Quote:
Originally Posted by valentin16
sonda care declanseaza electroventilatorul se afla pe radiator in partea de jos....
personal cred ca ar fi suficient schimbarea garniturii de chiuloasa.....dar si cu o planare+inlocuire de simeringuri supape...
functie de km pe care ai are motorul si functie de ultima utilizare...respectiv cat sa mers fara racire....se poate ajunge si la reparatii mai costisitoare...chiar la inlocuirea motorului.
|
Multumesc mult de informatii.
Voi verifica dupa-amiaza unde ar putea fi amplasata sonda buclucasa(unii dintre noi mai lucram si noaptea la servici
)
Sper sa ai dreptate, si sa fie "dusa" doar garnitura de chiulasa, cu toate ca nu a bagat nici ulei in antigel, nici antigel nu a consumat.
Semeringurile de supape trebuiau oricum schimbate, iar fara planare nici nu ma gandesc sa remontez chiulasa.
Acum ar fi alta problema:are cineva idee cum ar fi mai usor de remontat distributia?...
...Sa-i fac semne pe lant si pe pinioanele de la axele cu came inainte de demontare?
..Imi spusese cineva ca la Zetec ar avea nu stiu ce splinturi de blocare pt axele cu came, pe undeva prin zona admisiei....
Am mai facut un motor de motocicleta, tot doua axe cu came, dar acolo era mult mai simplu...
Sincer,as fi dus-o la mecanic, insa nu sunt bani, si marea majoritate mi-au cerut 400-500 ron doar sa demonteze si sa monteze, fara planare, care este undeva pe la 200-250 ron, ca are 16 supape, nu 8....
Orice sugestie bine documentata si,mai ales testata, e binevenita...