Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-10-11, 13:12   #1
earthquakero

Stage 4
 
earthquakero's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 210
Default Intrebare teava sparta

Salz am probl mari cu masina in ultima vreme.. am un Golf 3 1.8 benzina.. am foarte mult fum negru care iese pe toba cand e motoru pornit.. consum f mare.. etc

Am tot incercat in ultima vreme cu sonda lambda asta.. am zis ca e de la ea sigur.. pentru ca, cand conectez mufa la sonda ( am sonda cu 2 fire fara incalzire ) masina merge si mai prost.. si mai mult fum negru si motoru tremura rau.. cand deconectez sonda de tot merge mai bine dar tot scoate fum negru si consumu mai mare..

Sonda este buna abia am schimbat una noua si e exact acelasi lucru..


acum am observat o chestie.. la teava de gaze care o ia pe sub masina de sub injector.. e crapata rau.. crapatura e chiar acolo sub sonda lambda va atasez si o poza sa vedeti exact..


vroiam sa va intreb.. poate fi asta o cauza pt fum pt consum ? sa intre mult aer pe acolo si sa dea peste cap sonda si din cauza asta sa nu mearga deloc bine motoru ? ca sa stiu daca sa ma ocup intai de teava asta s o sudez sau n are chiar asa o importanta mare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG105.jpg
Views:	72
Size:	247.7 KB
ID:	2178588  
earthquakero is offline   Reply With Quote
Old 09-10-11, 21:26   #2
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: Intrebare teava sparta

e foarte probabil ca asta sa fie problema pentru ca sonda analizeaza gazele gresit
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-11, 09:31   #3
Heaven^
Banned

Stage 5
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 337
Default Re: Intrebare teava sparta

Din cate stiu eu, sonda lambda analizeaza nivelul de oxigen din evacuare. Daca este prea mare, inseamna ca motorul merge cu amestec sarac si atunci computerul "comanda" mai multa benzina in injectoare. In cazul tau, daca ai esapamentul crapat inainte de sonda si ai scapari de gaze, atunci sonda va citi o valoare eronata, cu un nivel mare de oxigen in gazele evacuate si ii "va spune" computerului sa bage mai multa benzina.
Heaven^ is offline   Reply With Quote
Old 10-10-11, 18:38   #4
earthquakero

Stage 4
 
earthquakero's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 210
Default Re: Intrebare teava sparta

nu am rezolvat nimic.. am sudat teava aia.. nimic... parca din ce in ce e mai rau.. de nu scot la fum negru zici ca e mai rau ca un tractor motoru da in nas cand accelerez e aiurea de tot..

eu nu mai am nici cea mai mica idee ce sa fac.. ca am schimbat pe toate.. bine am observat o problema le electrovalva aia chiar din stanga de la cutia de aer unde filtru acolo.. adica bazaie urat in permanenta cand pornesc masina..

dar mi am facut o programare la porsche la reprezentanta.. asta e dau mai multi bani da macar sa aflu ce o avea.. ca motorul pare ok merge bine am facut iar un test de compresie azi si e bun


electrovalva aia mica unde intra mufa aia de la ECU si furtunasu care duce sus la injector acolo o avea vreo leg ? nu stiu
earthquakero is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -