Quote:
Originally Posted by Gratzian
1= locul 1 .... concurent: ad1
3= locul 2 .... concurent: fabulous
2= locul 3 .... concurent: GRIGO_X2
4= mentiune .... concurent: Sleepy_85
|
o alegere normala.
cateva sfaturi, pe viitor, pentru cei care au participat aici:
lucrarea 1: atentie pe viitor la tipul camerei, atentie la "lens"-ul camerei, perspectivele sunt deformate, sunt gen "eye-fish lens". bombate. setup-ul de interior e bun, se poate perfectiona. ar fi fost ideal daca blocurile optice fatza ar fi fost "powder-coated" cu car-paint-ul automobilului, ar fi fost mai bine daca blocurile optice spate ar fi fost in aceeasi tema cu cele fatza, sa nu fi ramas stock. per total, ar fi fost mai bine daca creativitatea ar fi fost si mai exploatata. se poate sa fie si din cauza timpului relativ scurt. pe viitor, mai multa creativitate si ambitie in exprimare !
felicitari ! de remarcat un compartiment motor relativ detaliat, cu "inductia" aferenta
lucrarea 2: modelare neingrijita. elemente diferite de cele reale. mai multa atentie la modelare, mai multa atentie la detalii. max-ul trebuie invatat ca program in sine, ulterior se trece la experimentarea comenzilor pe automobile sau mai stiu eu ce obiecte complexe. la fel, utilizarea materialelor lasa de dorit (cel mai evident, "geamul" farurilor/stopurilor, care e total gresit ales, din lipsa cunoasterii programului in sine + cultura generala slaba - un geam transparent de bloc optic are un indice de refractie unitar.) ca elemente modificate, iarasi, o foarte slaba pregatire. bara spate tip ferarri modena

o colectie impresionanta de 4 tips-uri apartinand a (probabil) doua tobe finale, intr-un stil "corvetar", capota suprainaltata cu un element bizar derivat DIRECT din NFS, care-ar fi stat mult mai bine pe un corvette sau pe un camaro. grila fatza e barbara, si cea apartinand calandrului, si cea apartinand barii fatza. am gasit totusi un plus la jante, care sunt realizate binisor. de discuri ma abtin sa comentez, sunt total inutile d.p.d.v. functional. setup-ul pentru materiale/scena poate fi muuuult imbunatatit, e un setup care ascunde lacune (inca o data !!!) de utilizare a programului respectiv.
lucrarea 3: o lipsa totala de cunostinte aplicabile legata de shot-urile de interior. nu se pun reflectii/refractii de exterior atunci cand ai o scena gri, de interior. bara fatza e inovatoare, se potriveste, dar nu este modelata corect, se vede clar lipsa de edge-uri/poligoane - si asta in detrimentul detaliilor. de asemenea, profilarea calandrului lasa de dorit. nemaivorbind ca simplitatea barii spate contrasteaza puternic cu bara fatza, care, repet, e placubila ca si abordare. mai multa atentie la detaliere, mai multa atentie la render setup/materiale, pe viitor.
lucrarea 4: mai multa atentie la mesh, mesh-ul trebuie sa fie perfect, detaliat, si asta fara modifier-ul de smooth aplicat. pe langa meshsmooth, mai e si turbosmooth. fii mai atent pe viitor si perfectioneaza-te la modelare. incearca sa nu mai folosesti atat de evident post-efectele (lens-glare/flare-ul aplicat e mult prea evident si fura din compozitie). mai studiaza tutoriale cu modelare, randare. nimic nu e imposibil. daca vrei si ai ceva timp la dispozitie, poti ajunge departe. perfectionare continua si fara graba. asta e "secretul".
felicitari inca o data tuturor pentru faptul ca ati finalizat proiectele intr-un timp scurt, ales aiurea, fara o informare prealabila.