc 1000 de euro pe o masina vopsita prost ....cam mult!Am plecat si l-am sunat pe fiu-so si ulterior au stabilit suma de 3800 ron .
Dupa treaba asta am constatat ca mi-au stricat si trapa si nu mai etansaza(saptamana trecuta le-am dus piesele care nu le montasera... o traversa si 12 suruburi ) si le-am zis sa imi repare trapa si sa refaca vopseaua sa pot sa iau masina . Ulterior am discutat cu Fabian, baiatul patronului ca o sa ii achit vopseaua la 2 saptamani dupa ce o iau si a zis ca e ok.
Acum o saptamana am mers sa iau masina , evident nu era gata, haionul am constatat ca era nevopsit bine ( DIN NOU ! ) , de data asta nu prinsese vopseaua in partea de sus si era si lovit pe o parte. Chemasem si platforma hotarat sa iau masina asa cum e sa o duc la retusat ...cand ..surpriza ! Mi-a zis patronul de-acolo ca nu pot sa iau masina pana nu achit integral 3800 ron pentru ca el asa lucreaza. A pus lacatul pe poarta si a spus ca nu iese masina de-acolo si ca sa nu ii spun ce am vb cu fi-so ca nu-l intereseaza .
Am zis ca daca e asa foarte bine, sa imi refaca masina pentru ca altfel eu nu`i dau 3800 ron lui si sa mai dau 1000 ron sa o matuiesc si sa o revopsesc in alta parte . A zis ca el mai mult de atat nu poate face(EVO8, userul de pe forum imi e martor si poate sa confirme pt. ca a asistat la toata discutia) si ca sa fiu sanatos ca masina asa ramane doar ca o sa refaca interiorul de la usi pentru ca se gazasera iar.
Lacul e scurs pe masina , pe plafon am niste norisori(din pregatire) , puncte de praf sunt si tupeu oltenesc de asemenea iar de coaja de portocala nici nu mai indraznesc sa aduc vorba pt. ca atunci cand i-am spus a sarit ca ars ca si masinile noi au coaja de portocala...,.
Urmeaza, evident OPC, Garda Financiara si proces pentru sechestrarea bunului.
Povestea de mai sus,pentru care imi cer scuze ca e atat de lunga, se poate dovedi cu poze si martori !
Deci : feriti-va de acesti HOTI ORDINARI !
Probleme nu sunt numai la vopsit ! Oamenii si la mecanica sunt varza...au strambat suportii motor la o honda(poate confirma propietarul) , au facturat ulei de cutie neschimbat si inca niste piese iar la alta masina i-au schimbat fisele de la bujii cu unele de oltcit sau cielo(masina fiind tot o japoneza).
Scuze inca odata pentru postul kilometric !
L-as ruga si pe Starty sa spuna o parere despre ei

.