Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Reply
 
Thread Tools
Old 18-05-09, 20:11   #106
roby200687

Stage 5
 
roby200687's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,950
Member of:
[SKODA]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

bah mortule... nu tat povestii .... ca te dai de gol ... cand neam dat prima data atunci masina era in lucru, inainte cu 2 zile am pornito... si + de asta nu i un cotet in care stai ca in buda
__________________
Gone..
roby200687 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-09, 20:19   #107
ilegal

Stage 4
 
ilegal's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 281
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

multora le place sa aiba spectatori,sa ii cunoasca lumea in trafic.cautati si voi o curte la ceva fabrica,firma,gen ,,dezmir,,daca aveti ceva pile si daca nu are 402m dar oricum distractia e pe masura si in ,,liniste,,
ilegal is offline   Reply With Quote
Old 18-05-09, 22:02   #108
NightRider

Stage 5
 
NightRider's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 554
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
[VW]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

FIRST WARNING : roby and mortu chill, aveti prob, in privat cat vreti, e topic de club asta, se discuta doar de ce are legatura cu acest club. Multumesc.
NightRider is offline   Reply With Quote
Old 18-05-09, 22:45   #109
mortu

Stage 3
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by NightRider View Post
FIRST WARNING : roby and mortu chill, aveti prob, in privat cat vreti, e topic de club asta, se discuta doar de ce are legatura cu acest club. Multumesc.
pai cine a inceput, se baga si comenteaza cica drifturi vise, eu am spus frumos care sunt planurile noastre si el se baga la comentarii, daca nu crede problema lui, si daca are bani si cumpara 2 cauciucuri ii arat drifturi cate vrea el, daca crede ca nu stiu face asha ceva. Cat despre partea cu masinile, 31 e aproape si il astept sa vedem fapte nu povesti.
mortu is offline   Reply With Quote
Old 18-05-09, 23:41   #110
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team



foarte comic topicu asta... ca la acces direct....
tekno is offline   Reply With Quote
Old 18-05-09, 23:48   #111
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

1. In fiecare vineri dimineata cand ma duc la lucru e plin de dungi de cauciuc pe asfalt in fata la Emerson pentru ca oamenii stau si povestesc acolo.

2. In plina criza economica cand se inchid fabrici pe capete si se dau oameni afara o sa se gaseasca sigur bani pentru amenajarea unui loc in care sa ne dam. Poti sa ai petitie si cu semnatura celui de sus ca astea tot vise is.

Politia nu o sa inchida veci drumuri publice fara ceva organizat si cu aprobari. Daca vrem piste si track days ca si la englezi va trebui sa fie cerere pentru asa ceva masiva. In conditiile in care la ei un track day e minim 100 de lire, ma indoiesc ca se va gasi un investitor pentru asta.

3. In anii de cand se fac curse au murit oameni. Nimeni nu poate pune pret pe viata unui om. Nu cred ca ati fost la Selgros sa vedeti cum vine unu in viteza, ia pe unu din dreapta ta pe capota, sari in spate instinctual si apoi ala treace cu el pe capota prin fata ta razant si apoi saracu sa cada ala de pe capota la 2 metri in stanga ta si sa-l vezi cum se zbate acolo pe jos ca un epileptic in pozitia fetusului si apoi soferu sa dispara.

Ilegale cu toti tembelii si retardatii... nu mersi.

Si in final, cum scriu randurile astea la 1 noaptea cand m-am intors de la garaj ca-mi pregatesc masina pentru raliu din 23, doi se dau in juru sensului giratoriu ...
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 00:29   #112
ZanDer

Stage 5
 
ZanDer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Una era galbena ?
ZanDer is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 00:41   #113
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by many-CST View Post
\

foarte buna ideea CristianD .... lucrezi cumva la primarie?
Nu, la puscarie )

Mortule, mie personal imi place ca desii tu stii ca n-ai luat corect locul 1, tot te lauzi peste tot de rupi normele, da poate am eu ceva de nu inteleg genul asta de comportament manelistic. Vreau sa-mi confirmi o chestie, e adevarat ca organizatorul te-a intrebat daca te-a facut oli si tu ai afirmat ca nu stii ca n-ai fost atent? si pe urma i-ai zis la oli ca are dreptate, te-a facut?
Piry is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 00:50   #114
DaNuTzU'

Stage 5
 
DaNuTzU''s Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of:
[Fiat]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by ZanDer View Post
Una era galbena ?
si una sigur neagra)
DaNuTzU' is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 01:03   #115
mortu

Stage 3
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by Piry View Post
Nu, la puscarie )

Mortule, mie personal imi place ca desii tu stii ca n-ai luat corect locul 1, tot te lauzi peste tot de rupi normele, da poate am eu ceva de nu inteleg genul asta de comportament manelistic. Vreau sa-mi confirmi o chestie, e adevarat ca organizatorul te-a intrebat daca te-a facut oli si tu ai afirmat ca nu stii ca n-ai fost atent? si pe urma i-ai zis la oli ca are dreptate, te-a facut?
e adevarat ca Tibi m-a intrebat cum a fost, si eu am zis ca cred ca l-am facut, si apoi i-a fost confirmat lucrul asta si de baietii din spate prin statie. la oli nu i-am spus ca m-a facut ci ca e posibil sa fi fost egalitate dar am discutat si cu alti baieti care au fost in spate si toata lumea mi-a confirmat ca eram in fata lui Oli. Eu am fost de acord sa ne mai dam odata, ca sa se confirme dar nu am mai fost lasati dupa aia.
Nu ma bat cu pumnul in piept si probabil ca pe 402m o sa ma faca multi, dar dupa cum stii pe 200m, cand le-am zis ca am un avantaj toata lumea a zis ca sunt nebun si ca am povesti in cap.

PS cauta filmarea de le KO Racing pe youtube si se vede clar ca oli a plecat mai bine prima data, dar la a doua deja cred ca il ajunsesem.
Din punctul meu de vedere am luat locul 1 CORECT si oricand sunt dispus de revansa, si daca ne lasa la libere la BM o sa vin cu aceasi configuratie stock pentru revansa

Last edited by mortu; 19-05-09 at 01:07.
mortu is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 07:14   #116
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by ZanDer View Post
Una era galbena ?
De fapt muream de ciuda ca dupa ce am lucrat 4 ore sa o scot sa-i dau si eu, mi-am rupt doua conducte de frana la asamblare .

Micky promit ca o fac toate eforturile sa ai un adversar pe masura in Peugeot-ul meu .
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 07:24   #117
ZanDer

Stage 5
 
ZanDer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by mortu View Post
e adevarat ca Tibi m-a intrebat cum a fost, si eu am zis ca cred ca l-am facut, si apoi i-a fost confirmat lucrul asta si de baietii din spate prin statie. la oli nu i-am spus ca m-a facut ci ca e posibil sa fi fost egalitate dar am discutat si cu alti baieti care au fost in spate si toata lumea mi-a confirmat ca eram in fata lui Oli. Eu am fost de acord sa ne mai dam odata, ca sa se confirme dar nu am mai fost lasati dupa aia.
Nu ma bat cu pumnul in piept si probabil ca pe 402m o sa ma faca multi, dar dupa cum stii pe 200m, cand le-am zis ca am un avantaj toata lumea a zis ca sunt nebun si ca am povesti in cap.

PS cauta filmarea de le KO Racing pe youtube si se vede clar ca oli a plecat mai bine prima data, dar la a doua deja cred ca il ajunsesem.
Din punctul meu de vedere am luat locul 1 CORECT si oricand sunt dispus de revansa, si daca ne lasa la libere la BM o sa vin cu aceasi configuratie stock pentru revansa
La Baia Mare o sa fie cel putin fotocelule, distanta de 402 metri si 3 ture de calificari, deci presupun ca odata tot ne putem da, asta daca esti si tu de acord bine-nteles.

P.S. Pe filmarea mea se vede ca eu sunt in fata ... ma rog, oricum ai dat dovada de fair-play la sfarsit cand am vrut sa ne dam la libere.
__________________
Race the strip, not the street!
ZanDer is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 07:53   #118
mortu

Stage 3
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

Quote:
Originally Posted by SpeedFreak View Post
De fapt muream de ciuda ca dupa ce am lucrat 4 ore sa o scot sa-i dau si eu, mi-am rupt doua conducte de frana la asamblare .

Micky promit ca o fac toate eforturile sa ai un adversar pe masura in Peugeot-ul meu .
Abia astept, si oricum merge bine peugeotul si pe 402 m scoti timpi cam ca speedsterul care si el e de 14,8, la baia mare o sa vin stock ca ma promis o revansa, ... dar la urmatoarea SM probabil ca o sa fac unele mici modificari ... adica ax cu came, soft si evacuare cap coada schimbata si daca oi mai avea bani si un filtru sport adevarat
mortu is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 08:43   #119
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

1. Filtru :Intreaba-l pe Kokozula cum sta treaba cu filtrele sport .

2. Daca schimbi axele ai grija sa fie calumea, multi vand axe "fast road" care sunt aproape identice cu cele stock. Daca alegi axe mai agresive e posibil sa nu ii placa sistemului de injectie. Axele cu came trebuie sa vina cu fulii reglabile din care sa reglezi avansarea axelor, altfel risti sa pierzi putere sau sa iti dea putere unde nu o poti folosi. Axele se aleg de obicei cand se construieste un motor dupa calcule indelungate luand in considerare capacitatea de curgere a sistemului de admisie si a chiulasei.

3. Evacuarea trebuie sa fie si ea foarte bine gandita si nu iti recomand ceva "Made in RO". O evacuare facuta prost o sa iti omoare cuplu. Cel mai bine e sa iti iei galerie de evacuare gata facuta de la firme consacrate si apoi sa te documentezi care e dimensiunea ideala pentru restul traseului si apoi sa mergi la Stelco sa ti-l faca frumos cu masina de indoit fara sa stranguleze teava. Gazele curg pe peretii tevii si unde ai strangulatii apar turbulente si viteza gazelor scade si cred ca iti poti da seama ce urmeaza.

4. Pentru orice modificare ai nevoie de harta custom, altfel le faci degeaba. Teoretic dupa orice modificare trebuie sa pui masina pe dyno si sa ajustezi din nou harta. Kokozula si Csabi te pot ajuta cu asta.

Uite cateva sfaturi gratuite, unele invatate din greselile mele, altele din greselile altora. Restu sunt pe bani . Tiuningu de performanta e o stiinta, nu lego sa le pui toate una peste alta si sa mearga.
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 19-05-09, 09:02   #120
vlad-anka

Stage 5
 
Join Date: May 2009
Posts: 339
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Clubul Sportiv Cluj Street Team

am mai auzit si eu o chestie si vreau sa te intreb pe tine.
Din cate am inteles la masinile aspirate o evacuare prea libera aduce pierdere de cuplu. Este adevarat ?
Eu am avut pe corsa dat tot jos si inlocuit cu teava de 46 mm din fata pana in spate si mi se parea ca trage mai slab masina.
M-am dus si am pus catalizatorul inapoi si mi sa parut ca trage mai bine. Pana nu o sa o pun pe dyno nu o sa stiu sigur daca am castigat ceva sau am pierdut.
__________________
Opel Corsa B GSI !!!
https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...cj-11-llr.html
vlad-anka is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -