10-01-07, 03:20
|
#1
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of: [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [Echipa de sprijin]
|
"4Tuning VT Contest" Decembrie 2006 - Lucrari freehand
|
|
|
18-01-07, 01:35
|
#2
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
6. Cassyus
Fidelitate model : 9/10 ** LOCUL I
Perspectiva : 9/10
Proportii: 9/10
Creativitate : 10/10
Atentie la detalii : 9/10
Ansablu : 9.5/10
Una dintre singurele schite din concurs care au un stil vizual si o tematica clar definite. Chiar daca la o privire fugitiva nu pare sa merite primul loc, dupa ce este complet studiat, este clar ca este cel mai unitar concept cu un clar scop de showcar cu tematica car-audio, de la logotip-ul siglei si pana la exagererea numarului si plasamentului difuzoarelor. Designul angular al masinii de baza a fost dus la extrem cu riscul de a fi exagerat insa acest lucru ramane discutabil. Detalii cum ar fi efectul de aripioare in partea posterioara, protuberantele caroseriei sau tevile de esapament intregesc acest concept si ii confera valoare. De apreciat este si folosirea unor elemente stilistice Dacia-Renault bine imbinate. Efectele de iluminare pe caroserie (highlights/shadows) sunt printre cele mai reusite pe acest stil din concurs. Cu toate ca se regasesc si cateva greseli, prin comparatie consideram aceasta schita este cea mai reusita si poate cea mai lucrata.
|
|
|
18-01-07, 01:36
|
#3
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
4. ad1
Fidelitate model : 9/10 ** LOCUL II
Perspectiva : 8/10
Proportii: 8/10
Creativitate : 6/10
Atentie la detalii : 8/10
Ansablu : 9/10
De la inceput se poate observa o foarte apreciabila tendinta profesionista in desen, schitele urmand unele reguli de conceptie si realizare folosite in designul auto industrial. Din nefericire originalitatea nu este punctul forte al acestei propuneri diferentele fata de modelul de serie si unele parti ale conceptului Steppe fiind minime si neimpresionante. Cu riscul de a gresi am considerat aberatiile de perspectiva un lucru voit dat fiind feel-ul pe care desenatorul a dorit sa-l obtina. Fidelitatea fata de modelul original este fara discutie una dintre cele mai bune, insa pentru a lua locul 1 este nevoie de mai mult. O bila alba pentru prezentarea artistica si profesionism. Aceasta este genul de lucrare care poate fi atasata in portofoliu pentru un potential designer auto.
|
|
|
18-01-07, 01:38
|
#4
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
7. yackone
Fidelitate model : 9/10 *** LOCUL III
Perspectiva : 9/10
Proportii: 9/10
Creativitate : 9/10
Atentie la detalii : 9/10
Ansablu : 8.5/10
Cu ceva schimbari si o mult mai buna finisare a desenului, aceasta schita putea sa ia locul 1. Conceptul este unul foarte reusit, inspirand agresivitate si putere dusa la extrem fara a fi deranjant. Un plus constituie poate cea mai fidela reprezentare a reflexiilor din concurs, unitate si atentie mare la detalii, masina fiind foarte consecventa din ambele unghiuri. Ca exercitiu de design consideram sa fie o reusita, meritand locul trei in pofida finisarii generale precare si al aerului amatoricesc. Talentul trebuie sprijinit, mai ales cand confirma in timp.
|
|
|
18-01-07, 01:50
|
#5
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
2. criss = CRISSDESIGN
Fidelitate model : 8/10
Perspectiva : 8/10
Proportii: 8/10
Creativitate : 6/10
Atentie la detalii : 8/10
Ansablu : 8/10
o schita foarte reusita, mici probleme de perspectiva generala, liniile lichide are body-kit-ului au fost foarte bine combinate cu liniile angulare alea masinii originale. Deosebit de bine gandite sunt farurile, triplele si jantele, aceste elemente fiind in sinergie cu restul conceptului. Cu toate ca liniile desenului poate prea puternice/sigure si bine definite in contrast cu detaliile de luminare pot duce cu gandul la tracing, notarea s-a facut presupunand ca nu este cazul.
|
|
|
18-01-07, 01:51
|
#6
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
5. M_B_A_Design
Fidelitate model : 8/10
Perspectiva : 7/10
Proportii: 5/10
Creativitate : 9/10
Atentie la detalii : 7/10
Ansablu : 7.5/10
O abordare "cartoon" care vizual este foarte impozanta, desi putin exagerata. In cazul acestui tip de desene perspectiva si proportiile devin secundare, conceptul fiind interesant. Totusi si aici se regasesc destule erori si contraste care deranjeaza, iar unele elemente de caroserie sunt pur si simplu neinspirate.
|
|
|
18-01-07, 01:52
|
#7
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
3. vlad_4tuning
Fidelitate model : 6/10
Perspectiva : 3/10
Proportii: 5/10
Creativitate : 5/10
Atentie la detalii : 7/10
Ansablu : 6.5/10
La aceasta schita se pot aprecia multe idei interesante, insa ca un tot unitar este plin de erori si inconsecvente. Combinarea elementelor stilistice nu este deloc reusita si supra-incarcarea ar duce masina prea aproape de kitch.
|
|
|
18-01-07, 01:53
|
#8
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: "4Tuning Contest" de Sarbatori - Lucrari FreeHand
1. Ace Axel
Fidelitate model : 2/10
Perspectiva : 7/10
Proportii: 6/10
Creativitate : 7/10
Atentie la detalii : 7/10
Ansablu : 6/10
Masina nu are nici o legatura cu subiectul concursului. Sungurul element identitar comun cu Logan este priza de aer spoiler fata, in rest masina urmeaza complet alte linii, aducand mai mult cu forma tipica a unui hatchback de clasa mica. Se observa o anumita inconsecventa de detalii si proportii ale elementelor de caroserie intre cele doua unghiuri. Cu toate acestea, conceptul iese in evidenta prin unele linii de design reusite. Rezultatul per ansamblu ar fi fost mult mai reusit daca partea frontala nu ar fi stricat iluzia de masivitate si unitate a masinii. Lipsa fidelitatii fara de modelul impune o plasare nefavorabila in concurs, plasare care ar fi putut fi mai buna in alte conditii.
|
|
|
|
|