09-03-08, 14:29
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Maximum Speed
slip no ofence (felicitari pentru performanta) dar la turatia aia...pentru binele masinii sper ca nu ai rulat asa prea mult timp Stiu ca Fordurile sunt fiabile, dar oricum...
|
|
|
12-03-08, 19:03
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Oct 2004
Posts: 201
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
170(in bord) banuiesc ca vreo 155-160 reali cu Dacia 1300 powha` din 1975
|
|
|
12-03-08, 20:42
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Acuma no ofence...dar stiu cum merge Dacia 1300 si totusi... Ca sa spui 120-130 treaca mearga...De curiozitate: era cumva o cutie in 5 trepte?
|
|
|
12-03-08, 21:02
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 532
Member of: [FORD]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Acuma no ofence...dar stiu cum merge Dacia 1300 si totusi... Ca sa spui 120-130 treaca mearga...De curiozitate: era cumva o cutie in 5 trepte?
|
Poate se naste un nou SGM
|
|
|
12-03-08, 21:22
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Un nou ce? Scuze, dar m-ai pierdut.
|
|
|
12-03-08, 21:35
|
#21
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Un nou ce? Scuze, dar m-ai pierdut.
|
Scuze, nu m-am putut abtine. Si da, Daciuta omului fuge de mananca asfalt.
|
|
|
12-03-08, 21:42
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Mersi de explicatie. Dar aia nu mai e Dacie. E Clio cu caroseria schimbata
ZyZ: te refereai la SGM sau la HotWheels?
PS: pana nu vad o poza sau ceva cu vitezometrul care functioneaza corect (nu blocat la 170 sau mai stiu eu ce) eu nu-mi retrag afirmatia.
Edit: ok, nu mai fac offtopic, sorry.
|
|
|
13-03-08, 06:54
|
#24
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [RENAULT] [FORD]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Daca ai sti ce masina are HotWheels nu ai mai zice nimic ... asa cum zicea si Zyz masina aia papa asfaltu ... HotWheels explica putin baietilor ce bolid ai!
Quote:
r5 alpine, 93 cp stock... ~110-120 CP cu carburatoarele alea .
|
Last edited by CRyS`; 13-03-08 at 12:38.
|
|
|
13-03-08, 11:39
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Ultimul meu offtopic promit: propun o noua regula, cei care au modificat masinile (intr-un mod atat de radical) sa specifice acest lucru. Cum spuneam, alea nu mai sunt Dacii 1300 decat cu caroseria. Ma duc si eu si pun motor de BMW pe batrana si merg cu 180 (in bord) si zic ca ea e Dacie 1300. Nu prea ar fi corect nu?
|
|
|
14-03-08, 01:27
|
#26
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,170
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Dacia tot dacie ramane.. atata timp cat ii pui un motor care se potriveste pe masina.. nu e asa super modificare.. Daca esti baiat destept stii sa-ti faci masina sa mearga si cu 200 daca e nevoie ! ca la curse.. nu are importanta ca am modificat Dacia spre ex. ca sa rupa.. nu? conteaza CE fac cu Dacia aia! De cine imi bat joc
__________________
Old School MotorSport IASI !!
Pasiunea nu cunoaste limite !!
|
|
|
15-03-08, 09:36
|
#27
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Ultimul meu offtopic promit: propun o noua regula, cei care au modificat masinile (intr-un mod atat de radical) sa specifice acest lucru. Cum spuneam, alea nu mai sunt Dacii 1300 decat cu caroseria. Ma duc si eu si pun motor de BMW pe batrana si merg cu 180 (in bord) si zic ca ea e Dacie 1300. Nu prea ar fi corect nu?
|
Si asta-i o noua regula pentru curse sau pentru forum? Ca sa stim sa ne conformam . Draga bmwh548, iti recomand sa te interesezi un pic ce anume inseamna modificari aduse unei masini, fie ea si Dacie, si cate din acestea pot fi numite radicale. Nu stiu cat esti tu la punct cu tehnica, dar...crede-ma ca in mare tot Dacie a ramas. Practic vorbind, ca sa te scutesc de citit istoria masinii (cum ar fi normal inainte sa propui noi regulamente vorbind despre o anumita masina), iti spun ca initial modificarile au fost aduse numai motorului, si anume internelor (supape, arcuri, ax cu came, carburator, evacuare). Si in aceeasi ordine de idei...du-te tu si pune motor de bmw pe batrana (nu in portbagaj) si da-ne si noua un apel. Sunt foarte curios daca reusesti . Haideti sa ramanem la subiect si sa discutam macar partial in cunostinta de cauza. Totusi e un forum al pasionatilor auto.
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
|
15-03-08, 09:48
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Feb 2008
Posts: 38
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
180km/h Nissan Almera din 98 ....a lui un prieten
140km/h Renault 19 masina personala ...asta avand in vedere ca sunt si incepator
|
|
|
15-03-08, 12:42
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Daca tu o poti numi Dacie in continuare stiind ca are motor de R5 si cam 110 cai e clar... Dacia 1300 stock are 54 de cai...el are dublu nu? Si ca o recomadare din partea mea: citeste printre randuri. Am zis ca propun regula, nu ca oblig pe cineva.
PS: asta cu motorul am zis-o cam la nimereala, stiu ca e ~imposibil sa gasesti un motor de genul ala care sa intre pe Dacie.
|
|
|
15-03-08, 17:40
|
#30
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Viteza Maxima Atinsa De Voi La Volan
Quote:
Originally Posted by ZyZ
Practic vorbind, iti spun ca initial modificarile au fost aduse numai motorului, si anume internelor (supape, arcuri, ax cu came, carburator, evacuare).
|
Daca tot nu m-ai inteles, blocul a ramas mult timp acelasi, cel de Dacie. La fel si pistoanele, vibrochenul, etc. Apoi a fost schimbata chiuloasa, apoi a venit un turbo, etc. In cele din urma, s-a ajuns la plafonarea tehnica a motorului de Dacie. Asa ca s-a recurs la schimbarea motorului cu unul pregatit pentru alt nivel, cel de R5GTT. By the way, sa stii ca tot Dacie e chiar daca are motor de Golf, scaune de Calibra, jante de BMW si discuri de Fuego . Sasiul si caroseria vor ramane, intotdeauna, de...Dacie
L.E.: suntem de ceva posturi pe langa subiect. Daca vrei sa afli mai multe, cauta thread-ul cu SGM-ul sau WRC-ul sau COX-ul si citeste-le de la un capat la celalalt. E mai simplu pentru toata lumea.
Last edited by ZyZ; 15-03-08 at 17:42.
|
|
|
|
|