Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > TuningDAYS 2007

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-07, 14:53   #1
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default criterii BEST EXTERIOR

categorie exterior :
criterii punctate cu note de la 1 la 10
-aspect general
-incadrarea barii fata
-incadrarea barii spate inclusiv evacuare
-vopsea
-incadrare jante,eleron(daca e cazul)
-un bonus de pina la 6 pct pt un tuning mai extrem(body-kit latit,lambo doors,suspensii reglabile,air-ride,hidraulice,etc

acest sistem ar fi functional in ideea unui JURIU RIGUROS care sa pastreze conceptiile de notare pe toata durata jurizarii, sa fie drastic la toate aspectele(eu nu stiu daca este masina de nota 9-10 in romania)
Ar fi ideeal ca fiecare participant sa primeasca o foaie de inscriere unde sa fie notate toate modificarile aduse sau daca nu,sa se anunte ca este necesar.

VA ROG SA VB CONSTRUCTIV SI STRICT LA SUBIECT.
CU CIT MAI MULTE IDEI CU ATIT MAI BINE.
TOT LA FEL DE BINE AR FI SISTEMUL PROPUS DE HONDARU CU DEPUNCTARILE:
Bodykit 10 puncte(eventual mai multe)
se scade cate un punct pentru:
- luft intre spoilere/praguri si caroserie
- continuitate geometrica a linie facuta de spoilerul fata
- prinderea defectoasa a plasei metalice sau a materialului de umplere a prizelor de aer
- orice denivelare pe body-kit survenita in urma excesului de chit sau vopsea, care strica linia culorii si este vizibila
- inegalitatea spatiului dintre anvelope si caroserie (roata din stanga are 2 degete si cea din dreapta are o palma spatiu)
- fixarea defectuoasa a pragurilor si a spoilerelor (joaca sau nu sunt prinse bine)
- incadrarea gresita a evacuarii (direct prin plasa, spatiu prea mare sau prea mic intre tobe si spoiler, atinge bodykitul, topeste sau murdareste spoilerul spate, etc)
- suruburi sau prinderi diferite (bara este prinsa cu 6 suruburi de 3 feluri la nimereala, nituri, etc - denota gradul de munca)
- bodykit ineficient practic - prizele de aer nu racesc radiatorul sau intercoolerul, deflectorul de aer spate este mai mic ca rezervorul, pragurile au prize care nu duc nicaieri, aripioare inutile, etc
- elemente necorespunzatoare - sigla M3 pe dacie, semne inutile, sigla RS pe o Skoda normala (daca nu e nici echipata cu asa ceva), orice este in plus la exterior, pe bodykit

Jante & anvelope 5 puncte
- jante cu denivelari, defecte, zgarieturi foarte vizibile
- spatiu prea mare intre jante si caroserie
- anvelope de feluri diferite sau uzate excesiv
- discuri de frana false
- prezoane ruginite

Alte elemente 5 puncte
- evacuare defectuoasa, rupta, ruginita, murdara, stramba, etc
- linia usilor decalata de la caroseria initiala
- vopsea sarita, zgariata sau lacuita prost
- stopuri si faruri zgariate, puse prost, cu spatiu intre caroserie sau cu apa in interior
- eleron supradimensionat fata de masina, prins prost, ruginit sau stramb

PUNCTE BONUS - se adauga cate un punct pentru:
- vopsea cameleon
- portiere lambo-style
- suspensie hidraulica
- priza de aer pe capota eficienta
- bodykit custom - UNICAT
- orice element unicat - de exemplu: oglinzi cu monitoare
- neoane undercar
- eleron
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 21-02-07, 18:18   #2
TopArt
Registered

Stage 5
 
TopArt's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 607
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

aduc aminte si aici, sa fie clar: propun doua subcategorii:

BEST CUSTOM EXTERIOR
(campul de bataie al "pimp my ride"-istilor si "boyd coddington"-ilor autohtoni)

si

BEST IMPORT EXTERIOR
(pleiada de kit-uri importate si modul fericit sau nefericit in care-au fost alaturate diversele subansamble ale diferitelor firme intr-un tot unitar, nu in ultimul rand - montarea fericita sau nefericita a diverselor subansamble de caroserie, in concordanta cu jante, anvelope, suspensie, frane, etc.)

in acest fel se poate rezolva foarte simplu "razboiul" custom/import.
TopArt is offline   Reply With Quote
Old 21-02-07, 23:13   #3
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
- vopsea sarita, zgariata sau lacuita prost
cu asta nu sunt de acord ...pt ca toti venim cu masinile pe rotzi !!!
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 00:45   #4
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by TopArt View Post
aduc aminte si aici, sa fie clar: propun doua subcategorii:

BEST CUSTOM EXTERIOR
(campul de bataie al "pimp my ride"-istilor si "boyd coddington"-ilor autohtoni)

si

BEST IMPORT EXTERIOR
(pleiada de kit-uri importate si modul fericit sau nefericit in care-au fost alaturate diversele subansamble ale diferitelor firme intr-un tot unitar, nu in ultimul rand - montarea fericita sau nefericita a diverselor subansamble de caroserie, in concordanta cu jante, anvelope, suspensie, frane, etc.)

in acest fel se poate rezolva foarte simplu "razboiul" custom/import.
ideea e de apreciat, dar nu se poate aplica decat daca sunt suficiente masini custom... daca sunt numai 2-3, atunci e desuet, cumva... sau nu?

astept si alte opinii
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 00:46   #5
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by AlecsM View Post
cu asta nu sunt de acord ...pt ca toti venim cu masinile pe rotzi !!!
nu va conta semnificativ in ansamblu...e o limita, oricum...
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 08:34   #6
TopArt
Registered

Stage 5
 
TopArt's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 607
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by Gratzian View Post
suficiente masini custom... daca sunt numai 2-3, atunci e desuet, cumva... sau nu?
nu stiu EU cate masini custom vor veni, nu am nici o informatie de acest gen. evident, daca voi, organizatorii, observati ca aveti mai putin de 3 masini custom prezente, e clar ca demersul meu poate fi considerat desuet.

eu am spus-o in contextul de anul trecut, cand s-au iscat mult prea multe discutii degeaba vis-a-vis (si dau numai un exemplu) de flamboayant-ul unicat al lui zozo si, sa zicem, mini lambo-ul de la vremea respectiva al lui ono.

aceasta delimitare pe subcategorii CLARE, repet, e valabila, evident, NUMAI IN CAZUL in care sunt prezente MAI MULT DE 3 MASINI CUSTOM made in Romania la eveniment. daca nu... aia e !
TopArt is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 09:01   #7
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,586
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

eu cred ca criteriile de anul asta sunt mai "dure" deoarece suntem deja la al 2-lea eveniment....lumea vrea deja calitate,linie tuning adevarat.....
peter is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 10:16   #8
smtraxx

Stage 5
 
smtraxx's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 676
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Sustin ideea cu subcategoriile Custom-Import body's. Ma incadrez si eu la prima varianta, si daca suntem mai multzi in categoria asta..nu cred ca ar vrea nimeni sa fie pus in aceashi oala cu unul cu body adus de prin europa sau mai stiu eu unde. Ganditziva numai la munca depusa pentru montarea unui body gata facut , si la conceperea si modificarea structurii unei masini custom made..chiar daca e Made In RO!
__________________
SMTraxx
smtraxx is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 16:20   #9
BH-15-RIC

Stage 5
 
BH-15-RIC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 673
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Eu cred ca vor fi mult mai mult decit 2-3 masini custom la expozitie si asta o spun ca stiu doar eu cam 5-6 masini din zona de vest care vor veni cu kituri custom !!!!!Asa ca sustin ideea de a imparti in cele doua categorii custom si import kit !!!!!
__________________
<<<<Membru West Side RACERS


BH-15-RIC is offline   Reply With Quote
Old 23-02-07, 00:09   #10
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

daca sunt masini suficiente din ambele categorii, este ok dpdv al meu impartirea.
ma mai consult si cu altii
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 28-02-07, 17:55   #11
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by Gratzian View Post
daca sunt masini suficiente din ambele categorii, este ok dpdv al meu impartirea.
ma mai consult si cu altii
Excelenta impartirea in 2 categorii : Best Custom Exterior si Best Import Exterior ...

Si ar trebui sa se ia in vedere multitudinea pieselor care au fost modificate ... nu doar praguri , bara fata si bara spate ...
Si cum au fost modificate ... daca au o legatura intre ele ... daca esxista armonie si o continuitate a liniilor intre ele ...
Ca degeaba ii faci un Body-Kit care iti face masina mai lata decat lunga daca el nu are nici un fel de legatura cu masina respectiva ...
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 18-03-07, 15:00   #12
smoke
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
smoke's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

numai io aduc 3 masini facute manual si unicat (custom)... sper sa le gat.. pana la bucuresti...

all the best from SmokeDesign, Smoke out
smoke is offline   Reply With Quote
Old 18-03-07, 15:08   #13
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Daca e un anumit model de masina care este unciat in Roamnaia (ma refer ca nu a fost modifacata nici una in tara asa de radical) primeste vreun bonus?
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-07, 17:38   #14
BH-15-RIC

Stage 5
 
BH-15-RIC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 673
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes View Post

Si ar trebui sa se ia in vedere multitudinea pieselor care au fost modificate ... nu doar praguri , bara fata si bara spate ...
Si cum au fost modificate ... daca au o legatura intre ele ... daca esxista armonie si o continuitate a liniilor intre ele ...
Ca degeaba ii faci un Body-Kit care iti face masina mai lata decat lunga daca el nu are nici un fel de legatura cu masina respectiva ...
Cu asta si eu sint foarte de acord ca sint multi care fac un bodykit care nu are nici o legatura cu liniile masinii , pentru ei contind doar ca e latita si o gramada de prize !!!!
BH-15-RIC is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 07:26   #15
protuning

Stage 5
 
protuning's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,164
Default Re: criterii BEST EXTERIOR

Quote:
Originally Posted by TopArt View Post
aduc aminte si aici, sa fie clar: propun doua subcategorii:

BEST CUSTOM EXTERIOR
(campul de bataie al "pimp my ride"-istilor si "boyd coddington"-ilor autohtoni)

si

BEST IMPORT EXTERIOR
(pleiada de kit-uri importate si modul fericit sau nefericit in care-au fost alaturate diversele subansamble ale diferitelor firme intr-un tot unitar, nu in ultimul rand - montarea fericita sau nefericita a diverselor subansamble de caroserie, in concordanta cu jante, anvelope, suspensie, frane, etc.)

in acest fel se poate rezolva foarte simplu "razboiul" custom/import.
sunt absolut decord cu topart!si parerea mea e ca trebuie incurajat valorile customs din romania!
protuning is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -