Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW |
18-02-10, 20:08
|
#1
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Salutare tuturor !
Am o mica-mare problema cu Golf-uletul meu ! SE PLAFONEAZA !!
Prima oara cand a intrat in limp-mode a fost pe autostrada. Cum ajungeam la 110 km/h, imi dadea un pic in nas si imi taia turbina ... parca as fi avut sdi ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) Daca opream motorul in mers si il porneam iar, totul era ok ! Cum ajungeam la 110, aceeasi poveste !
Am dus turbina la un prieten, am curatat-o si a mers ok cateva zile, dupa care s-a repetat povestea, numai ca, acum nu-mi mai taie turbina la 110 km/h ( merge pana la 120 , 130 , 150 km/h, depinde cum o apuca ).
Astazi am facut un test ... i-am dat a 2-a pana aproape de limitare, nici o problema, eh, la a 3-a, cand am ajuns undeva la 90 - 100km/h , bye-bye turbo !
Am pus debitmetru nou sa vad daca este de vina .. nici o schimbare ! Am sa ma duc sa cumpar furtun de retur pt motorina ( 2-3 metrii ) si sa ma apuc sa schimb toate furtunasele de la vaccum.
Racordul flexibil de la evacuare este spart pt ca suiera , dar asta nu cred ca are treaba cu turbina ( sa piarda presiune, etc ).
Chiar nu stiu care e problema ! Daca ati avut si voi aceeasi problema si i-ati dat de cap, anuntati-ma si pe mine sau macar spuneti-mi ce sa incerc sa mai schimb. Deocamdata nu vreau sa duc turbina la reconditionat pt ca e cam scump ( 500 euro ).
Va multumesc si sper sa ma ajutati ! Raman dator cu o bere virtuala !
__________________
VW Polo 6N 1.6 - 75cp ![Embarassed](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_redface.gif)
VW Golf IV 1.9 TDI - 90cp--->131cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 101cp--->140cp
VW Golf V 1.9 TDI - 105cp--->???cp
My Photos --- https://forum.4tuning.ro/album.php?u=37215
Instalatii Xenon, LED-uri SMD, folie faruri/stopuri, Polish faruri/stopuri, Alarme auto, Senzori de parcare, Faruri daylight Dectane, Stopuri pe LED Dectane, Angeleyes, LED-marker BMW, Chiptuning, Anulare filtru de particule ! http://bhp-tuning.ro
|
|
|
18-02-10, 22:48
|
#2
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [VW]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Nu stiu in primul rand daca ai facut o diagnoza...daca nu ai facut eu te-as sfatui sa ii faci o diagnoza si sa postezi erorile.In legatura cu reconditionarea turbinei, 500 E este foarte mult, pe banii astia iti cumperi o turbina noua cu garantie ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) .
O alta problema poate aparea si de la "ciupercuta" ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) sa fie membrana sparta !!!
__________________
VW Golf 4 TDI 81 kw
|
|
|
19-02-10, 07:18
|
#3
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
fa o diagnoza... s-a verificat actuatoru? sigur a fost curatat cum trebuie ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) ?
|
|
|
19-02-10, 11:04
|
#4
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Da, am facut diagnoza ! Cel care mi-a facut-o mi-s apus ca ii da o eroare legata de turbina, care poate fii cauzata de vaccum-uri, racordul flexibil de la evacuare . Acum nu stiu ce sa zic !
Singurul lucru care nu l-am facut si nu stiu daca am cum sa il fac este log-ul in mers !
Spune-mi te rog care e este "actuatoru" acela de care mi-ai spus !
Am mai citit pe forumuri discutii pe tema asta si am vazut in unele cazuri ca problema era o electro-valva ( sau ceva de genul ), care actioneaza pasul variabil !
Cand a fost data turbina jos ca sa o curete, pasul variabil era blocat !
Azi ma duc la un "mester" sa isi dea si el cu parerea si eventual sa cumpar cativa metrii de furtun sa schimb vaccum-urile !
|
|
|
19-02-10, 14:22
|
#5
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
"Mesterul" a spus : Da, trebuie data turbina jos si vazut ce e acolo, pasul variabil, etc ! Te costa 400 RON ca sa iti dau turbina jos! Piesele care trebuie schimbate le platesti separat ! "
I-am zis ca-mi dau eu turbina jos si ma duc cu ea la ei si mi-a spus ca nu se poate ! Ori o dau ei si mi-o repara, ori o dau eu si mi-o repar singur ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif) Nu stiu cum sa mai faca bani astia ...
Am bagat masina in limp-mode dupa care am pus-o pe VAG COM .
Singura eroare a fost : Charge Pressure Control: Positive Deviation
|
|
|
22-02-10, 17:31
|
#6
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Inca ceva, am vazut ca imi baga ulei pe admisie, dupa debitmetrul de aer. Uleiul ala vine de la turbina, nu ?
Sa o ia naiba de masina ca m`am saturat de ea ! Nimeni nu reuseste sa ii dea de cap ... dau bani la unu si la altu fara nici un rezultat
|
|
|
23-02-10, 01:24
|
#7
|
Honda Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Uleiul pe admisie vine de la turbina intradevar probabil ca mergi cu o presiune marita la turbina si de`aia daca e asa foloseste un oil catch tank
|
|
|
23-02-10, 07:05
|
#8
|
VW Driver
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 176
Member of: [VW]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
aceeasi problema am avut-o si eu,.....e legata de debitmetru...el funcioneaza dar nu in parametri normali.....skimbal si va merge brici....problema e k e destul de scump undeva la 8-9 mil unul mai acceptabil.....
|
|
|
23-02-10, 11:57
|
#9
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
In primul meu post am spus ca am pus un debitmetru nou ( din magazin ) sa ii fac proba, dar degeaba ... masina se comporta la fel .
Debitmetrul nou costa 350 RON - -pe original-
|
|
|
23-02-10, 12:07
|
#10
|
VW Driver
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 176
Member of: [VW]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Quote:
Originally Posted by wu_vladutz
In primul meu post am spus ca am pus un debitmetru nou ( din magazin ) sa ii fac proba, dar degeaba ... masina se comporta la fel .
Debitmetrul nou costa 350 RON - -pe original-
|
tocmai pt faptul k ai pus debitmetru de 350....
|
|
|
23-02-10, 15:50
|
#11
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Debitmetrul care l-am pus a fost Bosch, la fel ca cel original cu care vine masina !
Deci, debitmetrul este bun ( am pus tester-ul si imi indica ok valorile, turbina merge in parametrii normali -daca era de vina debitmetrul, turbina nu mai urca la 1500 bari- sper ca nu am gesit, dar aia parca era presiunea in turbina )
Mi-a dat un user de pe forum msg si mi-a spus ca este posibil sa fie de la garniturile de la injectoare, sa nu mai am compresie buna in motor ! Ce spuneti ? Este posibil ?
|
|
|
23-02-10, 16:08
|
#12
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Salut!
Presiunea in turbina daca se masoara in bar e intre 1 si 2 bar al un Golf IV, depinde cat o turezi. La relanti, daca imi aduc bine aminte este 0,6 bar. La biturbo si motoare mai mari sunt presiuni mai mari, dar nu asa de mult cum ai spus.
|
|
|
23-02-10, 23:16
|
#13
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Nu zic ca nu ai dreptate, dar cum am spus, nu prea ma pricep, nu sunt mecanic
Azi am mai vazut o chestie ... nu imi face vacum pe un furtun care intra in EGR ( mi-a zis cineva ca are o calepta EGR-ul care se inchide si se deschide, cand pornesc motorul si cand il opresc, sau ceva de genul, iar la mine clapeta aia nu face nici o miscare ). Maine am sa desfac sa vad care e treaba pe acolo
|
|
|
27-02-10, 11:16
|
#14
|
Fanatik MotorSport Member
![](/images/ranks/4ti.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of: [Fanatik MotorSport] [VW] [4Tuning International] [Competitor CNCA]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Problema rezolvata !
A fost data turbina jos, slefuit pasul variabil ( cred ) dupa care au fost facute reglajele la tija !
Masina merge perfect acum ! Multumesc pt sfaturi !
|
|
|
01-03-10, 07:36
|
#15
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!
Quote:
Originally Posted by Swat-Cat
fa o diagnoza... s-a verificat actuatoru? sigur a fost curatat cum trebuie ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) ?
|
pai... cum a curatat-o prima data??
|
|
|
|
|