Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW |
31-12-10, 16:57
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Feb 2009
Posts: 26
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by free4tyn
Luni ma duc la tester cu ea! Mecanicul care mi-a schimbat distributia a zis ca e un senzor de temperatura care imi tot da de furca! Luni ma duc si am sa iti zic ce si cum!
|
Ai rezolvat problema ?? vezi sa nu fie de la bobina de inductie, fura curent si daca ploua si e frig pierde si mai mult pentru ca este foarte multa umezeala in aer.
|
|
|
13-01-11, 15:59
|
#17
|
Stock
Join Date: Nov 2010
Posts: 9
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by cata_golf
ok ne anunti si pe noi
|
Am reusit in sfarsit sa rezolv cu masina problema datului in nas la umezeala. Am fost la un mecanic si mi-a curatat tot la clapeta de acceleratie acolo la carburator..nu stiu cum sa ii zic. Acum pot sa zic ca merge de sparge!
|
|
|
13-01-11, 17:55
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Stii ca ziceam mai sus ca e posibil sa fie clapeta de acceleratie/corpul clapetei murdar.
Bine ca ai rezolvat problema.
|
|
|
16-01-11, 09:42
|
#19
|
Stock
Join Date: Nov 2010
Posts: 9
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by AnduGTR
Stii ca ziceam mai sus ca e posibil sa fie clapeta de acceleratie/corpul clapetei murdar.
Bine ca ai rezolvat problema.
|
Da da. Mersi mult! Sa ne auzim cu bine! Sper sa nu mai am probleme .
|
|
|
16-01-11, 19:18
|
#20
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 6
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Buna,am un vento din 94',am ceva probleme cu franele.Am schimbat o garnitura la etrierul din spate,am aerisit si nu am frana.Rog pe cineva sa ma ajute.
|
|
|
17-01-11, 13:24
|
#21
|
Stock
Join Date: Nov 2010
Posts: 9
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by Vasile.comiathi
Buna,am un vento din 94',am ceva probleme cu franele.Am schimbat o garnitura la etrierul din spate,am aerisit si nu am frana.Rog pe cineva sa ma ajute.
|
Verifica si pompa. Poate nu face vacuum!
|
|
|
17-01-11, 17:06
|
#22
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 6
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by free4tyn
Verifica si pompa. Poate nu face vacuum!
|
Multumesc dar,cum pot verifica pompa?
|
|
|
18-01-11, 20:35
|
#23
|
Stock
Join Date: Nov 2010
Posts: 9
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by Vasile.comiathi
Multumesc dar,cum pot verifica pompa?
|
Pai vezi ca din ea iese un furtun trage de el ca va iesi afara si vezi daca sufla aer! Sau mergi la un mecanic si zii sa verifice ca sa nu faci tu vre-o istorie !
|
|
|
18-01-11, 20:56
|
#24
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 6
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by free4tyn
Pai vezi ca din ea iese un furtun trage de el ca va iesi afara si vezi daca sufla aer! Sau mergi la un mecanic si zii sa verifice ca sa nu faci tu vre-o istorie !
|
A,multumesc,am sa verific.Mi-am facut si programare la mecanic,am sa revin:d
|
|
|
30-04-11, 10:52
|
#25
|
Stage 1
Join Date: Mar 2009
Posts: 21
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by AnduGTR
Mi se pare destul de util acest thread. Propun ca cei care posteaza sa spuna modelul/motorizarea si defectele/probleme care au aparut la masina.
Eu: Golf 3 1.6 Otmar Alt Edition, oct.1997, cod motor AKS.
Probleme: rugina praguri, rugina in jurul busonului de alimentare benzina, sonda Lambda (se duce prea repede), senzori ABS spate (au cedat subit ducand la nefunctionarea ABS-ului), plutitorul de nivel combustibil (in cazul meu montat pe pompa) e cam panarama din punctul meu de vedere (a fost reparat de 2 ori si daca n-are benzina cata crede el ca ar trebui, minim 15 L in rezervor, indica spre minim, dand emotii soferului - dupa vreo 10-15 minute de mers cu masina se ridica la nivelul efectiv al combustibilului din rezervor). Cam atat imi aduc aminte acum.
|
Salut .... Ma intereseaza sa aflu daca se repara plutitotul acela de pe pompa sau cam cat ar costa unul pt ca eu am aceiasi problema ..de ex azi imi arata ca eram pe rosu aproximativ 2-3 L , am alimentat cu 10 L si imi arata ca am 20 L )) ciudat .. iar cand pun frane sau fac viraje se misca si acul sus jos :S ... Problema asta ma cam obsedeaza niici la drum nu pot sa plec doar cu sticla de rezerva in porbagaj ... Ms Mult acest topic este exact pt Golf 3 ...
|
|
|
30-04-11, 21:01
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 301
Member of: [VW]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
in legatura cu indicatorul de la benzina:aceeasi problema o aveam si eu...nu imi urca acul numai dupa ceva km parcursi si daca aveam ceva mai multa benzina,cand puneam frana imi urca,cand acceleram cobora acul...la fel si indicatorul de temperatura nu imi urca mai mult de 70 grade...toate problemele s-au rezolvat o data cu schimbarea bordului...acum cand pun contactul acul urca imediat la gradatia corespunzatoare,iar cel de temperatura imi indica pe mijloc...deci puteti lua si asta in considerare...aici o poza cu ceasurile vechi si cele noi...bafta tuturor in rezolvarea problemelor
|
|
|
02-05-11, 16:26
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of: [VW]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Da ceasurile la golf 3 sunt cam defectuase si taicamiu le-a schimbat ca ii aratau viteza aiurea adica prindea 100 dar avea 120 si scadea destul de greu viteza.Mentionez ca el are 1.9 Diesel 64 cp
__________________
Vw Golf mk2 1.6TD 70 CP 1991.
Vw Golf mk3 1.9D 64 CP 1993.
|
|
|
29-05-11, 09:12
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of: [VW]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by Flaviu-Daniel
in legatura cu indicatorul de la benzina:aceeasi problema o aveam si eu...nu imi urca acul numai dupa ceva km parcursi si daca aveam ceva mai multa benzina,cand puneam frana imi urca,cand acceleram cobora acul...la fel si indicatorul de temperatura nu imi urca mai mult de 70 grade...toate problemele s-au rezolvat o data cu schimbarea bordului...acum cand pun contactul acul urca imediat la gradatia corespunzatoare,iar cel de temperatura imi indica pe mijloc...deci puteti lua si asta in considerare...aici o poza cu ceasurile vechi si cele noi...bafta tuturor in rezolvarea problemelor
|
salut am o intrbare.E complicat sa pui pe un golf 3 care are casuri de bord cu ceas ce arata ora si sa pui ceasuri cu turometru asa cum vad ca ai facut tu?In afara de ceasurile cu turometru ce mai trebuie in plus?
|
|
|
29-05-11, 11:10
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 301
Member of: [VW]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
nu mai trebuie nimic...decat ceasurile...scoti mufa de la ceasurile vechi si bagi mufa de la ceasurile noi si functioneaza totul...
|
|
|
22-08-11, 00:17
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Probleme Tehnice Modele Vw anii 1992-1997
Quote:
Originally Posted by Flaviu-Daniel
nu mai trebuie nimic...decat ceasurile...scoti mufa de la ceasurile vechi si bagi mufa de la ceasurile noi si functioneaza totul...
|
nu cred ca e chiar asa simplu...tu ai golful benzinar...el are diesel...deci in primul rand ti-ar trebui ceasuri de golf 3 diesel cu turometru!! iar in al doilea rand trebuie sa vezi si alternatorul daca este bun, pentru a monta turometru.
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
|
|