Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Zona tehnica Opel

Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-05, 12:48   #76
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Daca nu ti se aprinde becu de tractiune integrala, dar nici nu-ti trage spatele, inseamna ca e vorba de o problema mecanica in cutia de transfer.
Verifica daca nu cumva pierzi ulei din servodirectie. Daca nu e nici asta si acumulatorul de presiune e ok, s-a dus ambreiajul mutidisk. Se poate face ceva si cu ala. Da-mi un pm daca te impiedici.
De cat timp ai masina?
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 16:01   #77
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Daca nu ti se aprinde becu de tractiune integrala, dar nici nu-ti trage spatele, inseamna ca e vorba de o problema mecanica in cutia de transfer.
Verifica daca nu cumva pierzi ulei din servodirectie. Daca nu e nici asta si acumulatorul de presiune e ok, s-a dus ambreiajul mutidisk. Se poate face ceva si cu ala. Da-mi un pm daca te impiedici.
De cat timp ai masina?
ai piese pt cutia de transfer? membrana etc?
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 16:35   #78
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Am piese pentru cutia de transfer, dar sincer, nu stiu ce e membrana...
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 20:57   #79
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Am piese pentru cutia de transfer, dar sincer, nu stiu ce e membrana...
flansa hidraulica, care \"impinge\" cardanul dupa ambraiajul lamelar vine o flansa si dupa aceea cuplajul de la cardan...practic membrana separa lichidul de servo de uleiul din cutia de transfer
__________________
I like the Power.
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 21:04   #80
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"catalyn\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Am piese pentru cutia de transfer, dar sincer, nu stiu ce e membrana...
flansa hidraulica, care \"impinge\" cardanul dupa ambraiajul lamelar vine o flansa si dupa aceea cuplajul de la cardan...practic membrana separa lichidul de servo de uleiul din cutia de transfer
Ah, am inteles... \"membrana\" de care vorbesti tu, se numeste placa de presiune(presure plate) si nu separa \"lichidul\"(care e ulei), ci datorita presiunii din sitemul de servodirectie, preseaza ambreiajul multidisc \"lamelar\" , ca sa cupleze pe axul central(prin alte cateva angrenaje), care la randul lui angreneaza viscocuplajul, determinand trensmiterea unei parti din putere pe puntea spate (prin cardan, diferential, etc).

Da, am si \"membrana\" aia...
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 21:11   #81
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Quote:
Originally Posted by \"catalyn\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Am piese pentru cutia de transfer, dar sincer, nu stiu ce e membrana...
flansa hidraulica, care \"impinge\" cardanul dupa ambraiajul lamelar vine o flansa si dupa aceea cuplajul de la cardan...practic membrana separa lichidul de servo de uleiul din cutia de transfer
Ah, am inteles... \"membrana\" de care vorbesti tu, se numeste placa de presiune(presure plate) si nu separa \"lichidul\"(care e ulei), ci datorita presiunii din sitemul de servodirectie, preseaza ambreiajul multidisc \"lamelar\" daca vrei, ca sa cupleze pe axul central(prin alte cateva angrenaje), care la randul lui angreneaza viscocuplajul.

Da, am si \"membrana\" aia...
nu fii carcotas, mecanica nu e punctul meu forte dar dupa trei ani de coxat un vectra integral si demontat singurel bersou, cutie, cutie intermediara si diferential merit si eu un pic de clementa din partea specialistilor..plus cred ca nu am debitat prostii...si ca sa fiu si eu circotas..uleiul face parte din categoria lichidelor..lasind teoria la o parte spune-mi te rog pretul cu care dai o cutie diferentiala completa in ipoteza ca ar fii vorba de 2 buc
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:20   #82
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Daca te referi la diferentialul de pe puntea spate, nu am asa ceva.
Am trensfer box(cutia de transfer) pentru puntea spate, si daca iti trebuie asta, putem discuta deja pe pm.

Ce motor ai pe masina?
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:52   #83
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Daca te referi la diferentialul de pe puntea spate, nu am asa ceva.
Am trensfer box(cutia de transfer) pentru puntea spate, si daca iti trebuie asta, putem discuta deja pe pm.

Ce motor ai pe masina?
2.0 l 8 valve..da-mi nr de tel pe PM te rog
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 27-05-05, 13:55   #84
Hazbulatov

Stage 4
 
Hazbulatov's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 181
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Am vazut pozele de la gratar de la intalnire, foarte misto si vreamea si locul cand se mai face un astel de eveniment
Hazbulatov is offline   Reply With Quote
Old 04-06-05, 17:24   #85
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default

am un Opel Astra 1993, bord fara turometru. de ce am nevoie sa pun turometru?? numai de bord cu turometru ?? sau mai este nevoie de ceva??
Detman is offline   Reply With Quote
Old 25-06-05, 20:18   #86
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Detman\"
am un Opel Astra 1993, bord fara turometru. de ce am nevoie sa pun turometru?? numai de bord cu turometru ?? sau mai este nevoie de ceva??
...exact doar de bordul cu turometrul
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 26-06-05, 16:45   #87
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default

am schimbat motorul de pe astra mea 1.4 de 82 8 supape de cai din 93 cu alt motor si cu alta cutie.numai dupa ce l-am montat am avzut ca e 1.6.acum ramane asa.ca sa fie totul in ordine am schimbat si serpii sau cum se numesc,am pus pe cei care erau pe motorul de 1.6 8 supape si am schimbat si ecu sau cum se numeste.motorul era pe un station wagon.diferenta fata de cel vechi se simte si inca bine.am vazut intr-o revista ca are 100 de cai motorul dar nu sunt sigur.voi ce parerea aveti?
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 00:59   #88
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ti-o incaput bine motoru ?
si cutie si tot ?
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 27-06-05, 12:00   #89
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default

da a incaput perfect.faza tare este ca numai dupa ce l-am pus am vazut ca era de 1.6 pt ca scrie pe blocul motor pe undeva.din fericire cand l-am luat am luat si cutia pt ca aia veche facea zgomot.cum ziceam diferenta se simte dar nu stiu exact cati cai are.
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-05, 21:53   #90
CrazyJ0

Stage 1
 
CrazyJ0's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 24
Default

Salut.Am un Opel Astra din '94 1.7 TD cu motor de Isuzu.Masina merge perfect!Saptamana trecuta au avut loc primele curse legale in liniuta din Suceava si am participat si eu cu el.Am batut un Logan de 1.6 si un golf 2 de 1.6 dar m-a luat un golf 3 de 1.9..m-a ajuns pe ultima suta de metri...
Acum vreau sa mai particip la curse dar nu prea am ce face ca am motorul slab...80 CP.Ce modificari ii pot face pentru cativa cai in plus?
CrazyJ0 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -