Bai geox ..cum scap de nichelul de pe steme?
Am dat colantul jos ca se facuse uratzel, am smilgheruit suprafata, degresat si dai cu spray negru mat...am spalat masina si s-a umflat si exfoliat.
Deci nichelul ala trebuie dat jos intr-o baie speciala nu? ca degeaba freci la el...
Sau sa revin la colant deci nu merge pus dintr-o bucata intreaba datorita formei ciudate?!
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [SKODA] [Delta Racing Crew]
Re: Exterioare/Interioare Custom
Quote:
Originally Posted by webcathos
Sa inteleg ca inca te mai ocupi cu asa ceva?Te caut cat de curand!
Bineinteles , cam aglomerat deocamdata dar ne facem timp ,da un semn
Quote:
Originally Posted by Eugen_TL
Bai geox ..cum scap de nichelul de pe steme?
Am dat colantul jos ca se facuse uratzel, am smilgheruit suprafata, degresat si dai cu spray negru mat...am spalat masina si s-a umflat si exfoliat.
Deci nichelul ala trebuie dat jos intr-o baie speciala nu? ca degeaba freci la el...
Sau sa revin la colant deci nu merge pus dintr-o bucata intreaba datorita formei ciudate?!
Dupa ce ai smilgheruit bine ,adus totu la nivel .. dai un primer pt plastic apoi dai vopseaua .. si nu ai treba.
Bara praf Golf 5 ++
Bara clio
Urmeaza usi fiat coupe , fibra+plexi
Usa stock 35kg , usa fibra undeva la 6-7kg
Un castig de aprox 50kg la ambele usi
__________________
Înscrie-te aici
În baze de date pentru toate mașinile rapide din Romania pe 1/4 mile
Le-am dus la vopsitor, la adi langa fancourier. Le-a frecat, primer si vopsit. Sa vedem daca tine. Mi le-a facut si putin texturat, ca plasticul cu punctulete