salut ...eu am un xsara vtr 2001 ....l-am adus in octombrie 2007 ....imediat dupa aceea masina a avut un accident .....sa rostogolit de cateva ori ...in fine e o poveste lunga ..... si acum am terminat de reparat la ea....nu apucasem sa o inmatriculez.....am schimbat farurile originale fiind facute zob cu unele angel eyes , si am o problema scaunul soferului a fost indoit am incercat sa il indrept dar tot se vede putin ca e lasat intr-o parte ......acum ...mai am putin de curatat la ea si sa merg sa ma programez la RAR ...cineva mi-a spus ca s-ar putea sa am probleme la RAR din cauza scaunului......se poate asa ceva? sau probleme din cauza farurilor?
mai fratilor traim intro tara de rahat stiti bine. De exemplu eu cand miam cumparat golfu , tot asa au bagat de vina una alta , stiti prea bine cu o mica atentie se rezolva toate problemele. CU 80 de lei se rezolva si jantele de la 13'' la 16"-17" ! Eu zic sa nu va chinuiti sa aduceti masina la o stare cat de cat oem pt rar, sfatul meu ii sa mai intarziati putin pana va faceti rost de o atentie pt " domnii inginerii" . Si acuma va puneti intrebarea " - De ce ? " ... PENTRU CA TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPU !!!!
mda.. sapt asta trebuie sa ma duc si eu la rar pentru identificare, se leaga oare de mine astia daca am stopu crepat, pe hayon nu am bratu de la stergator, si farurile nu stau cum trebuie fiind clemele rupte..? asa stiu ca numa la serii se uita da ma tem sa nu se lege de mine..
am fost aztazi la rar si am scapat ieftin adica fara spaga :P baiatu care facea identificarea masinii a fost corect si o zis ca el nu se ocupa cu asa ceva sa iei spaga el trece doar cu vederea )
Sa traiasca la multi ani RAR-ul , azi am facut ITP-ul de 2 ori multumita lor, am platit numai o data , Mai dura vreo 5 minute sa termine cu itp-ul si pac mi-au blocat masina sa vina si rar-ul la verificat.Masina oricum a trecut fara stres...