Quote:
Originally Posted by Victor_WRC
|
Nu cred... Telescoapele inca au cursa buna ca sunt si ele sport...( si mai scurte ) nu este o improvizatie de genul " arcuri sport pe telescoape stock , sau arcuri taiate pe telescoape stock cum fac unii... " In primul rand nu imi atinge roata pe nicaieri la gropi.. in aripa etc
. Acum distanta intre roata si aripa este de 2.5 cm.. ceva de genul
, am lasat masina doar pe telescop fara arc sa vad cat mai are cursa... si intra roata pana aproape sus de tot in aripa asta inseamna inca cativa cm buni... Mecanicul la care merg eu mi-a zis ca e cel putin de ajuns acum nu stiu ce sa zic... orcum asta sa fie singura problema ca se duc amortizoarele spate.... Ma gandesc ca pe fata unde este lasata mai multicel si nu stiu cat de lunga mai au telescoapele alea cursa... Cum de nu se duc asa de repede ? avand in vedere ca asa este proiectata suspensia sa o poti lasa-ridica la maxim si sa tina
.
Legat de drumuri... Pai eu scot masina maxim o tura de centru... sau pe bulevard
fac un MAXIM de 40 de km pe luna si asta doar prin oras ( in rest merg cu taxi ul lui tata.. consum mai mic.. inalta etc ) Plus ca au inceput sa asfalteze.. din oras nu ies cu ea deloc !
Legat de tinuta de drum.. e afectata rau de tot
IN BINE ! Tigra are 700 fata si 400 spatele
foarte foarte usor... Iti imaginezi cum facea cu suspensia stock pe curbe nu ?
sau cel putin spatele... era jale
. Acum chiar pot spune ca ma simt in siguranta pe orce curba.. nu mai caraie nimic
Cel putin diferenta asta am observato eu . A.. si nu e chiar low , inca o pot folosi
nu ating pe nicaieri cu ea