Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-10, 16:52   #1
Rudy87mn
VW Driver

Stage 3
 
Rudy87mn's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 92
Member of:
[VW]
Default Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Buna.De ceva vreme sunt posesoru unui VW Phaeton V6 3.0 TDI.Masina are undeva la 116.000 km.Ultima revizie a fost facuta la casa auto din timisoara prin luna martie, de atunci si pana in prezent am facut undeva la 4.000 km.Problema mea este urmatoarea.De ceva vreme scotea un fum alb foarte dubios pe tevile de esapament,prima oara am zis ok e dimineata si e frig,dar chestia asta s-a intamplat tot mai frecvent si dupa un drum de 500 km a mai scos fum, avea perioade cand scotea si cand nu.Acu 2 saptamani cand am venit de la timisoara spre lugoj , undeva pe centura lugojului am trecut pe sport pentru a face o depasire si brusc s-a oprit motoru si nici nu a mai vrut sa porneasca.Am stat cam vreo 30 de minute pana sa vina mecanicu sa se uite la ea.Precizez ca in incercarea mea de a porni masina in acel interval de 30 de minute nu a vrut sa porneasca,facea ca o masina care nu are motorina ca si cum a-si da la automat aiurea.Dupa ce a ajuns mecanicu am mai incercat odata sa o pornesc , a pornit dar foarte greu si fara sa ating nimic s-a turat singura pana in decuplaj + fum alb.Nu stiu ce poate sa aibe masina pana la momentu cand s-a oprit a mers normal.Inca nu vreau sa merg cu ea la reprezentanta pana nu aflu exact ce are.Uni mi-au spus ca e turbina dar imi este greu sa cred ca de la turbina se trag toate astea alti mi-au spus ca este un piston dus.Azi a deschis-o mecanicu si s-a uitat inauntru la motor cu o camera dinaia mica sa vada pistoanele si nu pareau a avea nimic.Mai precizez si faptu ca in momentu cand mecanicu a dat jos furtunu care iese din turbina era plin cu ulei.
__________________
2.0 TDI
V6 3.0 TDI
Rudy87mn is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 17:03   #2
SoulTrain

Stage 4
 
SoulTrain's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 266
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Din cate stiu eu furtunul care vine de la turbina se duce la intercooler care e un radiator dar in el nu trebuie sa existe ulei, poate doar foarte putin deoarece aerul care se duce din turbina la intercooler contine vapori de ulei, dar sa curga ulei din el nu am mai auzit.
Bafta si mai intereseaza-te si pe la altii.
SoulTrain is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 01:30   #3
dr5an

Stage 2
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 36
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

turbina, fumull alb e de la uleiul care il trage turbina de la axul de ungere, de aceea sa si turat. verifica nivelul la ulei .
dr5an is offline   Reply With Quote
Old 08-02-11, 15:53   #4
Rudy87mn
VW Driver

Stage 3
 
Rudy87mn's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 92
Member of:
[VW]
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Uleiu e la nivel.In urma unui scanari s-a gasit doar o eroare la buji nimic mai mult,mecanicu zice ca o porneste merge normal motoru si dupa un timp baga prea multa motorina pe la turbina daca am inteles eu bine.
Rudy87mn is offline   Reply With Quote
Old 12-02-11, 15:59   #5
Dennis_TL

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

nu poate sa bage combustibil pe la turbina , este imposibil tehnic. din ce spui tu , eu suspectez tot turbina. cel mai bine ar fi sa se uite un mecanic bun la masina ta...asa pe forum e putin probabil sa iti spuna cineva exact ce are.
__________________
MERGEM INAINTE, CA INAINTE ERA MAI BINE!!!
Dennis_TL is offline   Reply With Quote
Old 07-04-11, 11:07   #6
Rudy87mn
VW Driver

Stage 3
 
Rudy87mn's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 92
Member of:
[VW]
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

S-a rezolvat , am schimbat toate 6 injectoare , masina merge acu ca si noua e la vanzare deja :P
Rudy87mn is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 01:19   #7
HD02JBK

Stage 3
 
HD02JBK's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 153
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Quote:
Originally Posted by Rudy87mn View Post
S-a rezolvat , am schimbat toate 6 injectoare , masina merge acu ca si noua e la vanzare deja :P
Daca tot ai schimat injectoarele trebuia sa verifici turbina,nu e normal sa curga ulei din furtunele de admisie ale turbinei sau intercoolerului.Dar treaba ta daca e sa ai turbina dusa si sa iti bage uleiul in admisie data viitoare poate no sa mai scapi asa ieftin cand se va tura motorul in blana.am gasit la un 530d 2 pistoane topite din cauza asta si in plus turatia in astfel de situati a motorului este peste limita si poti risca chiar sa il spargi la propriu.bafta.
__________________
波格丹
Niciodata sa nu rulezi mai repede decat poate ingerul tau pazitor sa zboare...
HD02JBK is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 12:40   #8
Rudy87mn
VW Driver

Stage 3
 
Rudy87mn's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 92
Member of:
[VW]
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Daca erau probleme la turbina probabil o schimbau baieti din reprezentanta.Cand s-a turat motoru la maxim a scos fumu alb ca a luat-o pe ulei , in momentu ca a ajuns acu de la turatie pe rosu s-a oprit automat.Motoru nu cred ca se poate sparge de la asa ceva , din cate am inteles masina are o valva sau ceva de genu si cand a simitit ca a luat-o pe ulei s-a oprit automat , stiu despre ce zici tu am vazut asa ceva la un bmw x5,intradevar daca o masina o ia asa pe ulei si se tureaza la maxim fara a avea valva respectiva iti poti lua adio de la motor.

Last edited by Rudy87mn; 09-04-11 at 12:44.
Rudy87mn is offline   Reply With Quote
Old 10-07-12, 15:08   #9
vervecaffe

Stock
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Buna ziua ! Sunt nefericitul posesor al unui VW PHAETON si incerc sa gasesc cea mai buna rezolvare a problemei cu care ma confrunt . Care este parerea dumneavoastra referitor la un vw phaeton achizitionat in leasing prin porsche leasing de la cardinal motors ploiesti si care la un nr de 115 000 km cu toate reviziile facute in service vw , i sa stricat motorul si trebuie inlocuit . Porche Leasing ridica din umeri , considera ca nu este problema lor, Cradinal Motors la fel , nu au raporturi juridice si nu ai intereseaza , Volkswagen Romania nu are nici o pozitie in acest sens . Am trimis e mail la producator si sper ca acesta sa faca lumina in acest caz.
Nu este normal ca un motor de vw phaeton sa cedeze la 115 000 km , in conditiile in care toate reviziile au fost facute doar in service vw . Mentionez ca masina se afla in acest moment tot in service vw unde a fost demontat si desfacut motorul . Reprezentantii service vw nu isi asuma nici un fel de raspundere si nu vor sa dea o decizie si sa spuna care este motivul pt care motorul este distrus . Ori nu sunt competenti , ori nu au curaj sa isi asume aceste constatari . Astept din partea voastra un sfat !
vervecaffe is offline   Reply With Quote
Old 10-07-12, 20:13   #10
martinica

Stage 3
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 119
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

daca ar fi cum spui ca are reviziile la reperezentanta si numai 115 mii km fa gura ca fabrica garanteaza aceste motoare 5 ani sau 250 mii km de unde cred ca te-au pacalit cu km masinii....
martinica is offline   Reply With Quote
Old 18-11-17, 19:31   #11
VsLefter

Stock
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 1
Default Re: Probleme VW Phaeton 3.0 TDI

Salut vin si eu cu o intrebare. Daca ma piate ajuta cineva .toate modelele de phaeton au tractiune integrala?
VsLefter is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -