Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-12, 22:08   #1
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Problema Golf V 1.9 TDI

Salutare tuturor. De curand am luat un Golf 5, 1.9 TDI PD 105cp, BLS + DPF. Masina nu tragea bine de cand am luat-o, avand un consum de 0.9 l/h la relanti, 9-10% in oras si 6.5 % in afara Constanta-Bucuresti-Constanta ( 120 km/h cu pilot ). I-am facut soft crezand ca va scade consumul, am anulat filturl de particule ( din soft si fizic - am taiat "capacul", l-am golit si am pus toate sondele la loc ). Supriza ! Consumul a ramas neschimbat Am umblat la avans reusind sa scad consumul ( 0.7 l/h relanti, 8-8.5 l/100km in oras , 6.2 l/100km exterior ), dar am zis sa trag iar distributia la punct si sa nu imi mai bag nasul in avans, sa il las cum l-a pus neamtul ( acum este undeva la -2.7 grade parca ). Am verificat furtunele de vacum de la N75 si sunt in regula. Cand plec de pe loc ( normal,nu "agresiv" ) am un consum instant de 60-60%,uneori 99.9%

Mi-a pus amicul meu care mi-a facut softul testerul pe masina. Nu am gasit nici o eroare, masina merge in parametrii, mai putin :
-IQ care este cam mare 9.3 mg/str
-temperatura motorinei 80 grade - posibil sa fie senzorul de temp. stricat ( in vag nu imi da nici un defect ) si din moment ce o vede calda, ii da mai multa mutorina ( de aici si consumul ridicat ) - ma gandesc eu ...
-turbina face overboost cam mare ( 1900mbar sau geva de genul - dar nu are legatura cu cosumul, pozibil sa fie N75 tavalita ).
-corectiile injectoarelor sunt ok, 0.20-0.15 fiecare din cate imi aduc aminte.

Cineva mi-a spus ca este posibil sa fie axa cu came uzata si din cauza asta sa fi crescut consumul atat de mult. Singura chestie care am observat-o este ca atunci cand motorul este rece, consumul la relanti il am de 0.7 l/h, iar imediat cum ajunge apa de 80-90 grade, creste la 0.9 l/h.

Am facut cateva loguri in mers, dar din pacate nu ma lasa sa le uploadez,nu stiu de ce ! Va las un link de la sendspace cu ele arhivate, poate mi le citeste cineva si imi zice ce este de facut ca m-a zapacit masina asta ...

http://www.sendspace.com/file/bndvzb

PS : Nu am dat intercoolerul jos sa vad daca este spart ( m-am uitat la el cat am putut si nu am observat nici o pata de ulei,etc ), dar sper ca se vede in loguri daca am probleme cu el sau nu
__________________
VW Polo 6N 1.6 - 75cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 90cp--->131cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 101cp--->140cp
VW Golf V 1.9 TDI - 105cp--->???cp


My Photos --- https://forum.4tuning.ro/album.php?u=37215

Instalatii Xenon, LED-uri SMD, folie faruri/stopuri, Polish faruri/stopuri, Alarme auto, Senzori de parcare, Faruri daylight Dectane, Stopuri pe LED Dectane, Angeleyes, LED-marker BMW, Chiptuning, Anulare filtru de particule ! http://bhp-tuning.ro
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 01-09-12, 18:47   #2
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema Golf V 1.9 TDI

Daca nu trage bine e o problema. Dar consumul asa e si la mine peste 6% la drum intins, si am aproape acelasi motor 1.9 TDI 105 CP, numai codul BXE, chiar 6.5% acum pe timp de vara, si asa era si la alt golf pe care am testat. Consumuri mai mici o sa ai cand se mai raceste afara, eu am avut odata chiar si 4.7 % mediu in decembrie de la Vatra Dornei pana Iasi, cel mai mic consum inregistrat de mine cu golf-ul. Intradevar au consumuri un pic mari, dar ce sa ii faci, "asa e masinile astea"
silviu.o is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -