Ambele sunt masini demo. Trebuie sa impresioneze ochiul in primul rand. Multa lume vede bine. Nu multa lume si stie ce trebuie sa auda. Clio-ul suna destul de echilibrat, fara sa impresioneze. Bas-ul nu coboara si fiindca difuzoarele sunt orientate sa arate frumos, pierd la partea de randament. Nu ca ar avea cine stie ce potential. Modelul acela nu isi prea merita banii avand in vedere ca si cu seria SXA si poate chiar si cu AHX-uri se obtineau rezultate asemanatoare. Seria de produse WRC sunt de fapt amplificatoarele din seria SAF si difuzoarele din seria RFP (componente) si SXA (bass), cosmetizate. Lucru care nu justifica diferenta de pret destul de mare. La baza sunt produse ce pot fi incadrate ca entry-level intr-o ierarhie, produse de la care se poate cere un anumit nivel de calitate dar in nici un caz performanta. La cantitatea prezenta acolo era cazul sa sune bine. La aceeasi bani se pot pune un set de componente fata, doua amplificatoare si un subwoofer care fac aceeasi treaba sau chiar mai bine. Dar nu iti mai fura ochiul la fel.
Golf-ul de la SAL e masina principala de prezentare. Data fiind amplasarea difuzoarelor de bas, senzatiile sunt ceva mai tari. Cei de la SAL se lauda ca au atins 150,1 db la 50 hz cu montajul acela. Lucru pe care-l consider imposibil fara alimentare externa avand in vedere consumul maxim total care depaseste 400A si bateria de pe Golf care este un Exide DeepCycle de 66Ah, insuficient pe termen lung. 4 Farazi in condensatoare care suplinesc lipsa de curent in sesiunile de demonstratie unde masina nu permite o alimentare externa. Difuzoarele de bas, seria Beast, sunt aproape bune. Constructie foarte sanatoasa, conceptie buna dar o bobina care nu prea rezista la temperaturi. Componentele sunt din seria RFP (kickbass) si DTP25S (inalte). Nu s-au folosit crossoverele comercializate de ei. Amplificatoarele din seria Pro, putin supra-evaluate in comparatie cu performantele lor. Nu sunt stabile la 1 Ohm, desi se afirma acest lucru. Seria mai ieftina, SAF, are un raport calitate-pret mult mai bun desi nu ofera aceleasi puteri.
Sper ca v-am lamurit in mare cum e cu masinile de la SAL.
Sunt facute frumos si suna acceptabil. Exact asta s-a vrut de la ele.