Salut, sunt un pusti de 16 ani cu un hobby mare: Driftul. Evident ca orice copil din generatia mea, am inceput virtual, unde nu ma interesa scorul/timpul, ci sa fac un derapaj pe toata curba.
Recent, cu efortul financiar al parintilor mei am reusit sa incerc acest sport cu motor, usor zic unii greu zic altii, in cadrul scolii de drift a lui Sorin Ene. Astfel, dupa realizarile de acolo, am decis impreuna cu tatal meu sa achizitionam o pisicuta de motor 2.5 24v din Germania, si de aici a inceput actiunea.
Masina a intarziat cam doua saptamanii fata de ce era asteptat, in fine intr-un final ajungand in Romania, tatal meu a facut un drum si a reusit sa o aduca in Bucuresti ceva mai repede decat era asteptat ( as fi asteptat 3 saptamani)
M-am urcat in ea, cheia, contact porneste totul frumos, pana accelerez si moare motorul. Mirat si intrebator, las problema pe seama frigului, insa a doua zi o las la garajul unde voi incepe lucrarea, si inainte sa o dau jos de pe platforma acelasi lucru, iarasi nestiind ce se intampla ii dau gaz si o duc pana la garaj. Unde moare cu ambreiajul la podea. Dupa o mica diagnoza si inca o tura baietii au stabilit ca ar fi de la regulatorul de relanti ( tind sa mentionez ca masina fluctua la relanti o secunda la 500 de ture, urmatoarea secunda la 1000 de ture, si daca nu avea 1500-2000 de ture murea motorul. Pana una alta stiu ce are, si cat de curand o sa iau piesa probabil de la dezmembrari.
Lucrurile care ar trebui sa se intample saptamana asta ar fi:
-dezbracarea completa a masinii
-sa vina tevile pentru roll cage pe care am pus ochii, niste 1 1/4x3.2 6ml laminate 10216 parca pe care am pus ochii, si pareau cele mai potrivite, avand in vedere ca e siguranta mea in joc.
-interiorul: Scaune sparco evo 3 sofer, si sprint dreapta, centura patru puncte omolgata FIA sofer, si centura normala 4 puncte dreapta, frana de mana hidraulica(probabil scurtata un pic, este foarte lunga
)) ), volan sparco R345 63mm cu butuc, kit extinctor sparco, si anexe: ghete, casca, manusi, combinezon.
-suspensie: am comandat niste arcuri sport eibach pro kit coborare garda 15 spate 30 fata, iar amortizoarele vor fi rigidizate pe undeva. Bucsele probabil poliamida( am inteles ca este mai buna pentru drift decat celebrele powerflex)
-probabil unghiul de virare marit, in orice caz am inteles ca pisicutq sta mai bine la capitolul asta stock, decat ursuletul.
-evacuare custom directa, inox probabil.
Cam atat am in plan pentru acum, mentionez ca nu ma pricep prea bine la mecanica, asa ca daca mai aveti sugestii legate de alte schimarii, imbunatatiri constatari, astept sfaturi.
PS: O sa revin cu poze cand ajung la calculator, am scris tot articolul de pe telefon si imi e greu sa atasez si poze.
PS2: Daca Octavian Chelaru vede asta, o sa vada ca nu e singurul care scrie mult
))