https://forum.4tuning.ro/16-curse-acc...al-racing.html
Am deosebita placere sa va anunt probabil ultima etapa de accelerare-viteza din acest an.
DIRECŢIA PENTRU SPORT CLUBUL SPORTIV ”PROCAR RACING TEAM”
ŞI TINERET A JUDEŢULUI ARGEŞ PITEŞTI
fficeffice" />>>
ORGANIZEAZĂ
”TROFEUL PITEŞTI”>>
AUTOMOBILISM VITEZĂ>>
>>
SÂMBĂTĂ 13 NOIEMBRIE 2010>>
PITEŞTI - STRADA NICOLAE DOBRIN – ZONA STADION>>
Concurs de accelerare, pe distanţa de 400 m, câte două maşini în paralel, startul de pe loc, sosirea lansată. Se desfăşoară pe clase în funcţie de puterea motorului (cea declarată de concurent), competitorii se aleg între ei în cadrul aceleaşi clase.>>
Clasele sunt următoarele:>>
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp>> E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp>>
J 421cp si peste>>
Clasele sunt reglate cu ajutorul coeficientilor ce vor fi trecute la finalul postului.
Dacă nu sunt 5 maşini la o clasă, nu se va premia clasa respectivă.>>
Taxa de participare 50 lei.>>
PROGRAM>>
13 NOIEMBRIE 2010>>
Orele 8.00 – 10.00 înscrierea>>
10.00 – 16.00 competiţia>>
17.00 festivitatea de premiere>>
Pentru relaţii: Niţă Iancu – 0721.673074, Otobîcu Cristian – 0740.786537>>
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.fficeffice" />>>
Exemple de mod de calcul :>>
Pt montare suplimentara de turbo>>
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa>>
Pt compresor>>
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa>>
>>
Pentru nitro, nos>>
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa>>
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.>>
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.>>
Pentru schimbat chiulasa >>
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.>>
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.>>
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.>>
>>
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura>>
A1 75cp - FARA COEFICIENTI >>
A 76cp-100cp - FARA COEFICIENTI >>
B 101cp-130cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 >>
C 131cp-165cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 >>
D 166cp-200cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 >>
E 201cp-250cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 >>
F 251cp-300cp - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.20; AWDx1.25 >>
G 301cp > - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.25; AWDx1.30>>
>>
> >
Organizatorul face apel la buna credinta a participantilor nedorind sa-si asume rolul de jandarm.
Participantii se inscriu pe proprie raspundere in clasele care le considera corecte.
In urma observatilor directe si a contestatilor cei care au "nimerit" intr-o clasa inferioara calcului corect suporta consecintele.
Este descalificat si nu primeste taxa inapoi.