cand o pornesc la rece se aude sunetul clasic de culbutori...se incalzeste, dispare sunetul...apoi cand o turez se aude un tacanit destul de ascutit...la drum..de ex: la 100 km/h am 3000 rpm...iar sunetul se aude continuu...oare de la ce sa fie ? tot de la culbutori/tacheti ? mi-a zis un mecanic sa-mi schimb garniturile de la injectoare...are legatura ? vorbim de un g4 1.6 16v AZD..astept propuneri si sugestii..multumesc!
sal am si eu 1.6 avem aceasii problema batea la rece sau dupa ce fcem 200 de km continuu si opream masina o lasam 10 min iar batea .. am schimbt uleiu si tacheti snu e forte costisitore treb dc stii 260 mau costat tcheti si 250 ulei plus filtru
Salut tacanit la motor si in rece si in cald pot fi mai multe dupa parerea mea tachet,cap piston,supapa dereglata sau arsa,bolt,depinde mergi cu ea la un mecanic nu e nrmal sa tacane mai ales la un motor benzina.