Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Iasi

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-04-07, 21:14   #16
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

@Bakal: cum definesti car tuningul? Daca un swap de motor nu se incadreaza la tuning, atunci ce se incadreaza? montarea de eleroane gen planor si lame de deszapezit?

Senzationalul il cauta reporterul. Nu baba violata de la stirile ProTV.
__________________
The name's Dover. Ben Dover
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...812#post819812

Last edited by cryo; 03-04-07 at 21:18.
cryo is offline  
Old 03-04-07, 21:24   #17
frminlov

Stock
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

1. din curiozitate am cautat sa vad cine e nazdravanul care a scris articolul, ca sa imi dau sema daca e starea lui naturala sau un rateu... si exact cum ma asteptam: e student la jurnalism. nu generalizez, dar lor le e caracteristic genul asta de avant pioneresc si tupeu.

http://www.level.ro/stiri/uncle_level_wants_you/15624/ pe undeva pe acolo sunt si urmatoarele

"DoomGiver
01-dec-2006
fraate... it's a dream come true. in momentu asta sunt cam deprimat. eu unul visam destul de mult sa lucrez la LEVEL. atmosfera din redactie, alea alea. da acum pentru mine e imposibil.
in primu sin primu rand nam domiciliu in Brasov.
in rest indeplinesc cam toate condiitiile. am 20 de ani (sa traiesc alea alea), am absolvit liceul (bineinteles), acum sunt student la... jurnalism, am jucat jocuri la greu and so on and so forth.
chiar daca as avea cum ajunge in Brasov, tot n-ar fi bun. acum imi fac experienta in presa scrisa. am inceput sa lucrez la ziarul IESEANUL (cititi-mi articolele (teo pojar)).
poate peste cativa anisori ma mut in Brasov si vorbim.
Bafta tuturor!"

omul mai are articole la categoria "curiozitati" sau de genul "cu ce mai umplem sau mai vindem editia de maine?" titlurile articolelor sunt genul celui discutat: "Duelul sanilor", "Dependenti de cafteala", "Afaceri din chiloţi reşapaţi" si lista continua.
unul dintre articole, aparut in Ieseanul si Hunedoreanul cu titlul "Sadici de scoala primara" si in Banateanul "Joaca de-a criminalii" a avut cam aceeasi reactie printre iubitorii de jocuri pe calculator cum o are articolul asta printre iubitorii de masini. "Acest articol nu face dect sa aduca o ofensa tuturor celor care au jucat un joc pe calculator", citat dintr-un comment la articolul respectiv.
n-am avut rabdarea sa-i citesc toate articolele dar din cate am spicuit am regasit acelasi "parfum"

la 20 ani, nou in breasla si mai si scrie pe foarte diverse teme, cam rar sa fii atat de documentat incat sa le cunosti pe toate perfect... si de parca nu s-ar sti ce inseamna mass media la noi in tara...

2. respect faptul ca toate declaratiile din cadrul "legal de rapid", "Organizarea" si "150 la oră" se incheie cu "spune tânărul", "susţine sursa IEŞEANULUI", "afirmă tânărul participant la curse" si nu sunt date nume ca la cele scrise mai sus... tineri participanti la curse sunt multi, surse ale ziarului la fel, iar doar tineri si mai multi

3. in cazul in care cei doi din poveste chiar au dat declaratiile legate de pariuri si curse si au fost constienti ca vor fi facute publice cam devine grava problema... mi se pare lipsa de respect pt restul pasionatilor care s-au implicat...
in ce priveste fazele de genul m3-ului cam cad pe prostia lor in cazul in care chiar le-au afirmat...

e doar parerea mea... nu e nimeni obligat sa mi-o impartaseasca
frminlov is offline  
Old 04-04-07, 01:28   #18
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

Liber la comentarii in limita bunului simtz!
CRyS` is offline  
Old 04-04-07, 08:43   #19
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

Cand faci un swap...este tuning...niciodata nu pica un motor chiar daca a fost echipat acelasi model de masina cu el...in privinta reporterului....SA IL PRIMEASCA CINEVA LA LEVEL )=))
__________________
SUPAPA_Jr is offline  
Old 04-04-07, 09:42   #20
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

Quote:
Originally Posted by Sleepy_85 View Post
Offtopic: ia-o mai incet cu cacofoniile, please
scuze, chiar nu m-am gandit ca asa o sa iasa. my bad.

in legatura cu "swapul" motoarelor privit drept tuning, vad ca fiecare are parerea lui. poate aveti si voi dreptate, dar din moment ce la motorul pus pe masina(care e mai puternic decat cel vechi) nu s-au adus modificari, si se considera tuning, ma scuzati ca o spun da nu stiti ce spuneti. ditamai tuningu ce a facut ala la motorul vechi de 160cp-- l-a schimbat cu altu hai sa fim seriosi.

scuze de off-topic
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline  
Old 04-04-07, 11:33   #21
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

ti-am cerut sa definesti tuningul, in acceptia ta. Asa cum vad eu, tuningul reprezinta imbunatatirea performantelor initiale ale unei masini, fie prin schimbari ale componentelor, fie prin modificarea componentelor existente, indiferent daca aceste modificari se refera la putere, manevrabilitate sau aerodinamica.

Imi scapa ceva? de ce inlocuirea evacuarii e tuning, schimbarea filtrului de aer cu unul sport e tuning, si schimbarea motorului cu unul mai puternic nu e tuning?
cryo is offline  
Old 04-04-07, 13:27   #22
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

pt ca insasi cuvantul "tuning" inseamna armonizare, imbunatatire, optimizare a unor proprietati pe care o masina le are, si implicit ale unui motor. ce ar fi daca pe masina mea mi-as pune un motor m3. stii cat de usor este?? mai greu e sa-l gasesc.

in conceptia mea, tuningul inseamna imbunatatirea a ceea ca ai pe masina, fara schimbarea motorului si doar atat. daca aduci modificari motorului nou montat, abia de aici se poate numi tuning.
asa, cu motoare stock, schimbate, e pisat de iapa. adica mai nimik
bakal is offline  
Old 04-04-07, 14:09   #23
ZyZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
ZyZ's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

In primul rand termenul de "tuning" porneste de la ideea de reglare a componentelor unei masini astfel incat sa rezulte cresterea performantelor masinii. Si in general, tuningul nu priveste engine swap-ul pentru simplul fapt ca nu se modifica nimic din parametrii motorului, nefiind necesare calcule specifice de putere sau fiabilitate. Atunci cand modifici un motor, imbunatatesti parametrii lui folosind elemente after-market. Asta implica cunostinte, ceva experienta si pasiune, mai ales cand e home-made. Engine-swap nu spune nimic despre tine decat ca tot ce-ai fost in stare, ca tuner, sa scoti din motorul tau original, e fix nimic in plus fata de ce ti-a oferit uzina. Tuningul e o chestie de ambitie, inteligenta, munca si experienta. Engine swap-ul e o simpla operatiune mecanica. Cat despre elemente de siguranta, suspensie si alte asemenea...ce rost mai are tuningul, cand decat sa bagi zeci de mii de $ intr-un subaru si sa scoti 700 de cai, poti sa-ti cumperi un skyline si ai rezolvat problema. E si ala integral, turbo si e la fel de performant.
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
ZyZ is offline  
Old 05-04-07, 12:35   #24
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

Am pus si eu un comentariu la respectivul articol. De ce "ma laud" si aici? Pentru ca sunt de acord cu faptul ca trebuie luata atitudine, dar m-a ...hmmm... uimit felul in care s-a facut acest lucru. Cred ca, undeva pe drum, pierdem ceva....

Quote:
cateva lucruri care scapa unora...

In primul rand, articolul e o aberatie pentru care un student la jurnalistica ar fi pus sa repete anul. Si asta o spune un om care a avut ocazia sa-si vada publicate cateva elucubratii...

In al doilea rand, vad ca multe din resentimentele provocate de stilul ... hmmm, as spune amator, dar si asa e prea mult, al asa-zisului jurnalist, se revarsa asupra celor doi protagonisti ai articolului. In opinia mea, nejustificat. Sunt doi oameni carora li s-a cerut sa vorbeasca despre pasiunea lor; modul in care li s-au prezentat spusele nu mai este vina lor. Va asigur ca nici unul din cei doi nu ar scoate aberatii ca "turbina in camera de ardere" sau "tzeava de esapament". Nu l-am auzit vre-odata pe Alin vorbind despre Prelude-ul lui ca despre o supermasina, asa cum se spune aici. La fel, am mari indoieli ca Iulian i-ar fi zis reporterului ca BMW-ul lui este un M3. Nu e mai probabil ca reporterasul sa fi vazut spoilerele si tobele, si sa-si fi amintit ca a vazut el o data un M3 printr-o revista, si arata cam asa? In plus, am citit destule cuvinte urate la adresa celor doi, insotite de "toti te cunosc cum esti" etc. Cati dintre voi ii cunosc cu adevarat, si nu i-au intalnit cel mult doar intamplator, pe strada sau prin vre-o parcare?

Trei la mana. Pentru cei care nu au observat, si ii acuza pe cei doi ca ar fi vorbit despre asa-zisele curse ilegale. Articolul este impartit in doua segmente relativ distincte. In primul sunt prezentati cei doi si masinile lor, in al doilea pseudo-informatii despre asa zisa lume a racingului ilegal. De unde si pana unde ati concluzionat ca ALN si MJR sunt cei care au vorbit despre asta, nu inteleg... E usor si comod sa faci asocierea asta, numai ca e o presupunere prea hazardata.

Si patru (incep sa termin degetele de la mana): cati dintre cei care va dati cu parerea despre "ragaliile" celor doi ati trecut de etapa imprumutatului Daciei lui tata, v-ati cumparat o masina mai de doamne'ajuta, si-ati modificat-o la un grad comparabil cu cele prezentate aici? Sunteti absolut siguri (in sinea voastra, pentru ca aici veti continua sa va dati cocosi) ca nu vorbesc unele mici frustrari in numele vostru?

Nu baba violata de la stirile ProTV cauta senzationalul... ci reporterul care transforma totul intr-o stire de interes national. Sunt absolut sigur ca si cei doi sunt destul de revoltati de ce a iesit, si numai de batjocura voastra nu mai au nevoie.
cryo is offline  
Old 10-04-07, 18:31   #25
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: Ieseanul - Scurt reportaj eronat!

Quote:
Superextracalifragilistic


Nume: Andrei CSA
Subiect: Superextracalifragilistic

Superextracalifragilistic este cuvantul care ti se potriveste domnule reporter, si banuiesc ca te uiti la el la fel ca si la cuvinte de genul tuning, play, ilegale sau liniute.
Am si eu o intrebare: "Tu unde erai?"
Crezi ca play-urile astea s-au inventat acum? De cine ? De Iulian si Alin in 2007? Si tu le-ai descoperit? Hai sa iti fac un rezumat:
Tu unde erai in 94-95 cand se faceau play-uri pe Bulevardul Stefan cel Mare? Cand un Dodge albastru trezea jumate de oras si politia se uita cu gura cascata de pe trotuar? Ai macar idée despre ce vorbesc?.... sigur NU
In 2000-2001 startul se dadea pe la semaforul de pe Bulevardul Independetiei domnule reporter… Tu unde erai? Acasa la TV, sub paturica amintindu-ti de colegii de la scoala care iti faceau zile negre? Adunand frustrari pentru a le dezvalui mai tarziu intr-un ziar local fara tiraj?
Prin anii 2002-2003 cand se bloca Buciumul pentru curse erai prin zona? Sau iar nici nu ai idée despre ce vorbesc?
Ai fost in 2004 la Letcani ziua in amiaza mare sa vezi o coloana de 30-40 de masini pregatite pentru start? Iar NU, Iar statei sub paturica. SI MULTE ALTELE.
Scrii povesti despre C.A. Rosetti de parca ar fi 2 Fast 2 Furious si mai ai si nesimtirea tipica reporterilor din ziua de azi sa pui ideile tale eronate pe seama a doi baieti care si-au facut masinile frumoase? DE CE? Din INVIDIE zic eu, pentru ca "strugurii sunt acri" si pentru ca masinile despre care ai scris si ai povestit vor trece pe langa tine in timp ce stai in ploaie in statia de Maxi Taxi si inghiti in sec.
De cat sa scrii prostii in ziare mai bine ai veni sa-mi faci un polish la masina… sa o pregatesti pentru Formula 1 )))) Sa ai si zile mai bune…sincer

Stiu cine a scris...si adevarat graieste tastatura lui!
CRyS` is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -