Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-11, 14:24   #1
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Exclamation viscous sau helical lsd

Salut, scuze daca a mai fost vreun topic asemanator, am vazut drift bible cu tsuchia si zice el ca helical ar fi cel mai bun lsd pt drifting ,in acelasi timp vad pe site-uri din domeniul driftingului ca viscous dau rezultate mai bune in drifting...care aveti cunostinte exacte bazate pe practica pe ceva sigur spuneti-mi si mie va rog care este realitatea. multumesc
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 14:39   #2
kkk

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 54
Thumbs up Re: viscous sau helical lsd

depinde, da-ne intai cateva amanunte
ce masina ai, ce putere, turbo, aspirat normal, ce vrei sa faci cu ea..koe? d1gp? cnD?
kkk is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 16:00   #3
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: viscous sau helical lsd

Sudat frate cu 20 de mi de electrozi.
Tony626 is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 16:54   #4
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by kkk View Post
depinde, da-ne intai cateva amanunte
ce masina ai, ce putere, turbo, aspirat normal, ce vrei sa faci cu ea..koe? d1gp? cnD?
Aham, atunci sa o luam altfel, ce lsd-uri aveau cei de la koe? poate nu toti 100% la fel, dar cam pe unde se aflau si as vrea un raspuns nu cu dala sudat , as vrea un raspuns in legatura cu lsd-uri profesionale (adica de drifting)... ca aia de la D1 in japonia nu cred ca folosesc dastea sudate , comerciale, cred ca au si ei ceva calumea pe masinile alea special facut pentru drifting. multam!
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 19:38   #5
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: viscous sau helical lsd

Tu stii despre ce vorbesti????Un 2 way de la Kaaz costa peste 1000 de euro,si daca tragi de el un an in KOE poti sa-l schimbi(sau cel putin ungurii care participa la toate etapele de KOE si si in campionatul lor asa fac)un an trag de ele si dupa aia o schimba,atat difu cat si ambreajul.Majoritatea din campionatul intern se dau cu diferentiale sudate.Dupa ce bagi mii de euro intr-o masina sant convins ca nu dai atatea bani pe un LSD,si rezolvi cu 28 de electrozi,si cu banii aia faci mult mai mult.
Poate tu ai fonduri nelimitate si atunci da o geana pe aici
http://cgi.ebay.co.uk/811-NISSAN-S20...item335940813a
sau aici
http://www.frsport.com/Kaaz-SAN2655-...en_p_1483.html
cel putin pentru masina mea.Bafta
Tony626 is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 19:40   #6
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: viscous sau helical lsd

Scuze ,asta e corect
http://www.driftworks.com/shop/trans...sd-nissan.html
Tony626 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 12:13   #7
bimmer3

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by Disclaimer View Post
as vrea un raspuns in legatura cu lsd-uri profesionale (adica de drifting)... ca aia de la D1 in japonia nu cred ca folosesc dastea sudate , comerciale, cred ca au si ei ceva calumea pe masinile alea special facut pentru drifting. multam!
pot sa-ti raspund eu pentru ca sunt in tema
dar trebuie sa-mi spui daca am inteles bine ce zici tu

1.diferentialele viscous si helical sunt profesionale adica de drifting
2.cele sudate nu sunt profesionale, ci comerciale, deci nu sunt de drifting
3.vrei sa-ti faci o masina D1 spec, pt ca vad ca zici ca vrei sa folosesti ce folosesc si cei din D1
4.sau poate ai deja masina respectiva (ar ajuta sa-mi spui modelul)
5.esti un pilot cu experienta daca vrei asemenea masina
6.am vazut ca te interesai de pneuri de 30 de lei, vrei sa mergi cu diferential de 1000 euro si cauciucuri de 7 euro?
7.de asemenea te interesa mx5..nu este prea potrivita pt d1gp pt ca nu e profesionala
8.consumul iarasi te intereseaza, vezi ca masinile din D1 consuma enorm (pt ca sunt profesionale si nu comerciale)

Concluzia mea este ca esti un pilot de top, ca vrei o masina profesionala, cu diferential profesional, care sa consume putin si pe care sa o echipezi cu gume de 30 de lei.

Am inteles bine?
bimmer3 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 16:49   #8
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by bimmer3 View Post
pot sa-ti raspund eu pentru ca sunt in tema
dar trebuie sa-mi spui daca am inteles bine ce zici tu

1.diferentialele viscous si helical sunt profesionale adica de drifting
2.cele sudate nu sunt profesionale, ci comerciale, deci nu sunt de drifting
3.vrei sa-ti faci o masina D1 spec, pt ca vad ca zici ca vrei sa folosesti ce folosesc si cei din D1
4.sau poate ai deja masina respectiva (ar ajuta sa-mi spui modelul)
5.esti un pilot cu experienta daca vrei asemenea masina
6.am vazut ca te interesai de pneuri de 30 de lei, vrei sa mergi cu diferential de 1000 euro si cauciucuri de 7 euro?
7.de asemenea te interesa mx5..nu este prea potrivita pt d1gp pt ca nu e profesionala
8.consumul iarasi te intereseaza, vezi ca masinile din D1 consuma enorm (pt ca sunt profesionale si nu comerciale)

Concluzia mea este ca esti un pilot de top, ca vrei o masina profesionala, cu diferential profesional, care sa consume putin si pe care sa o echipezi cu gume de 30 de lei.

Am inteles bine?
Si ar mai fii ceva INCA NU ARE MASINA-dar are +1 la posturi!!!!!!!!!!
Daca te intereseaza atat de serios si ai si niste bani(7-8 mii de euro)
poate iti ieim o masina sa te dai in parcarile noastre,iar o masina de D1GP
sare de 50 mii de euro,
Tony626 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 18:58   #9
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by bimmer3 View Post
pot sa-ti raspund eu pentru ca sunt in tema
dar trebuie sa-mi spui daca am inteles bine ce zici tu

1.diferentialele viscous si helical sunt profesionale adica de drifting
2.cele sudate nu sunt profesionale, ci comerciale, deci nu sunt de drifting
3.vrei sa-ti faci o masina D1 spec, pt ca vad ca zici ca vrei sa folosesti ce folosesc si cei din D1
4.sau poate ai deja masina respectiva (ar ajuta sa-mi spui modelul)
5.esti un pilot cu experienta daca vrei asemenea masina
6.am vazut ca te interesai de pneuri de 30 de lei, vrei sa mergi cu diferential de 1000 euro si cauciucuri de 7 euro?
7.de asemenea te interesa mx5..nu este prea potrivita pt d1gp pt ca nu e profesionala
8.consumul iarasi te intereseaza, vezi ca masinile din D1 consuma enorm (pt ca sunt profesionale si nu comerciale)

Concluzia mea este ca esti un pilot de top, ca vrei o masina profesionala, cu diferential profesional, care sa consume putin si pe care sa o echipezi cu gume de 30 de lei.

Am inteles bine?
Ai inteles doar ce ai vrut, intrebarea a fost simpla la inceput, iti spune si titlul topicului : viscous sau helical , intrebarea era care din ele dau un raspuns mai bine la drifting, de aici au venit raspunsuri mai mult pe langa decat la subiect si evident s-a ajuns la o parere si mai gresita despre ceea ce trebuia raspuns. Si nu sunt un pilot..deocamdata...doar sunt intrebari informative, este forum asta nu? mai mult se pare ca driftingul din cate se vorbeste este un sport nu foarte costisitor si deci ce este rau sa incepi sa ti faci antrenamente pe cauciucuri ieftine? pana la urma nu avem noi piloti in romania pe masura celor de la D1...trebuie sa citesti mai cu atentie ce se vorbeste si nu incerca sa ataci oamenii doar pentru faptul ca tu ai experienta si din deducerea ta eu sunt pe dinafara... recunosc ca nu am experienta in drifting , dar a fost o zi cand nici unul din cei care fac acum drifting nu aveau habar.. asa ca deaia sunt peaici sa aflu cat de multe pot, chiar si din cele mai insignifiante lucruri....vrei sa stii dc ma interesa consumul la un rx7? daca te face fericit iti spun... am un buget restrans si vroiam sa vin cu ea pe roti din anglia , deaia sa pot sa imi fac un cost cam cat ar consuma in urma celor 2600de km pana in romania. dc ma intereseaza cauciucuri de 30 de lei? pai pt antrenamente, ca trebuie sa simt si eu masina putin inainte sa pot sa apar ca debutant nu? si da ma intereseaza sa am costuri cat mai mici, nici decum o masina D1 sau mai stiu eu, aia au sponsori iar pilotii sunt profesionisti , nu pasionati ...amatori etc.
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 21:58   #10
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: viscous sau helical lsd

mai bine ii raspundeti la obiect, din propria experienta sau din ce stiti de la altii ca folosesc.... nu sa interpretati care si cum... si chiar asa, se poate transforma un tread un care sa afle si altii din cunostiintele noastre

on topic...
la noi se foloseste sudat, pt ca asta e varianta cea mai ieftina, dar nu si cea mai buna... un sudat va oierde aderenta instant si va fumega, dar cu pretul unei viteze reduse si o uzura inegala pe cauciucuri.... un LSD/blocant bun, va face ce face si un sudat, dar va aduce si un plus de viteza....

ca raspuns la intrebarea ta, lsd-ul viscos e cel mai prost dintre toate.... nu blocheaza decat f putin si cedeaza repede... mai sunt cele cu ambreaje sau cu pinioane.... cele cu ambreaje sunt mai ushor de reconditionat, dar cele cu pinioane sunt mai rezistente

asta este parerea mea. eu am folosit la inceput lsd-ul vascos de fabrica care era jalnic, si acum folosesc un sudat, de care sunt f multumit, dar as vrea sa imi iau un LSD 2way.... si atunci rezolv si unele probleme de manevrabilitate
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 19:26   #11
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
mai bine ii raspundeti la obiect, din propria experienta sau din ce stiti de la altii ca folosesc.... nu sa interpretati care si cum... si chiar asa, se poate transforma un tread un care sa afle si altii din cunostiintele noastre

on topic...
la noi se foloseste sudat, pt ca asta e varianta cea mai ieftina, dar nu si cea mai buna... un sudat va oierde aderenta instant si va fumega, dar cu pretul unei viteze reduse si o uzura inegala pe cauciucuri.... un LSD/blocant bun, va face ce face si un sudat, dar va aduce si un plus de viteza....

ca raspuns la intrebarea ta, lsd-ul viscos e cel mai prost dintre toate.... nu blocheaza decat f putin si cedeaza repede... mai sunt cele cu ambreaje sau cu pinioane.... cele cu ambreaje sunt mai ushor de reconditionat, dar cele cu pinioane sunt mai rezistente

asta este parerea mea. eu am folosit la inceput lsd-ul vascos de fabrica care era jalnic, si acum folosesc un sudat, de care sunt f multumit, dar as vrea sa imi iau un LSD 2way.... si atunci rezolv si unele probleme de manevrabilitate
Multumesc frumos pentru raspuns!
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 10:51   #12
Alex_SKP

Stage 3
 
Alex_SKP's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 85
Member of:
[Honda]
Default Re: viscous sau helical lsd

Driftingul NU ESTE IEFTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mor cand aud toti nestiutorii (imi cer scuze pt exprimare) ca isi dau ei cu parerea cat de scump sau cat de ieftin e driftingul si in plus mai zic si ca e simplu sa faci drift. Toti se cred piloti pana la proba contrarie.
Alex_SKP is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 13:01   #13
kovacskl

Stage 4
 
kovacskl's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 194
Default Re: viscous sau helical lsd

Quote:
Originally Posted by Disclaimer View Post
Multumesc frumos pentru raspuns!
sal. Driftingul nu este un sport costisitor atat timp ce il faci in parcare ,dar daca vrei sa te apuci serios si vrei sa mergi la competiti aia o sa-ti manance banii ca femeile.Vb din experienta .eu unde umblu ma costa 150 euro doua zile ,o zi antrenament si o zi concurs .asta nu ar fi bai dar drumu ma omoara . Plus ca daca nu ai un prieten bun sa te ajute sa iti construiesti masina asa cum trebuie ,ma refer pentru competiti nu pentru joc in parcare atunci dai iar o gramada de bani pana iti dai seama ce trebuie sa cumperi la masina si ce trebuie modificat .

Iar la intrebarea diferentialului lsd ,eu folosesc un helical de la obx ,si in ciuda criticilor ce am auzit sa stii ca sunt foarte multumit .
__________________
Cine ma stie ...stie unde ma gaseste ! www.BBTRacing.ro
kovacskl is offline   Reply With Quote
Old 25-04-12, 20:48   #14
kovacskl

Stage 4
 
kovacskl's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 194
Default Re: viscous sau helical lsd

salut
Daca va intereseaza un helical am eu .Vreu sa-l dau urgent si de aia e asa de ieftina .

https://forum.4tuning.ro/526-transmis...x-helical.html
kovacskl is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -