Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > SPL (Presiune Sonora)

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-07, 15:53   #1
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Masini (suport) optime pentru db Drag?

Exista asa ceva, dincolo de cele cateva cunoscute (Panda & co)?

Din experienta interna dar si din ce se gaseste dincolo se poate alege o masina optima, dincolo de orice discutii?

Cat de mult face masina si cat pregatirea ei?
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 02-03-07, 18:39   #2
cls21b_EVO

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
Default Re: Masini (suport) optime pentru db Drag?

E clar ca masina are un cuvant destul de mare de spus...e absolut normal, sa fie asa, sunetul se propaga intr un fel intr o masina in alt fel in alta...reactioneaza ca si o incinta masina.
Iar o masina care este extrem de folosita la SPL in general, este Honda CRX '91.
Este un fel de legenda pe partea de SPL.
Cei de la TTB (Team Toxic Bass), poate cei mai cunoscuti in State pt. fabricarea de incinte.Toxic Tuan, Pete Kulicki ...etc.
Acestia chiar au acum un CRX cu care rup la Street A dBDrag, 155.9 ...adica noul campionul mondial pe 2006 la Street A.
Astfel masina impreuna cu pregatirea ei temeinica sunt dupa parerea mea 40% din rezultatul final inregistrat pe TermLab.
O mica adaugire...am spus pregatire temeinica, ce inseamna asta?
De la antifonarea masinii cu produse profesionale dedicate, la intarirea caroseriei, beton, suduri...etc.Pregatirea masinii creste direct proportional cu clasa la care vrei sa participi.

Si pe partea de SQ masina are un cuvant foarte mare de spus, aici este din cauza usilor mai exact...care la unele masini nu sunt deloc prietenoase.

Sper ca am ajutat si eu un pic cu opiniile mele, si ii astept pe cei mult mai experimentati sa completeze ceea ce am spus eu, astfel cei care vor sa invete sa aiba de unde, cum am avut si eu

Last edited by cls21b_EVO; 02-03-07 at 18:44.
cls21b_EVO is offline   Reply With Quote
Old 03-03-07, 01:39   #3
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: Masini (suport) optime pentru db Drag?

ca o completare la acest topic pun o lista cu cateva modele de masini si frecventa lor de rezonanta si conditile in care s-au obtinut aceste frecvente.

Alfa 147 Serie 0 5usi Fara insonorizare 54-55 Hz, Insonorizata 53-54 Hz
Alfa 147 Serie 0 3usi Fara insonorizare 53-54Hz, Insonorizata 52-53Hz

Audi A3 3usi ultima serie de la 58 la 60 hz
Audi A3 prima serie 55 Hz
Audi A4 SW 2005 46Hz

Autobianchi Y10 71 Hz

Bmw Compact E36 pe la 55hz

Citroen Ax 73 Hz
Citroen Saxo 64-68hz

Daewoo Lanos 55Hz

Fiat 127 71 Hz
Fiat 500 71 Hz - 75 Hz (testata peste 150db)
Fiat 500 incinta tip WALL 79 hz
Fiat 600 73 Hz
Fiat Bravo 56 Hz
Fiat panda 30 (Seat marbella) 76 Hz (testata peste 150db)
Fiat panda 74 Hz (testata peste 150db)
Fiat punto 2003 3 usi intre 59 si 61 hz - 56 Hz (partial insonorizata)
Fiat Punto prima serie 3 usi Fara insonorizare 60-61hz
Fiat Punto prima serie 5 usi Fara insonorizare 56 hz
Fiat Uno 70 Hz

Ford fiesta (prima serie) 76 Hz
Ford fiesta 1997 64Hz 5 usi
Ford fiesta 2003 61Hz 5 usi
Ford Focus ultimul tip 53/54 Hz
Ford Ka 69hz

Hyundai Coupè Tiburon '98 intre 53 si 55 Hz

Lancia Y: intre 59 si 63 Hz

MCC Smart 75-80Hz

Mini Cooper 63Hz Fara insonorizare

Opel Corsa B 3usi intre 56 si 59 Hz
Opel Corsa C 58 Hz

Peugeot 106 (prima serie) 70 Hz (testat peste 150db)
Peugeot 106 (a doua serie) 68 Hz
Peugeot 205 68 Hz
Peugeot 206 3usi 63 Hz
Peugeot 206 5usi 60Hz
Peugeot 307 intre 54 si 56 hz

Reanult Clio 99 insonorizata 59hz
Renault clio (prima serie) 69 Hz
Renault laguna 5 usi 53 hz
Renault super 5 Gt turbo 75 Hz (testat peste 150) - 63 Hz la 142 dB
Renault twingo 69 Hz (testat peste 150 db)

Seat Leon normal 52Hz cu scaunele fata/spate coborate (lasate in jos) 55Hz

Volvo V40 48 Hz

VW Golf (prima serie) 67 Hz
VW Golf (a doua serie) 63 Hz
VW Golf (a treia serie) 56 Hz
VW Golf (a patra serie) in conditi clasa Street 52 Hz
VW Lupo intre 58 si 61Hz stock , insonorizat 71-72Hz
VW New Beetle 61-62Hz
VW Polo 6N 3 usi intre 56 si 61Hz
VW Polo 6N 5 usi 55/56hz
VW Polo 9N 58hz

Last edited by ReLLaXX; 03-03-07 at 17:50.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-08, 00:28   #4
Alex_TVX

Stage 1
 
Alex_TVX's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 20
Default Re: Masini (suport) optime pentru db Drag?

salutare , am si eu o intrebare vreau a`mi antifonez masina este vorba de un 307 ... ce imi recomandati ? fonomin am auzit ca ar fi mai ok la pret? de unde pot gasi materialele necesare? eventual un pret estimativ . thx !
Alex_TVX is offline   Reply With Quote
Old 10-05-08, 21:24   #5
nveselinovic16v

Stage 2
 
Join Date: May 2008
Posts: 33
Default Re: Masini (suport) optime pentru db Drag?

bmw compact 52Hz :P
nveselinovic16v is offline   Reply With Quote
Old 17-01-15, 08:30   #6
salman550

Stock
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 1
Default Re: Masini (suport) optime pentru db Drag?

this is very nice post
salman550 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -