Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 18-02-10, 20:08   #1
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Salutare tuturor !

Am o mica-mare problema cu Golf-uletul meu ! SE PLAFONEAZA !!

Prima oara cand a intrat in limp-mode a fost pe autostrada. Cum ajungeam la 110 km/h, imi dadea un pic in nas si imi taia turbina ... parca as fi avut sdi Daca opream motorul in mers si il porneam iar, totul era ok ! Cum ajungeam la 110, aceeasi poveste !

Am dus turbina la un prieten, am curatat-o si a mers ok cateva zile, dupa care s-a repetat povestea, numai ca, acum nu-mi mai taie turbina la 110 km/h ( merge pana la 120 , 130 , 150 km/h, depinde cum o apuca ).

Astazi am facut un test ... i-am dat a 2-a pana aproape de limitare, nici o problema, eh, la a 3-a, cand am ajuns undeva la 90 - 100km/h , bye-bye turbo !

Am pus debitmetru nou sa vad daca este de vina .. nici o schimbare ! Am sa ma duc sa cumpar furtun de retur pt motorina ( 2-3 metrii ) si sa ma apuc sa schimb toate furtunasele de la vaccum.

Racordul flexibil de la evacuare este spart pt ca suiera , dar asta nu cred ca are treaba cu turbina ( sa piarda presiune, etc ).

Chiar nu stiu care e problema ! Daca ati avut si voi aceeasi problema si i-ati dat de cap, anuntati-ma si pe mine sau macar spuneti-mi ce sa incerc sa mai schimb. Deocamdata nu vreau sa duc turbina la reconditionat pt ca e cam scump ( 500 euro ).


Va multumesc si sper sa ma ajutati ! Raman dator cu o bere virtuala !
__________________
VW Polo 6N 1.6 - 75cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 90cp--->131cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 101cp--->140cp
VW Golf V 1.9 TDI - 105cp--->???cp


My Photos --- https://forum.4tuning.ro/album.php?u=37215

Instalatii Xenon, LED-uri SMD, folie faruri/stopuri, Polish faruri/stopuri, Alarme auto, Senzori de parcare, Faruri daylight Dectane, Stopuri pe LED Dectane, Angeleyes, LED-marker BMW, Chiptuning, Anulare filtru de particule ! http://bhp-tuning.ro
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 22:48   #2
H0lyBoy

Stage 4
 
H0lyBoy's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[VW]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Nu stiu in primul rand daca ai facut o diagnoza...daca nu ai facut eu te-as sfatui sa ii faci o diagnoza si sa postezi erorile.In legatura cu reconditionarea turbinei, 500 E este foarte mult, pe banii astia iti cumperi o turbina noua cu garantie .
O alta problema poate aparea si de la "ciupercuta" sa fie membrana sparta !!!
__________________
VW Golf 4 TDI 81 kw
H0lyBoy is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 07:18   #3
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

fa o diagnoza... s-a verificat actuatoru? sigur a fost curatat cum trebuie ?
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 11:04   #4
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Da, am facut diagnoza ! Cel care mi-a facut-o mi-s apus ca ii da o eroare legata de turbina, care poate fii cauzata de vaccum-uri, racordul flexibil de la evacuare . Acum nu stiu ce sa zic !

Singurul lucru care nu l-am facut si nu stiu daca am cum sa il fac este log-ul in mers !

Spune-mi te rog care e este "actuatoru" acela de care mi-ai spus !
Am mai citit pe forumuri discutii pe tema asta si am vazut in unele cazuri ca problema era o electro-valva ( sau ceva de genul ), care actioneaza pasul variabil !

Cand a fost data turbina jos ca sa o curete, pasul variabil era blocat !

Azi ma duc la un "mester" sa isi dea si el cu parerea si eventual sa cumpar cativa metrii de furtun sa schimb vaccum-urile !
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 14:22   #5
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

"Mesterul" a spus : Da, trebuie data turbina jos si vazut ce e acolo, pasul variabil, etc ! Te costa 400 RON ca sa iti dau turbina jos! Piesele care trebuie schimbate le platesti separat ! "

I-am zis ca-mi dau eu turbina jos si ma duc cu ea la ei si mi-a spus ca nu se poate ! Ori o dau ei si mi-o repara, ori o dau eu si mi-o repar singur Nu stiu cum sa mai faca bani astia ...

Am bagat masina in limp-mode dupa care am pus-o pe VAG COM .
Singura eroare a fost : Charge Pressure Control: Positive Deviation
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 17:31   #6
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Inca ceva, am vazut ca imi baga ulei pe admisie, dupa debitmetrul de aer. Uleiul ala vine de la turbina, nu ?

Sa o ia naiba de masina ca m`am saturat de ea ! Nimeni nu reuseste sa ii dea de cap ... dau bani la unu si la altu fara nici un rezultat
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 01:24   #7
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Uleiul pe admisie vine de la turbina intradevar probabil ca mergi cu o presiune marita la turbina si de`aia daca e asa foloseste un oil catch tank
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 07:05   #8
tzapul
VW Driver

Stage 4
 
tzapul's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 176
Member of:
[VW]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

aceeasi problema am avut-o si eu,.....e legata de debitmetru...el funcioneaza dar nu in parametri normali.....skimbal si va merge brici....problema e k e destul de scump undeva la 8-9 mil unul mai acceptabil.....
__________________


Meeting, spinning and joining everything we do (legal or ilegal)!!!

https://forum.4tuning.ro/51-cluburi/1...d-drivers.html
tzapul is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 11:57   #9
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

In primul meu post am spus ca am pus un debitmetru nou ( din magazin ) sa ii fac proba, dar degeaba ... masina se comporta la fel .
Debitmetrul nou costa 350 RON - -pe original-
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 12:07   #10
tzapul
VW Driver

Stage 4
 
tzapul's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 176
Member of:
[VW]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Quote:
Originally Posted by wu_vladutz View Post
In primul meu post am spus ca am pus un debitmetru nou ( din magazin ) sa ii fac proba, dar degeaba ... masina se comporta la fel .
Debitmetrul nou costa 350 RON
- -pe original-
tocmai pt faptul k ai pus debitmetru de 350....
tzapul is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 15:50   #11
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Debitmetrul care l-am pus a fost Bosch, la fel ca cel original cu care vine masina !

Deci, debitmetrul este bun ( am pus tester-ul si imi indica ok valorile, turbina merge in parametrii normali -daca era de vina debitmetrul, turbina nu mai urca la 1500 bari- sper ca nu am gesit, dar aia parca era presiunea in turbina )

Mi-a dat un user de pe forum msg si mi-a spus ca este posibil sa fie de la garniturile de la injectoare, sa nu mai am compresie buna in motor ! Ce spuneti ? Este posibil ?
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 16:08   #12
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Salut!
Presiunea in turbina daca se masoara in bar e intre 1 si 2 bar al un Golf IV, depinde cat o turezi. La relanti, daca imi aduc bine aminte este 0,6 bar. La biturbo si motoare mai mari sunt presiuni mai mari, dar nu asa de mult cum ai spus.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 23:16   #13
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Nu zic ca nu ai dreptate, dar cum am spus, nu prea ma pricep, nu sunt mecanic

Azi am mai vazut o chestie ... nu imi face vacum pe un furtun care intra in EGR ( mi-a zis cineva ca are o calepta EGR-ul care se inchide si se deschide, cand pornesc motorul si cand il opresc, sau ceva de genul, iar la mine clapeta aia nu face nici o miscare ). Maine am sa desfac sa vad care e treaba pe acolo
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 11:16   #14
wu_vladutz
Fanatik MotorSport Member


Stage 5
 
wu_vladutz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 663
Member of:
[Fanatik MotorSport]
[VW]
[4Tuning International]
[Competitor CNCA]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Problema rezolvata !

A fost data turbina jos, slefuit pasul variabil ( cred ) dupa care au fost facute reglajele la tija !

Masina merge perfect acum ! Multumesc pt sfaturi !
wu_vladutz is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 07:36   #15
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default Re: Problema VW Golf IV ! Sper sa ma ajutati !!!

Quote:
Originally Posted by Swat-Cat View Post
fa o diagnoza... s-a verificat actuatoru? sigur a fost curatat cum trebuie ?
pai... cum a curatat-o prima data??
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -