Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Zona tehnica Opel

Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-11, 17:24   #1
costin88

Stock
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 2
Default SALUTARE TUTUROR DE PE FORUM

Am si eu o problema cu masina ....sunt nou aici si la fel la capitolul "motor masina"!bine,ma rog,stiu ceva...dar nu atat de bine sper sa ma puteti ajuta cumva!eu sunt din ploiesti,dar acum stau in spania pt o vreme.....de aici mi-am luat un opel astra g 2001,1.7 dti.....chestia e ca,nu prea trage asa cum ar trebui si scoate cam mult fum.....la inceput scotea si mai mult dar si acum...in comparatie cu altele.....nu stiu ce sa ii fac....acum vreau sa ii schimb filtru de ulei,de aer si uleiul,pt ca de cand am luat-o nu am schimbat nimic!si un baiat de aici dupa forum...Cristian Cracana,daca il stie cineva ,mi'e bun prieten si mi'a zis ca trebuia de la inceput sa ii schimb distributia,adevarat ca nu am schimbat'o,dar o sa o schimb,nu stiu daca asta ar fi problema!as vrea sa imi pun un filtru sport,se schimba cu ceva?vreau sa zic ca atunci cand urc vreo panta....abia o urc,sa nu mai zic de autostrada ca aici sunt numai urcusuri si coborasuri si cateodata mi'e si frica sa ies cu ea!va rog sa imi dati un sfat ceva....masina mi'e draga arata bine,nu'i pb...numai ca are pb asta!cu timpul vreau sa ii fac mai multe.....dar acum vreau sa scap de pb asta!vreau sa zic ca are si zile bune,cand merge bine....dar totul pana o pun la urcat!si daca merg cu vreo 120-130 km imi apare in bord masinuta cu cheita,aia portocalie!am dus'o la atelier,am pus calc pe ea dar nu da nici o eroare,doar la bujii,dar alea sunt noi!spuneti-mi ce sa fac va rog!ca daca as fi in romania,cred k s'ar rezolva,astia sunt mototoli rau aici !VA MULTUMESC
costin88 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 20:01   #2
roby wws

Stage 5
 
roby wws's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of:
[Opel]
Default Re: SALUTARE TUTUROR DE PE FORUM

eu zic sa o duci sa ii faci intai un service complet si apoi sa vezi daca situatia se schimba
probleme pot fi multe,eu zic sa te uiti atent la filtru de combustibil,sa te uiti la culoarea uleiului si sa vezi daca ai scurgeri pe undeva pe motor,injectoarele pot fi de vina(o cauza des intalnita la aceste modele diesel),s-ar putea sa fie turbina de vina si sa nu functioneze corespunzator(astfel s-ar explica lipsa de putere a masini)...cam atat imi vine in minte momentan
cel mai bine daca nu te pricepi e sa o duci la un service sau la cineva care se pricepe
bafta
__________________
Acvarii si acesorii din stoc sau pe comanda
Next step:coming sone
roby wws is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 09:44   #3
costin88

Stock
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 2
Default Re: SALUTARE TUTUROR DE PE FORUM

Da,am aici un prieten mecanic,care lucreaza la service la RENAULT si la el ma mai duc,ca e foarte bun ca meserias,la el am schimbat si setul de frane si la el ma duc si cu uleiul!chestia e ca nu se vede nicio scurgere a uleiului.....la turbina ma gandeam si eu,as vrea sa o schimb!dar care zici ca ar fi buna pt masina mea?daca ii pun una mai mare?de 3 ori am fost la un atelier de unde am luat masina si s-a tot uitat la ea si spune ca nu are nimic!mare mecanic ce e,ca imi venea sa il strang de gat...asa cum o duceam asa o luam de fiecare data!injectoarele zicea ca sunt noi puse!baiatul asta de la Renault,mi'a schimbat si centraliza....dar,nu a fost nici aia buba!ti-am zis,are si zile bune dar nu stiu ce o face sa mearga 2-3 zile bine,2-3 rau.....si totul pana ajung la panta,daca am de urcat,doamne fereste ca parca moare motorul!acum vreau sa imi schimb uleiul,filtrele si luna care vine distributia!dar ce spui,sa imi pun un filtru sport?multi de aici de pe forum am vazut ca se confrunta cam cu ce am eu....si ziceau unii ceva de debitmetru,sa il deconectez,sau valva EGR....etc...ti-am zis,nu prea ma pricep!BAFTA
costin88 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 01:04   #4
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: SALUTARE TUTUROR DE PE FORUM

Verifica convertorul de presiune. Se afla in spatele calculatorului de pe pompa de injectie. Pentru o proba poti sa-i deconectezi furtunele de vacuum care intre in el sa vezi daca e vreo imbunatatire ... atentie cu furtunele de vacuum scoase nu accelera in blana ... ia-o usor si vezi cum trage si daca ii scade fumul.

Verifica pe tester req pressure vs. actual pressure si vezi daca sunt cat de cat egale ...
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -