Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > SPL (Presiune Sonora)

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-05, 09:10   #1
mansound

Stage 3
 
mansound's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 115
Default Ce parere ati avea de o imbinare convenabila a claselor?

Ce parere ati avea de o imbinare convenabila a claselor in cadrul competitiilor dB Drag?
Avand in vedere faptul ca cel putin pentru moment pentru ca Romania este abia la inceputul acestui gen de competitii iar dupa cum ati vazut si la prima editie dB Drag clasele au fost un pic amestecate, propun fara sa se supere nimeni (este doar o propunere) sa se faca o combinatie intre clase, astfel incat sa nu mai existe probleme de genul : \"va suparati daca va incadram la alta clasa care este foarte asemanatoare cu cea la care doriti sa participati?\"

Daca sunteti interesati, va voi exemplifica si poate in felul acesta se va reusi sa se evite anumite inconveniente ce se isca din lipsa de experienta a unor concurenti vis avis de acest gen de competitii...

Astept impresii...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	primapag_470.jpg
Views:	73
Size:	74.1 KB
ID:	53559  
__________________
Golf Mk3 VR6 Highline+
mansound is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 09:21   #2
blak
Banned

Stage 5
 
blak's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 783
Default

Nu mie se pare buna imbinarea.. Db Drag-ul trebuie sa aiba aceleasi reguli ca si in afara...
blak is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 10:08   #3
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Mansound. Ati fost intrebati din respect daca \"va suparati\". Citeste atent regulamentul dB Drag. Arbitrii au voie sa incadreze concurenti in clase superioare in cazul in care acestia nu sunt pregatiti pt o categorie cu destui participanti. Este stipulat si in regulament cum anume se face aceasta re-incadrare. Cred ca ar fi mai bine sa invatam si noi sa concuram dupa acelasi regulament, unic in toate tarile unde activeaza db Drag, decat sa adaptam regulamentul dupa placul nostru.

Si util ar fi sa puneti accent pe performanta si nu pe cantitate. E valabil pentru multa lume. Categoria la care ati participat cu Skoda era singura la care aveati cum sa castigati ceva. Si acolo, din lipsa de concurenti. Sa ne canalizam energiile spre imbunatatirea sistemelor, nu a regulamentului. Ar fi mult mai util.
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 10:24   #4
blak
Banned

Stage 5
 
blak's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 783
Default

oricum la Db Drag... anul asta va avea concurenti ... Passatul ala....
blak is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 14:13   #5
cls21b_EVO

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
Default

Sunt exact de aceasi parere ca si Blak ...avand in vedere ca este posibil ca anumite persoane sa plece mai departe in Europa,consider ca ar fii foarte important sa pastram acelasi regulament.
Cu siguranta passatul si a gasit nashul Blak
cls21b_EVO is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 23:18   #6
mansound

Stage 3
 
mansound's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 115
Default ok...

Regulamentul il cunosc foarte bine. Sunt perfect deacord sa urmam acelasi regulament ca si in afara, era doar o propunere temporara, pentru a atrage mai multi concurenti, si pentru a incerca sa grabim promovarea acestui tip de concursuri.
Nu am spus asta in de frica concurentei, din contra...vreau sa fie cat mai multa concurenta, si nu vreau sa fiu inteles gresit.
Echipa ManSound deja a schimbat toate sistemele cu care s-a prezentat, si in plus de asta la urmatoarea etapa se va prezenta cu mai multe masini.
Ca reprezentant al firmei, doresc sa spun ca tin foarte mult la concurenta si la promovarea pe scara cat mai larga aacestor competitii in Romania.

In definitiv a fost doar o propunere pentru atragerea mai multor concurenti care poate nu dispun de prea multe finante pentru a se incadra intr-o anumita clasa unde ar avea concurenti sau de a risca sa se incadreze intr-o clasa si de a se trezi singuri.

Tin foarte mult la regulament dupa cum poate ati vazut si la etapa precedenta ca am atras atentia la mici scapari din partea organizatorilor care nu au fost de condamnat avand in vedere ca a fost prima etapa de acest gen in Romania.

Ne vedem la urmatoarea etapa...cat de curand...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	primapag_288.jpg
Views:	55
Size:	74.1 KB
ID:	53779  
mansound is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 12:07   #7
Silent Power

Stage 1
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 11
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"blak\"
oricum la Db Drag... anul asta va avea concurenti ... Passatul ala....
Fiind unul dintre instalatorii de la Audio Plus, va spun ca Passatul ala... a participat doar din pura curiozitate la primul eveniment dB Drag. Proprietarul nu are intentia de a participa in dB Drag cu aceea masina... total neadecvata... dealtfel...
La ora actuala deja si-a schimbat incinta, trecand pe sealed cu 2 membrane pasive... pentru a obtine asa numita... extreamly low sub-bass extenssion...

Ma bucur ca au existat sisteme, in fiecare clasa au fost sisteme cu potential - care au reusit sa trezeasca spiritul competitional intre pasionati, facandu-i sa trateze cu maximum de exigenta propriul sistem in vedere obtinerii de rezultate din ce mai bune de la un eveniment la altul...

Sper ca in scurt timp sa ajungem si noi in Romania sa ne mandrim cu rezultate precum cei din afara tarii.

Bafta tuturor!
Silent Power is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 21:11   #8
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Mansound... Fii sigur ca se lucreaza din greu la promovare. Aceasta nu se va face in nici un caz prin modificarea regulamentului. Cat despre micile imperfectiuni de la prima editie, cred ca pierzi din vedere un mic aspect. Aproximativ 60% din masini aveau probleme cu incadrarea in clase. Arbitrii (spre deosebire de tine sau de mine) au beneficiat de pregatiri in acest sens. Sper ca esti constient ca ceea ce ati semnalat voi se stia deja. Si acum erau doua variante. Sa se scoata in afara categoriile 60% din masini sau sa se tina evenimentul oferind concurentilor posibilitatea de a-si pune la punct sistemele pentru viitoarele etape?

Se pune foarte mult suflet, munca si efort pentru organizarea etapelor de antrenament. Toate acestea se fac pe cheltuieli private si cu ajutorul oamenilor pasionati de subiect. Sa nu cumva sa crezi ca este usor sau ca nu se incearca din toate punctele de vedere. Dar regulamentul este regulament si asa va ramane.

dB Drag Romania se bucura de sprijinul oricui si apreciaza acest lucru. Mansound... speram sa prezentati sisteme cat mai performante pe viitor si speram de asemenea reusita organizarii unei etape de antrenament si la Brasov. Sa fii convins ca exista o echipa de oameni care vrea mult mai mult decat crezi ca dB Drag sa fie ceea ce poate sa fie si aici, in Romania. Se lucreaza 24 din 24 la asta.

PS: Media rezultatelor de pana acum la etapele de antrenament este cat se poate de buna. Multi oameni descopera acum ca au sanse, cu sistemul lor de zi cu zi, sa participe la o etapa competitionala. Si suntem convinsi ca nu vor ezita.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 21:45   #9
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default

Cred ca s-a deviat de la subiect destul de mult.

Intentia initiala a lui mansound era de exemplu sa unificam Street A cu Street B, corect ?
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 21:55   #10
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Corecteaza-ma daca gresesc....dar a existat o unificare de clase cand a fost cazul la prima etapa nu? E stipulata in regulament aceasta posibilitate.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 22:26   #11
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default

Nu gresesti, insa ideea era un pic diferita... si anume sa se unifice anumite clase pe toata durata unui an competitional pentru a putea avea mai putine clase si mai multi participanti la anumite clase...
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 22:31   #12
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Necesar? Realizabil?
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 11:40   #13
Silent Power

Stage 1
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 11
Default

Precum imi spunea cineva acum cateva saptamani, revin si eu acum... daca asa este regulamentul pentru toti, de ce sa fim noi mai cu mot???
Daca se unifica doua clase, este clar ca sistemele care sunt pregatite pentru clasa inferioara vor fi din start dezavantajate. Mai departe, presupunand ca un TEAM, cu toate ca participa in clasa dezavantajata, va obtine un rezultat mult mai bun decat clasa... cealala... astfel mergang in finala europeana...! Pai, in finala europeana, in ce clasa va fi introdus???
Silent Power is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 11:41   #14
Silent Power

Stage 1
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 11
Default

Parerea noastra este sa se insiste pe intelegerea ad literam a regulamentului si pe respectarea lui intocmai!
Silent Power is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 11:44   #15
Silent Power

Stage 1
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 11
Default

Sunt participanti putini in anumite clase, asa este. Pai, acum sa fim seriosi, chiar va asteptati sa avem 100 de participanti de la primul eveniment???
Primul eveniment a fost un succes!!!
La al doilea eveniment sunt sigur ca vor fi mai multi participanti... si tot asa...
Silent Power is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -