buna ziua!
poate ca, inafara de mine, si altcineva si-a pus intrebarea daca poate transforma un kafer (vw broscuta) in masina de drift. pe net, respectiv gogu, nu am gasit mare lucru despre un asemenea proiect.
cred ca are puncte forte, ca stabilitatea,greutate mica (doar 800kg echipata), tractiunea spate, dar si puncte slabe: motor slab, dar care poate fi usor schimbat cu unul de generatie noua, de exemplu motorul de audi b 4 cod ada 112 cp merge bolt on pe cutia de brosc, sigur exista motoare si mai puternice care merg puse, distanta mica intre puntea spate si fata.
buna ziua!
poate ca, inafara de mine, si altcineva si-a pus intrebarea daca poate transforma un kafer (vw broscuta) in masina de drift. pe net, respectiv gogu, nu am gasit mare lucru despre un asemenea proiect.
cred ca are puncte forte, ca stabilitatea,greutate mica (doar 800kg echipata), tractiunea spate, dar si puncte slabe: motor slab, dar care poate fi usor schimbat cu unul de generatie noua, de exemplu motorul de audi b 4 cod ada 112 cp merge bolt on pe cutia de brosc, sigur exista motoare si mai puternice care merg puse, distanta mica intre puntea spate si fata.
E o singura problema
Motorul...e amplasat cam unde nu trebuie
Dupa ce intri in slide o sa faci spin intrucat apare efectul de pendula(sau pendul...habar nu am cum e corect)...greutatea fiind pe puntea spate iar rotile fata pierzand aderenta..
Pentru drift ai nevoie de masini cu greutatea repartizata uniform pe ambele punti
Bine..asta la nivel teoretic :P
Sper ca mam exprimat corect si ai inteles unde bat
E o singura problema
Motorul...e amplasat cam unde nu trebuie
Dupa ce intri in slide o sa faci spin intrucat apare efectul de pendula(sau pendul...habar nu am cum e corect)...greutatea fiind pe puntea spate iar rotile fata pierzand aderenta..
Pentru drift ai nevoie de masini cu greutatea repartizata uniform pe ambele punti
Bine..asta la nivel teoretic :P
Sper ca mam exprimat corect si ai inteles unde bat
Exact..nu faci treaba cu motor pe spate, in plus mai ai 1000 de dezvantaje din care cele mai importante ar fi:
nu este stabila (ecartament mic)
trebuie modificata in totalitate, cutia n-ar rezista la un motor mai puternic si la solicitarile pt drift
articulatia invechita
lipsa de piese pt upgrade
albert, n`am mai vb de ceva vreme ) ...mare branza n`ar fi, e corect faptul ca intervine efectul de pendul, da` poti lua asta ca pe un aspect pozitiv odata ce inveti sa faci treaba...pt ecartament exista distantiere si jante pe 8,5J + iar pt motor...Porsche is your friend...nu`ti mai ramane decat sa maresti unghiul de bracare al rotilor din fata, si niste ramforsari ale caroseriei...aia e...
tipul din clipul tau horica e fost pilot de incercare pt pors, iar broscul lui are toata mecanica din curtea lui ferdie.
in alta ordine de idei, nu doar pt motor, ci si semipuntile spate cu disc de 944 merg aproape bolt on pe brosc. pt fata se poate doar ca in link-ul alaturat....
"chefarul" chiar asa cu articulatia invechita e f stabil,ferdie stia el ce stia, piese pt upgrade gasesti o groaza,si daca nu gasesti ceva dedicat poti oricand adapta, dar nu pt drift, ci mai mult pt liniute....
cred ca se poate face drift cu orice masina cu tractiune spate dar depinde doar de modificari si de bugetul de care dispui,daca vrei doar o mashina de drift gasesti solutii mai ieftine, dar daca vrei neaparat brosc deasta indeplineste ti dorintza.
__________________
Drift promoter.Kns Drift Experience Drift School
Marius KNS- 0723 28 67 28