23-03-10, 15:51
|
#1636
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
|
Re: VW Vento - Proprietari
pentru putin daca te pot ajuta cu altceva spune
|
|
|
23-03-10, 16:21
|
#1637
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 439
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by big bastard
o nelamurire a unui necunoscator:
am observat ca in fata radiatorului mai am montat inca un radioator de dimensiuni aproximative ...cel din urma la ce foloseste?
|
Cel subtire dinspre bara este pentru aerul contitionat, iar cel dinspre motor este de apa.
|
|
|
23-03-10, 16:24
|
#1638
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 4,899
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: VW Vento - Proprietari
daca e 1.9 tdi , ala este intercoolerul
nu cunosc daca 1.9 tdi de vw are si radiator de racire ulei...dar mai mult ca sigur este intercoolerul
sau intradevar, cum zice si clau, posibil sa fie cel de la aerul conditionat, daca este subtire
__________________
|
|
|
23-03-10, 18:47
|
#1639
|
Stock
Join Date: Mar 2010
Posts: 5
|
Re: VW Vento - Proprietari
am si eu o problema daca ma puteti ajuta..pornesc masina merg..si opresc motorul ..cand sa pornesc iarasi motorul dupa cateva secunde sau 1 min nu se mai aprind becurile din bord de la ulei..airbag alea care se aprind cand pui contactul si nu porneste dak nu is alea aprinse..se aprind abia dupa ce astept cateva secunde sau minute..cum ii vine ei..a mai avut cineva asemenea problema?
|
|
|
23-03-10, 19:18
|
#1640
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 118
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by fiderzen
daca e 1.9 tdi , ala este intercoolerul
nu cunosc daca 1.9 tdi de vw are si radiator de racire ulei...dar mai mult ca sigur este intercoolerul
sau intradevar, cum zice si clau, posibil sa fie cel de la aerul conditionat, daca este subtire
|
nu e de la aer cond ca ala e pozitionat in dreapta separat
|
|
|
23-03-10, 20:33
|
#1641
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Radiatorul de AC este suprapus pe cel de racire a apei, vine in fata lui, cum te uiti la masina. Intercoolerul vine montat in stanga(partea soferului). Nu ai AC pe masina?
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
|
|
|
24-03-10, 22:10
|
#1642
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 439
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Big bastard mai documenteaza-te, Paul ral are dreptare. Chiar ma gandeam de ce nu mai postezi Paul.
Astazi am bagat si eu freon, ca era goala, si surpriza..... am o gaurica in teava de la radiatorul ac. Maine il dau jos, il duc la sudat, si cu ocazia asta scap si de julitura de pe bara. O duc la vopsit si pe dansa.
Voi revenii cu imagini.
|
|
|
24-03-10, 22:19
|
#1643
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 439
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by bogdy27
am si eu o problema daca ma puteti ajuta..pornesc masina merg..si opresc motorul ..cand sa pornesc iarasi motorul dupa cateva secunde sau 1 min nu se mai aprind becurile din bord de la ulei..airbag alea care se aprind cand pui contactul si nu porneste dak nu is alea aprinse..se aprind abia dupa ce astept cateva secunde sau minute..cum ii vine ei..a mai avut cineva asemenea problema?
|
Partea electrica a contactului este defecta. Costul ei este de 30-40 ron. Cu schimbatul e mai nasol. Trebuie sa scoti volanul, manetele, apoi iti trebuie o presa ca sa poti scoate (bucsa) axul pe care intra volanul. Mai ai un surub in stanga coloanei volan, sub contact, il desfaci si pe ala, apoi scoti partea mecanica a contactului, te uiti in interior si dai de un surubel mic care tine partea electrica. Il scoti, schimbi partea electrica, si montezi la loc tot. Sau te duci la un electrician auto si iti face el schimbarea. Bucsa de pe axul central se lasa cam greu scoasa. Schimbarea costa intre 50-80 Ron.
|
|
|
25-03-10, 13:12
|
#1644
|
Stock
Join Date: Mar 2010
Posts: 5
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by clau lcf
Partea electrica a contactului este defecta. Costul ei este de 30-40 ron. Cu schimbatul e mai nasol. Trebuie sa scoti volanul, manetele, apoi iti trebuie o presa ca sa poti scoate (bucsa) axul pe care intra volanul. Mai ai un surub in stanga coloanei volan, sub contact, il desfaci si pe ala, apoi scoti partea mecanica a contactului, te uiti in interior si dai de un surubel mic care tine partea electrica. Il scoti, schimbi partea electrica, si montezi la loc tot. Sau te duci la un electrician auto si iti face el schimbarea. Bucsa de pe axul central se lasa cam greu scoasa. Schimbarea costa intre 50-80 Ron.
|
multumesc..ai avut si tu aceeasi problema?? ai putut sa schimbi tu?
|
|
|
25-03-10, 21:05
|
#1645
|
Stock
Join Date: Mar 2010
Posts: 1
|
Re: VW Vento - Proprietari
Va salut, proprietari ai VW VENTO.
Ma bate gandul de ceva vreme sa achizitionez un Vento - 1.9 TDI  .
Va rog sa imi spuneti daca sunteti multumiti de aceasta masina, de aceasta motorizare. Ma intereseaza CONSUMUL, COSTURI DE INTRETINERE, FIABILITATE, puncte tari / slabe.
Astept Opiniile voastre. 
|
|
|
25-03-10, 21:18
|
#1646
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 439
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by bogdy27
multumesc..ai avut si tu aceeasi problema?? ai putut sa schimbi tu?
|
Eu sunt electrician auto. E parte din meseria mea, din ce fac zi de zi.
Pt bgd gl > 1.9 TDI, 110 HP, 5,5 % exterior, 8-9 % oras. intretinere ieftina, si sunt foarte fiabile. Au un portbagaj generos, tinuta de drum este buna. Daca te hoarasti sa iti iei, cauta unul cu aer conditionat. Daca nu te deranjeaza ca au 10-15 ani, si au un aspect mai invechit, este masina potrivita. Succes.
Last edited by clau lcf; 25-03-10 at 21:25.
|
|
|
28-03-10, 23:21
|
#1647
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
La vara intra in reparatii. Pana acum am luat amortizoare fata+spate, kit ambreiaj, bucsi punte fata, bucsi punte spate, bucsi bara stabilizatoare si tampoane amortizoare spate. Bucsile sunt Lemforder. Pentru motor semeringuri supate, segmenti, refacerea scaunelor la supape. Urmeaza sa mai iau pivoti, capete de bara, bielete de directie si flanse amortizoare fata.
|
|
|
28-03-10, 23:25
|
#1648
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 174
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
in pret la toata investitia componentelor cumparate pana acum?
PS : aceleas reparati trebuie sa le fac si eu. un pm daca se poate
|
|
|
28-03-10, 23:36
|
#1649
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Piesele au fost luate in timp, pentru a nu pune presiune pe buget. Kitul de ambreiaj a costat in jur de 5 mil, amortizoarele la fel, segmentii cam 3 mil, bucsile punte spate 160 lei, bucsi punte fata si cele de la stabilizatoare 1 mil, tampoane amortizoare spate cam 70 lei. Mai sunt celelalte maruntisuri: garnitura chiuloasa, semeringuri supape, semering palier, flansa etansare catalizator 1 mil. Pentru restul estimez inca vreo 3 mil.
|
|
|
29-03-10, 10:06
|
#1650
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 439
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Am climatronic la masina, si are probleme. Modulul e defect la pozitiile cald/rece. Fostul proprietar i-a facut o improvizatie cu 2 relee sa inchida si sa deschida clapeta de temperatura. Acum cateva zile ma-m spus sa o desfac, sa ii bag si freon ca nu avea, sa o pun la punct. Pe tester mi-a dat vreo 5 erori pe clima. In prima faza am bagat freon in instalatie. Instalatia era sparta. Am remediat problema, am bagat freonul inapoi. Bun.... Am resetat , mi-a ramas o eroare. " servomotor clapeta temperatura defect", la care ma asteptam. Cand apas pe butoane pt cald rece, temperatura urca si coboara pe afisaj, dat nu da 12 v pe firele ce duc la motoras. am coborat temperatura la minim, dar aerul nu a pornit. Ma uit la modulul de pornire a ventilatoarelor.... 2 fire trase separat. Am desfacut bordul sa vad unde duc. Le-am gasit... duc la o mufa ce tine de climatronic. Nu stiu ce a facut ala, ca a tot taiat si combinat la fire in mufa aia de nu se mai stie ce e acolo.Sunt fire la care nu gasesc celalalt capat, e o varza acolo. Acum trebuie sa scot bordul si sa refac toate legaturile , si apoi sa schimb modulul de comanda, ceea ce trebuia facut de la inceput..... Deocamdata am dat comanda la aer printr-un buton separat, dar imi sta pe creier ca nu e cum a facut-o fabricantul.
Mai e un senzor de lumina pe mijlocul bordului care nu da nici o valoare pe tester. Sincer nu inteleg rostul lui la climatronic. Daca e ziua da mai mult frig sau cum?
Exact de ce mi-a fost frica nu am scapat. Nu am vrut masina cu climatronic exact din cauza asta...
Asta e acum. Trebuie cazul rezolvat.
Problema e de timp, care nu prea il am....
Carpacii naibii.....
|
|
|
|
|