Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > SPL (Presiune Sonora)

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-05, 06:49   #1
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default Intrebari despre regulament

Daca aveti intrebari privind regulamentul de concurs va invitam sa ne intrebati. Succes!!!
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 19-09-05, 02:04   #2
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

La clasele Street este permisa pornirea motorului intre probe? Ma gandesc in special la Bass Race.

Referitor la track-ul cu care vine concurentul... Se specifica acolo ca orice frecventa prezenta sub 20 sau peste 80 Hz poate aduce anularea rezultatului sau descalificarea. Este aproape imposibil sa te incadrezi pefect pe RTA in 80 Hz daca acordajul incintelor si tonul dau chiar si 60 Hz. Nu e loc de antifonaj atat de bun (nu permite clasa). Ce vreau eu sa stiu... Cum se face delimitarea intre aceste praguri (20-80Hz)? Mai exact, ce anume trebuie sa se incadreze acolo? Tonul de test, track-ul? Si db Jams Volume 8 este folosit in care dintre probe? Ce anume necesita fiecare dintre probe? Ce se poate si ce nu se poate in acest sens?
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 19-09-05, 02:05   #3
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Mda....nu eram logat. Sub-semnez.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 19-09-05, 07:19   #4
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Anonymous\"
La clasele Street este permisa pornirea motorului intre probe? Ma gandesc in special la Bass Race.

Referitor la track-ul cu care vine concurentul... Se specifica acolo ca orice frecventa prezenta sub 20 sau peste 80 Hz poate aduce anularea rezultatului sau descalificarea. Este aproape imposibil sa te incadrezi pefect pe RTA in 80 Hz daca acordajul incintelor si tonul dau chiar si 60 Hz. Nu e loc de antifonaj atat de bun (nu permite clasa). Ce vreau eu sa stiu... Cum se face delimitarea intre aceste praguri (20-80Hz)? Mai exact, ce anume trebuie sa se incadreze acolo? Tonul de test, track-ul? Si db Jams Volume 8 este folosit in care dintre probe? Ce anume necesita fiecare dintre probe? Ce se poate si ce nu se poate in acest sens?
Deci vorbim despre Bass Race:
- Este usor sa te incadrezi sub 80Hz daca tai din sursa orice frecventa de peste 80Hz sau mai jos in functie de panta x-over-ului.
- Delimitarea intre praguri o face aparatul de masura TermLab
- Intre praguri trebuie sa se incadreze track-ul care va fi folosit pentru concurs
- dB Jams poate fi folosit atat la dB drag racing cat si la bassrace pentru ca are atat track-uri cu tonuri de test de la 20-80Hz (dbdrag) cat si track-uri cu muzica (bassrace)
- Ce necesita fiecare dintre probe:
dBdrag - tonuri de test 20-80Hz
bassrace - orice muzica
- Ce se poate si ce nu se poate este scris in regulamentul fiecarei competitii, insa regulamentul trebuie vazut ca o linie directoare si nu ca limitele care trebuiesc incalcate.
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 19-09-05, 07:23   #5
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ReLLaXX\"
La clasele Street este permisa pornirea motorului intre probe? Ma gandesc in special la Bass Race.
La clasa street este necesara pornirea motorului intre probe pentru a putea deplasa vehicolul din zona de concurs in zona de asteptare, iar la bassrace este permisa pornirea motorului si in timp ce se face masurarea.
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 19-09-05, 14:40   #6
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

-Este usor sa te incadrezi sub 80Hz daca tai din sursa orice frecventa de peste 80Hz sau mai jos in functie de panta x-over-ului.

Fara RTA este usor sa incerci... Stiam si eu de unde. Curios eram daca se pune la dispozitie aparatura de masura pentru reglajul sistemului inainte de probe. Cel putin la partea de incadrare in praguri. Sunt convins ca multa lume va avea nevoie.

- Ce se poate si ce nu se poate este scris in regulamentul fiecarei competitii, insa regulamentul trebuie vazut ca o linie directoare si nu ca limitele care trebuiesc incalcate.

Ti-am lasat impresia ca incerc sa gasesc brese in regulament? Cred ca indicatiile pe care le cer se vor a fi linii directoare si nu sfaturi despre cum se incalca regulile. Spun acestea fiindca mi se pare inutila precizarea.

In rest, multumesc pentru raspunsuri. Asteptam discul...
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 02-11-05, 02:02   #7
vic_oltcit

Stage 1
 
Join Date: May 2005
Posts: 16
Member of:
[INSANE RACERS]
Default

la clasa Street B avem voie cu doi condensatori de 1,3Farazi fiecare in paralel legati?
vic_oltcit is offline   Reply With Quote
Old 02-11-05, 06:35   #8
saxo

Stage 5
 
saxo's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"vic_oltcit\"
la clasa Street B avem voie cu doi condensatori de 1,3Farazi fiecare in paralel legati?
vezi: http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2005/matrix.html
saxo is offline   Reply With Quote
Old 03-11-05, 05:56   #9
vic_oltcit

Stage 1
 
Join Date: May 2005
Posts: 16
Member of:
[INSANE RACERS]
Default

multumesc frumos
vic_oltcit is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -