Quote:
Originally Posted by OveR
Parerea mea e ca ... cel mai bun motor de la opel ar fi ordinaru ala mic de c20ne pentru ca se modifica usor e ieftinache la piese si se duce....
|
Cel mai bun de la OPEL cu 8v ...probabil...
Inseamna ca nu sti ce inseamna 16v ... sau la cam catzi calutzi poti ridica un 2000 16v Turbo ... iti zic eu : 750 CP ! si 330 Cp fara sa desfaci motorul ... Ajunge 2000 8v C20NE -ul ala vreodata la 330 Cp ? Probabil ... in visele lui , cand ajunge in RAIul motoarelor ...
Sa nu crezi ca sunt rau cu tine , ca nu sunt ... incerc sa iti explic anumite lucruri ...
LET-ul are din fabrica 204 Cp ... NE-ul are 115 ...
Motorul de 16V 2000 este unul dintre cele mai reusite motoare de 2 litri din lume , proiectat de Fritz Indra, cel mai tare proiectant de motoare la vremea respectiva, cutia de viteze este produsa de GETRAG care printre altele mai produc si ei saracii cutii de viteze si pt porsche si nissan skyline... a ... am uitat sa precizez ... are 6 VITEZE.
Chiuloasa este facuta de COSWORTH ... COSCAST scrie pe ea ... asta la modele mai speciale ... ca de serie sunt GM sau KS-uri ... aaa... chiuloasele COSCAST rezista pana la 800 CP .. sunt facute din pulbere , nu se deformeaza , nu se crapa , nu se sparg !
Ar mai fi destule lucruri de spus ...
P.S. : Subliniez : CEL MAI JMEKER MOTOR DE LA OPEL ESTE CEL DE 2000 16v ( SFI sau TURBO ) ...din pct de vedere al performantelor , al tuningului si nu in ultimul rand al fiabilitatii !!!
Eu in 2 ani , la un 2000 16v SFI nu i-am schimbat decat 1 singura data garnitura de la chiuloasa , si carbunii la electromotor ... ATAT ...
Quote:
Originally Posted by D_M_X
sa modific putin sfi-ul si sa vezi ce ma tin de curu la let
|
Trebuie modificat putin mai mult ca sa te tzii de curu' la LET .... dar de serie !!! Si asta doar pe 1 si 2 ... ca de la 3 s-a sticat treaba