Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-14, 23:41   #1
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default probleme pornire ALH

salutare tuturor, am achizitionat recent un vw bora '99 an fabricatie 1,9 TDi cu probleme la pornire anume porneste in lung ,multe ture la automat dupa care merge perfect. am reusit intr-un fel sa rezolv pacalind calculatorul cu o rezistenta pe firul albastru de la sonda de temperatura,acum porneste la sfert dar consumul este mai mare si bujiile incandescente imi stau aprinse mai mult timp la rece. mentionez ca am schimbat capul hidraulic partea electrica pompei am reglat avansul si momentul injectiei pe kts si merge absolut perfect in afara de pornire. inainte sa fac urmatorul pas,anume sa-i fac o resoftare la calculator as dori sa intreb daca cineva s-a mai confruntat cu o problema asemanatoare ca sa ma pot duce direc la buba ,multumesc o seara buna
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 12-05-14, 04:00   #2
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: probleme pornire ALH

inca nu am rezolvat nu a intampinat nimeni problema?
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 30-06-14, 19:00   #3
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: probleme pornire ALH

update la problema: am schimbat , pompa injectie , calculator motor , electromotor , sonda apa , releu principal de pornire , senzor volanta si am mai facut urmatoarele : am luat un injector si l-am pus la pompa si am constatat urmatoarele: cu cat sonda indica mai mioca temperatura in calculator cu atat vine motorina mai repede si cand e deja la 90 de grade vine motorina tarziu rau . deci dupa parerea mea dintr-o anumita cauza , presupun electrica , nu mi se duce cursorul din pompa in pornire decat foarte tarziu , intrebarea e care este cauza ???? ajutor va rog frumos
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 01-07-14, 13:59   #4
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: probleme pornire ALH

up la belea
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 05-07-14, 22:04   #5
meciu02

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 454
Default Re: probleme pornire ALH

Acceiasi problema am si eu la rece porneste la sfert iar la cald mai lung in rest masina merge ok am inteles de la mai multi oameni ca rezolvarea ar fi resoftarea inca nu am incercat ca nu mi se pare o mare problema.
meciu02 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-14, 16:10   #6
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: probleme pornire ALH

mie mi se pare problema deoarece la cald porneste exagerat de greu , multumesc pentru idee, o sa fie urmatoarea miscare
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 07-07-14, 16:12   #7
meciu02

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 454
Default Re: probleme pornire ALH

Pai a mea la rece o ia din prima si la cald tin cam 4-5 secunde dar o ia.
meciu02 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-14, 19:32   #8
adi_mazilu

Stage 5
 
adi_mazilu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 635
Default Re: probleme pornire ALH

Salut. daca nu ai rezolvat da-mi un PM si vb
adi_mazilu is offline   Reply With Quote
Old 23-07-14, 22:33   #9
cemene

Stock
 
cemene's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Question Re: probleme pornire ALH

am si eu problema asta pe golf 4 1.9 TDI (ALH 90CP , an 1999) , vreun remediu ?)
cemene is offline   Reply With Quote
Old 23-07-14, 23:23   #10
cemene

Stock
 
cemene's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Default Re: probleme pornire ALH

astept mesaj in privat daca se poate cu vreo metoda multumesc.
cemene is offline   Reply With Quote
Old 24-07-14, 14:21   #11
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: probleme pornire ALH

am rezolvat problema cu pornirea in proportie de 80% schimband bateria cu una cu amperaj mai mare si banuiesc ca prinderile la bornele bateriilor au o problema si curentul se pierde pana la calculator iar curentul modular catre pompa nu este uficient. va mai tin la curent pana una alta am schimbat contactul am spart cip-ul din cheie si acum astept unul nou si sa-l imperechez cu calculatorul
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -