Desi suntem deja destul de mult timp, nu am facut prea multe valuri.
Am zis ca e momentul sa ne cunostem mai bine deoarece Clubul Sportiv Cluj Street Team s-a extins destul de mult si poate ati auzit despre noi.
sa o luam cu inceputul...
Clubul a inceput dintr-o colaborare Cluj-Oradea, acestea fiind primele wing-uri sau aripi cum doriti sa le denumiti, in acest moment existand 5 wing-uri Oradea, Baia-Mare, Dej, Campia Turzii , si bineinteles Cluj. In acest moment se formeaza si aripa Targu Mures.
Desi numele clubului este CLUJ STREET TEAM, si poate numele nu mai este actual, deoarece ne-am extins in aproape toata Transilvania, toti membri am decis sa pastram acest nume, deoarece ne leaga nu acest nume , cat prietenia dintre noi si pasiunea pentru masini.
Mai multe detalii pe adresa de forum http://rtc*****.ro/index.php sau pe pagina de web care este in constructie http://www.****.com.
Clubul incearca sa promoveze cursele legale si probabil cei care participa la asa ceva au auzit cateva despre noi
Am atasat sigla si in atasament aveti atasat si imnul CST.
Pentru cei care nu ne cunosc voi incepe sa atasez poze cu masinile membrilor si imi cer scuze membrilor la care nu am reusit sa le urc poza. Am rugamintea sa intrati si sa postati cateva date despre voi si eventual poze noi cu masinile voastre si de la intalniri.
Videoclipurile realizare de CST le gasiti pe youtube.
Va multumesc,
Miky, proud member of Cluj Street Team
In sfarsit avem si noi thread aici.
Eu sunt Vlad, 19 ani ... cam atata despre mine.. majoritatea dintre voi care frecventeaza muncii ma cunosc.
Baiatu cu corsa
Mihai 30 ani numele de scena Miky
pasionat de tot ce inseamna masini de 10 secunde
deocamdata, masinuta mea de curse e de 15 sec pe 402m , dar cu siguranta voi ajunge la 10 secunde in cel mai scurt timp.
pentru cei care se intreaba ce proiecte am cu masina, am atasat 2 poze din proiectul meu
de la 15 secunte pana la 10 e o diferenta de la cer la pamant......stiu speedster turbo la care s-a muncit f mult si abia scoate putin sub 12 si cred ca e cel mai tare din romania la ora actuala,daca tu crezi ca poti sa scoti 10 cu al tau ai felicitarile mele sincere
bafta cu proiectul si cu clubul la toti.....
stiu ce inseamna 10 sec, si nu e asha de greu de ajuns akolo, ca tot vorbeai de motorul 2l turbo, dus ushor spre 450-500cp esti la limita celor 10 sec, unul de 600cp cum e cel de la Klasen Motorsport face sub 10.
ideaa este ca un C20LET cu ceva banuti...mai multi vreo 16000 eur ajunge la 950cp.... iar un speedster cu 950cp cam racheta nu ? u ce crezi 1117,64cp /tona ar fi deajuns sa ii zici la un veyron ca te grabesti? ca sa nu mai zic ca usor ajungi la 750kg, cu doar cateva panouri de fibra de carbon pe masina
daca stii ce vrei sa faci si ai posibilitati poti face orice
in alta ordine de idei eu cred ca un compresor si vreo 300cp, ar fi suficient sa faci aproape tot din romania cu ceva exceptii si nu ar costa mai mult de 1000 eur .. ce zici?
stiu ce inseamna 10 sec, si nu e asha de greu de ajuns akolo, ca tot vorbeai de motorul 2l turbo, dus ushor spre 450-500cp esti la limita celor 10 sec, unul de 600cp cum e cel de la Klasen Motorsport face sub 10.
ideaa este ca un C20LET cu ceva banuti...mai multi vreo 16000 eur ajunge la 950cp.... iar un speedster cu 950cp cam racheta nu ? u ce crezi 1117,64cp /tona ar fi deajuns sa ii zici la un veyron ca te grabesti? ca sa nu mai zic ca usor ajungi la 750kg, cu doar cateva panouri de fibra de carbon pe masina
daca stii ce vrei sa faci si ai posibilitati poti face orice
in alta ordine de idei eu cred ca un compresor si vreo 300cp, ar fi suficient sa faci aproape tot din romania cu ceva exceptii si nu ar costa mai mult de 1000 eur .. ce zici?
Daca ar fi asa usor...un compresor nu iti va da niciodata 100%castig de putere. Si nici cu 300 de cai nu ai nici o sansa sa faci tot din Romania. Exemplu de mai sus e cel mai bun, Opel Speedster turbo dopat bine de tot scoate 11.7 sec pe 400m, si crede-ma ca are peste 300 de cai. Si sunt destule masini care scot timp mai bun.
Daca ar fi asa usor...un compresor nu iti va da niciodata 100%castig de putere. Si nici cu 300 de cai nu ai nici o sansa sa faci tot din Romania. Exemplu de mai sus e cel mai bun, Opel Speedster turbo dopat bine de tot scoate 11.7 sec pe 400m, si crede-ma ca are peste 300 de cai. Si sunt destule masini care scot timp mai bun.
Dap nu e ushor, dar nu stii cam ce face un motor 2,2 cu compresor, intradevar se ajunge destul de greu la 300 de cp, dar va merge super tare si nu va avea lagul de turbo, dar mno ma rog daca tu zici ca nu il fac pe toti nu o sa ii fac, cat despre Pepy, alias Speedsterul ala turbo dopat, multi povestesc si nu stiu ca la masina mea s-a lucrat la el la atelier. Intreba-l pe el ce parere are despre proiectul meu.. si cate masini ma vor face daca as avea compresor si doar 300cp
Dap nu e ushor, dar nu stii cam ce face un motor 2,2 cu compresor, intradevar se ajunge destul de greu la 300 de cp, dar va merge super tare si nu va avea lagul de turbo, dar mno ma rog daca tu zici ca nu il fac pe toti nu o sa ii fac, cat despre Pepy, alias Speedsterul ala turbo dopat, multi povestesc si nu stiu ca la masina mea s-a lucrat la el la atelier. Intreba-l pe el ce parere are despre proiectul meu.. si cate masini ma vor face daca as avea compresor si doar 300cp
tin sa ma exprim mai clar cu ce am scris mai sus...cel mai tare speedster din tara...dar oricum.....legat de masina ta e foarte usor sa pui botu la toate basmele vorba aia nu tot ce zboara se mananca eu sincer chiar iti doresc multa bafta sa fie cum zici tu!!
Dap nu e ushor, dar nu stii cam ce face un motor 2,2 cu compresor, intradevar se ajunge destul de greu la 300 de cp, dar va merge super tare si nu va avea lagul de turbo, dar mno ma rog daca tu zici ca nu il fac pe toti nu o sa ii fac, cat despre Pepy, alias Speedsterul ala turbo dopat, multi povestesc si nu stiu ca la masina mea s-a lucrat la el la atelier. Intreba-l pe el ce parere are despre proiectul meu.. si cate masini ma vor face daca as avea compresor si doar 300cp
s-a lucrat, nu s-a lucrat... masina ta are o putere "de fabrica" momentan, sti bine...
nu uita ca un motor puternic cum ai spus in posturile anterioare implica o transmisie pe masura si ca puterea mare trebuie pusa pe asfalt....
propun sa povestim despre ce am facut fiecare pe masina nu despre ce se poate face sau ce au facut altii...