orice ai face ...nu te zgarcii sa iei unul din parc auto...sunt masini alergate de tineri ,neglijate,lovite.
v6 de pe vw este unul dintre cele mai fiabile motoare atata timp cat are un service regulat si de calitate...asa ca ,cauta unul pe la privati,cauta unul care sa nu fie modificat pt ca asta de multe ori(nu totdeauna )determina scopul masinii:sa fie alergata,facut gogosi,burn out,evita sistemele de turboalimentare asa..."home made
",pt ca probabil de astea iti doresti sa te ocupi tu.
de asemenea ...cauta unul de fabrica pt ca multi au pus v6 le pe sasiuri de golf gl,mult mai slabe si mai moi in ceea ce priveste suspensia si flexibilitatea...ca sa nu mai vb de franele spate pe tambur(orice vr6 e pe discuri)
scaunele...sunt de obicei din piele si puternic profilate,cu semnul vr6 cusut pe ele.
fa diferenta la cumparare intre ele si cele de gti folosite de "falsuri"
si daca tot il iei...ial pe cel mai mare...2.9 parca .eu am adus pt cineva din germania,persoana respectiva nici macar nu stia ce implica un v6,nici eu nu stiam despre ce e vorba pana n am vazut sigla din fata.
ei ,acum tipu nu si permite inmatricularea si alte costuri...daca te intereseaza...e de vanzare..sub 2500 poate chiar sub pretul de germania.
si oricum...estimarile pt consumurile voastre mi se par putin putin cam exagerate.
Calibra e cam ca un accesoriu de moda...VR6 e un stil de viata,prestigiu si istorie.
mai vb